The Miitti 2012 28.6.-1.7.

Juu elikkäs hyppään huomenna todennäköisesti tuohon samaan Lahden junaan kuin Vampirekin.
 
Juu kyllä minulle tuo uusi aikataulu sopii kun en ollut edes ehtinyt ostamaan juna lippua vielä.
 
Hmmh.. no olisiko jossain autossa tilaa edes suhteellisen läheltä? Kaiketi mää kyydin johonkin Helsinkiin tms saan. Olenpa taas myöhässä liikenteessä


//edit Saavun sittenkin vasta perjantaina, johtuen pakollisesta menosta perjantai aamulle. Joten perjantaille kyytiä. Kylläpäs tämä taas sählää
 
Lähetin yksäriä hänelle, toivottavasti nyt jonkun kyydin saan.. Toisaalta, on mulla ollut tavat keksiä keinot :) Suurin ongelma jos julkisiin sorrun on eksyä itse paikalle.
 
No jos selviit Pyhältöön asti hätätapauksessa ni kyl joku sieltä viimestään hakee :) Onhan sulla mun/jonkun muun järkän puhnumerot sit tallessa?
 
So far, so good. Työkaveri ei ole ilmoittanut, ettei tule töihin. Saatan päästä lähtemään aikataulussa.

Muoks. Työkaveri saapui ja pysyy pystyssä ilman kyynärsauvoja. Näillä mennään.

Pyydän ajoissa lupaa ottaa sveitsiläisen linkkuveitseni mukaan miittiin. Jos lupa evätään, sen saa takavarikoida miitin ajaksi paikan päällä.
 
Työnantajani soitti eilen illalla ja kysyi onko meillä mitään kilpailua siellä The Miitissä? Vastasin myöntävästi ja tsadaa! Saimme luontovisaan 2 palkintokirjaa lisää. Nyt kannattaa tehdä viime hetken luku-urakka ja päntätä luontovisaa varten.

Kiitokset Herra Punaparralle!!!!
 
Mie hyppään kohta autoon ja köröttelen Lapjärvelle. Matkaan menee arviolta noin nelisen tuntia. Nähdään siellä!
 
Meitähän on täällä jo viisi!
Jaamar ja Nova meni just laittaa kontumiitti-kylttejä paikalleen. Ne ohjaa perille tuosta Lapjärven leirikeskuksen risteyksestä.
 
Hmm.. kyytiä ei vielä näy, mutta tälläpä otuksella on sellainen fiilis, että keksin keinon ilmestyä sinne. Enhän minä nyt tätä väliin voi jättää.
 
Piko ei ole vastannut viesteihin, joten oletan jonkin toisen kyydin järjestyneen. Me starttaamme kohti Miehikkälää tunnin päästä.

Muoks

Tottahan tekstari napsahti kännykkään melkein heti ylläolevan kirjoitettuani. Eli Piko tulee meidän kyydillämme.
 
Ylös