The Miitti 2013 Ohjelmatopikki

Mihin ohjelmiin suunnittelet osallistuvasi? (EI sido millään lailla vaan on suuntaa antava ohjelman


  • Total voters
    21
  • Poll closed .
Boffoturnaus kyllä onnistuu, mutta ilmeisesti Delvor suunnitteli haalivansa paikalle -krhm, suora lainaus- "kunnollisia aseita", koska epäilee, kaikella kunnioituksella, Henanen kaluston olevan pihabofferitasoa.
 
Caele sanoi:
Larpissa mukana. Boffoista puheenollen, tarvittiko Pagba vielä niitä boffereita? Jos vaikka saisin toimitettua :p

Tarvihen, mutten ole osallistumassa The Miittiin.
 
Miksi en yhtäään Ylläty Delvorin asenteesta boffereitani kohtaan? ;)

Jasdril, minun bofferit on vankkoja, sääntöjen puitteissa tehdyt pelkistä pehmusteista,
mutta ovat erittäin käyttökelpoisia olleet monessa larpissa ja muunlaisessa ohjelmassa.

Tehty siis uimapötköistä ;)

*LARP
Varmoja osallistujia on tällä hetkellä 4 + yksi joka miettii vielä, +minä.

Porukka saisi laittaa minulle yksärillä hahmotoiveita/aiheideoita. Kirjoitan
homman tod.näk. kahdessa päivässä, mutta vielä voi vaikuttaa :D
 
Mahtuisko larppiin tämmönen luuserihahmo? Tein itelleni vasemmalla kädellä "bofferin" hajonneesta vesimiekasta. :grin:
 
Kai Delvor lähinnä haluaa olla varma siitä että mättöaseet on turvallisia ja suunnilleen samantyylisiä, ettei tule mitään ristiriitaa minkään suhteen varmasti. :p
 
Rhosgobella! Tietenkin mahtuu larppiin mukaan!

Haluaisin viimeiset ilmoittautumiset viimeistään
1.7., jonka jälkeen alan larppia väkertämään :)
 
Salpamuseoretkestä kiinnostuneet! Tuossa on museon kotisivut joita voi vilkaista jos kiinnostaa http://www.salpakeskus.fi/index.php?l=1&path=2,95,0. Ja kannattaa varata museon sisäänpääsymaksu käteisellä mukaan. Se on aina varmin tapa selvittää se asia.
 
Merkille pantava seikka on myös museokauppa, josta saa hauskaa sälää. Äitini ainakin tykkäsi hänelle tuliaisiksi hankkimastani Lotta Svärd -paperinukesta, jolla oli kunnon vaatevarasto alusvaatteista aina morsiuspukuun saakka. Kannattaa siis varata kymppi tai pari sitäkin varten, että jotain hauskaa mahdollisesti tarttuu mukaan sieltä.
 
Ohjelma nyt runnottu kasaan (toki aina voi sattua jotain että aikataulua on muutettava tai jotakin jätettävä pois esim. sairastapausten vuoksi). eli uusia ohjelmanumeroita ei enää aikatauluteta, mutta voit silti pistää pystyyn ulko- tai sisäpeliotteluita tms. kunhan katsot että tarvitsemasi tila on vapaa sillä hetkellä. Näitäkin ohjelmanumeroita voi edelleen ihan mieluusti huudella/kiinnostusta kysellä täällä.

Ohjelma löytyy tuolta. Alalaidassa välilehdet eri päiville.
 
Olisiko kiinnostusta jousiammunnalle? Eli otanko jousen ja taulun mukaan. Tämä vaatii turvallisuussyistä hieman järjestelyä, mutta eiköhän yksityiskohdat saada sovittua ennen miittiä.

Entäs jotain käsityöjuttuja? Pari vuotta sitten järjestämäni painopaja ei ollut kovinkaan suosittu, joten en ala järjestämään mitään vastaavaa, jos ei löydy kiinnostuneita osallistujia.
 
Korjaisin vielä että minä en vedä boffoturnajaisia, vaikka Delvor estyisi. Se on minulle aivan liian uusi laji, eli jos Delvor peruu niin ko. ohjelma peruuntuu.
 
Larppiin on nyt osallistumassa kuusi persoonaa ja larp todellakin onnistuu.
Tiedoksi kaikille, että otan kyllä ilmoittautumisia vastaan 1.7. jälkeenkin,
mutta sitten pelin luonne tulee hieman muuttumaan. Ajattelin aiheeksi
ottaa osittain historian ja fantasian sekoituksen, mutta varmuutta ei
ole vielä. Eli ei mitään vakavaa vaikka ilmoittautuisikin vähän myöhemmin.

Syy, miksi olen vain vieraileva ohjelmahirmu lauantaina ja larppi pidetään
kyseisenä kellonaikana, on yksinkertainen. Minulla vuosipäivä, josta en
halua olla pois ja todennäköisesti illalla on sitten muunlaisiakin juhlia :)
 
Onko toivomuksia origamipajassa askarreltavien juttujen suhteen vai keksinkö taas itse, mitä tällä kertaa taitellaan?
 
Mimmosta vaatetusta sinne larppiin ois osallistuvan hönön asiallista raahata? (Sen säälittävän minibofferin lisäksi) :grin:
 
Konnun larpeissa ollaan yleensä pelattu sillä mitä on saatu kasaan. Yleensä larpin lopullinen luonne ja hahmot saadaan vasta miitissä joten kunhan aikakausi on tiedossa niin jotain pientä ajanmukaista vaatetusta voi varata jos tahtoo, mutta se sopiiko se kyseiselle hahmolle on aina vähän arpapeliä. Eli mielikuvitusta vaan peliin.

Larpin kanssa on muuten nyt hieman säätöä ja voi olla että sen aikataulu hieman muuttuu, mutta katsotaan kun saan lisätietoja aiheesta että mikä larpin kohtalo on.
 
Laitoin topikkiin kyselyn jonka tarkoitus on kartuttaa hiukan osallistujamääriä eri ohjelmiin. Esimerkiksi Quenyaan tarvitsen jotain osviittaa sillä tulostan materiaaleja sen mukaan minkä verran väkeä olisi tulossa. Kysely ei sido sinua osallistumaan tai sulje pois osallitujien joukosta vaan on vain suuntaa antava ja mahdollisesti järjestäjille hyödyllinen. Se jää myös tulevia miittejä ajatellen dokumentiksi siitä millainen ohjelma väkeä kiinnostaa.
 
Jahas, tulee sitten aikamoinen vaatekassi mukaan... [22] ( Anteeksi etukäteen, Fairy ja kumppanit. :heart: )
Olen ihan innoissani miittiä odotellessa, hihii! :)
 
Niin joo ja larppi tosiaan aikaistui alkamaan heti aamupalan jälkeen ja pelataan vaan parin tunnin peli. Pakottaa tekemään ratkaisuja eikä vaan istumaan nurkassa kun tietää että peli voi muuten loppua kesken ;)
 
Ylös