The Miitti 2015 -- Hämeenkoskella 30.7.-2.8.

Elenie kyseli yksityisviestitse kyytiä jo aiemmin, joten järjestyksessä otettaessa hän olisi tulossa kyytiin ensimmäisenä.
Asia tosin jäi hieman kesken sikäli, että Elenielle voisi mahdollisesti olla kätevämpää tulla esim. Lahteen tai Hämeenlinnaan junalla kuin koko matka Helsinkiin ja sitten takaisinpäin?

Tosin Heather oli tulossa ainoastaan sunnuntaina takaisinpäin, joten Eruthol ja Elenie mahtuvat tarvittaessa molemmat kyytiin menomatkalla ja paluumatkalla tiivistetään sen verran että Heatherkin mahtuu.

Helsingistä on tosin usein tullut muitakin autoja, joten varmasti kaikille järjestyy jokin kyyti.

Edit. tosin juuri huomasin että Eruthol olisi tuomassa paikalle läjän boffoaseita. Varoituksen sanana että autoni on mallia kirppu (nissan micra) joten siihen oikeasti ei mahdu kovinkaan paljoa tavaraa. Useimmiten miittimatkoilla on havaittu että kolme ihmistä ja tavarat täyttävät auton hyvin tehokkaasti.
Jos Eruthol tulee minun kyytiini, niin kannattaisi siis todennäköisesti järjestellä kyytejä myös autojen kokoja silmälläpitäen. Jos minun autooni lataa läjän boffomiekkoja, niin sinne ei sitten paljon muuta mahdukaan. :D
 
Last edited:
Helsingistä on tosin usein tullut muitakin autoja, joten varmasti kaikille järjestyy jokin kyyti.

Hmm, tuohon (tai edes siihen, että aina pääsisi jonkun kyydissä eteenpäin, jos ensin tulee julkisilla johonkin kulloisen miittipaikan lähistöllä olevista asutuskeskuksista) en valitettavasti omien kokemusteni perusteella luottaisi mitenkään järkähtämättömästi :/ Hienoa toki, jos mahdutaan jollain konstilla kaikki sun autoon!
 
Varaan varmuuden vuoksi paikan Jasdrilin paluukyytiin Heinolaan saakka. Ärsyttävää osallistua miittiin vuorokauden verran myöhässä, mutta ehtisin töistä perjantaina noin puoli viideksi kaupan pihaan, jos joku hakisi sieltä autolla (olen kävellyt matkan ennen, mutten kantamusten kanssa). Siihen mennessä on varmaan jollain muutenkin asiaa kauppaan. En vielä ilmoittaudu miittiin siltä varalta, että perheellä on muita suunnitelmia tuolle viikonlopulle.
 
Yees, tämä käy hyvin. Paluumatkalla ei ole seuran kamoja toivottavasti tilaa viemässä kyydissä niin uskaltaa helpommin luvata paikkoja. :D
 
Tampereen rautatieasemalta pääsee kyytiin torstaina klo 15:30, tilaa on vielä yhdelle. Ilmoita minulle vaikka yksärillä jos halajat kyytiin. Sunnuntaina paluu samalle paikalle. Koska lähtöajankohta on suhteellisen myöhäinen ja kyydissä on järkkiä, mennään tukka putkella suoraan miittipaikalle pysähtymättä missään. Lähisaleen pääsee sitten varmaan jonkun muun kyydissä tekemään omia ruokaostoksia tai jopa Lahden suuntaan seikkailemaan yhteisostosten merkeissä alkuillasta, jossa voi sitten samalla ripeästi kasata omat eväät.
 
Last edited:
Mun pitää valitettavasti perua ilmoittautumiseni, koska mun miitti jäis niin lyhyeksi, ja mun on myös aika vaikea päästä perille lauantaina jne. Oikeasti tarttisin kipeästi sosialisointia, mutten usko, että jaksaminen riittää käytännön ongelmien yli, kun tulis liikaa itsensä repimistä :(

Pahoittelut @Rhosgobella :lle, jolle jo lupasin osallistuvani ohjelmaan! :/
 
Heather, hö :( Voiko sen kankaan lykätä johonkin Helsinkiautoon et se sit lopulta päätyy sulle?
 
Ai niin se - kyllä mun puolesta voi, mutta haltuunottajalle en voi luvata pikaista hakua. Jos se ei haittaa, niin sit kaikki ok.
 
Pahoittelut, Samooja ja te kaikki muutkin, kun asiat jäivät roikkumaan miun osaltani. Elämäntilanteeni on muuttunut monta kertaa siitä, kun viimeks asiasta oli puhe. Tällä hetkellä nyt näyttää siltä, että mie en tarviis ollenkaan kyytiä Hämeenkoskelle tai sieltä pois teiltä kontulaisilta, sillä poikaystäväni (vasta löytynyt sellainen <3) voisi ja haluaisi toimia kuskina Keravan ja Hämeenkosken välillä. Ja hänen vuokseen miun miittailut myöskin lyhenevät yhdellä vuorokaudella, eli lähdenkin Hämeenkoskelta jo lauantaina. Tai näin ainakin alustavasti oli puhe. :)
 
Voi surku! Tässä tapahtuu nyt monenlaista perumista. Saapi nähdä, millä miehityksellä loppujen lopuksi pyöritään. Mutta eihän tämä touhu nyt niin virallista ole. Touhutaan mitä touhutaan. Ja jos säätila jatkuu tähän malliin, saattavat ulkoleikit jäädä väliin. Onneksi eeppisiä lautapelejä löytyy aina runsain määrin.
Monia jään kyllä kaipaamaan, niin peruneita kuin ilmoittautumatta jääneitäkin. Mutta ilolla tapaan jokaisen läsnäolijan!
 
Hep. Olen poikkeuksellisesti lomalla ja autollinen The Miitin aikoihin, mutta myös kalenteriani olen jo paljon täyttänyt. Ilmoittelen kuitenkin nyt alustavasti, että lienen tulossa lauantaina jossain vaiheessa päivävierailulle + saunomaan. Oli saapumis- ja lähtöaikani mitkä tahansa, niin maksan ilomielin tuon päivävierailun miittimaksun. Kunhan vain pääsen kontulaisten kanssa saunaan!
 
Rhos, jos osallistujapula uhkaa kasvaa kovin pahaksi, voin tulla esiintymään.
 
Kiitos, Olórin! Sinä olet reipas Reppuli, johon voi aina luottaa!
Tervetuloa, Incánus! Sauna lämpiää joka ilta.
 
Päästään sittenkin Marion kanssa tulemaan =) =) =) Just maksoin meidän miittimaksut, vielä jäi puoli tuntia eräpäivää jäljellekin =)

Tulkitsin niin, että yksi lapsi puoleen hintaan aikuisen miittaajan mukaan koskee meitäkin, vaikka vain minä kuulun Tolkien-seuraan -> maksoin Mariosta vain puolet seuraan kuulumattoman miittaajan maksusta. Jos tulkintani on väärä, maksan toki toisenkin puoliskon.

Muoks: Saatiin vielä autokin lainaan äidiltäni. Voidaan siis myös ottaa pari (tai kolme, jos ihmiset tykkäävät sillipurkkitunnelmasta; etupenkki on varattu Mariolle) kyytiläistä pääkaupunkiseudulta, kunhan hankkiutuvat esim. Vantaankosken juna-asemalle noukittaviksi.
 
Last edited:
Olen tässä alkanut tajuamaan, että miittimatka torstaina on hankala. En tiedä, koska kotiudun viljelytarkastuksilta, joten lähtö voi mennä aika myöhään. Pitää vielä kysellä maanantaina töissä, mihin aikaan torstaina ehdittäisiin takaisin Joensuuhun. Joensuusta 15.17 lähtevään junaan tuskin ehdin, eikä linja-autojakaan näytä lähtevän Joensuusta kuin aamupäivällä ja joku yövuoro sitten myöhään. Viimeinen juna etelään lähtee 18.17, joten siihen pitäisi ehtiä, mutta se on lahdessa vasta kello 22. Siihen aikaan tuskin kukaan on enää tulossa miittiin. Hämeenkoskellekaan ei pääse lahdesta kello 20 jälkeen. Jäljelle jää tietysti vielä auton lainaaminen, mutta en mielelläni lähtisi yksin ajamaan sinne asti.

Jos jollain on rakentavia ratkaisuehdotuksia, niitä otetaan vastaan. Tietysti, jos pääsisi ehtisi lähtmään kolmelta, mitään ongelmaa ei olisi.
 
Jos jollain on rakentavia ratkaisuehdotuksia, niitä otetaan vastaan.

Miittipaikalta Lahden juna-asemalle on 30min ajomatka.
Kai päihteettömästä 30 hengen tilaisuudesta löytyy yksi kuski, jolla on tunti aikaa.

Jos et muuta keksi niin laita torstaina tekstiviesti minulle.
Saat puhelin-numeroni, jos laitat omasi ensin yksityisviestillä.
 
Olórin, olemme mitä luultavimmin tulossa päivävierailulle perjantaina. Jos pääset meille perjantaina aamulla, saat kyydin.
 
Taidanpa sittenkin jättää tämän miitin väliin. Lauantaiksi on luvattu sadetta ja silloin olisi kuitenkin pakko kävellä raunioille ja takaisin; Sojourner-mitalin kirkastuminen riippuisi siitä. Yhtenäkään päivänä ei voi jättää häkkäämistä väliin. Rahanmenomatkaakin tuo tietäisi julkisiin liikennevälineisiin turvautumisen vuoksi ja on aina tylsää ilmestyä kesken miitin paikalle. Poistin nimeni kyytitaulukosta. Hauska miitti pidetään. Näin tehkää!
 
Ookkei, täältä tulloo vielä yksi röyhkeä miittiin ahtautuja näin viime hetkillä jos vain sallitte.

Oli varsin pitkään näet tämä viikonloppu kalenterissani täynnä kaikenlaisia tehtäviä asioita plus huomenna olevaan syntymäpäivääni liittyviä juhlistamisia alkoholin muodossa.
Noh, kaikki tämä näyttäisi suht äskettäin siirtyneen eriävistä syistä vasta ensi viikon puolelle, joten päätin tulla mukaan ensimmäistä kertaa teidän paljon puhumaanne THE miittiin.
Sulkeudun suosioonne.

Kuten yleensäkin, reissaan omalla autolla kolostani sinne, joten kaikki hoidossa siltä puolelta.

Osallistumismaksu pitäisi olla jo maksettuna, mutta koska listassa ei näy nimeäni saattaisiko olla ehkä tarpeen tuoda tulostettuna kuittini sinne niin järjestäjät tietävät etten ole siellä mikään pummi tai jotain?
 
Ylös