The Miitti 2017 – Ohjelmatopiikki

Tiedoksi @Henane :lle ja muillekin. Mordorista olevien työvuorojen takia en pääse larppiin, ja tuskin pääsen irkkumusaa soittelemaankaan. Näillä näkymin olen paikalla vasta lauantai-iltapäivällä.
 
Olisiko kiinnostusta jonkinlaiselle käsityöpajalle? Nahkaa tai nyörejä? Voitais tehdä jonkinlaisia rannekoruja tai juomapullopidike. Tuumailen viikonlopun aikana löytyykö minulta matskuja varastosta valmiina. Työpaja olisi parasta olla jo torstaina niin tekeleitä ehtisi jatkamaan miitin aikana.
 
Kiinnostaisi kyllä. Minulla tosin on juomapullopidikkeelle nahat olemassa vissiin @Satekai lla. Ja muutenkin sieltä iso nahkaprojekti kai lähinnä aloittamista vaille vajaana niin en viitsisi hirveästi päällekkäin tehdä ettei mene ne materiaalit hukkaan. Mutta jotain ranne juttuja tms. voisin todella mielellään tehdä.

Edit. siis nimenomaan nahkapaja kiinnostaa. Nyöritkin on kivoja, mutta en tiedä riittääkö kärsivällisyys. Ehkä.
 
Olisiko kiinnostusta kirjojenkierrätyspisteelle? Sinne voisi tuoda ylimääräisiä kirjojaan, jotka nopein halukas saisi viedä mennessään. (Jos jokin kirja ei kelpaa kenellekään, sen tuoja joutuu raahaamaan sen itse pois.)
 
Käsityöpaja kiinnostaa ainakin miuta. Kirjojenkierrätyskin kuulostaa hyvälle, tosin täytyy katsoa maltanko luopua mistään rakkaasta opuksestani...:grin:
 
Jos Shetain käistyöpaja on torstaina, olisiko origamipaja sitten perjantaina? Olen edelleen aikeissa taitteluttaa modulaariorigamin, johon tarvitaan 30 identtistä osaa, joten niiden itsenäiselle taittelulle ennen yhteistä kokoamisprojektia olisi hyvä varata aikaa.

Malli ei tule olemaan se, jota ensin suunnittelin, koska sen kokoaminen osoittautui aivan eruttoman hankalaksi puuhaksi, eikä palloja siis välttis saataisi koottua miitin puitteissa ollenkaan (olisi pitänyt uskoa suoralta kädeltä, kun ammattiorigamisti varoittaa modulaariohjeen alussa, että se on sitten ihan oikeasti todella vaikea koota). Teemme siis sen sijaan pallomaisen tähden / monisakaraisen pallon, jos vain suinkin ehdin itse opetella sen kunnolla tässä vajaan viikon aikana.
 
Käsityöpaja voisi kiinnostaa. Tosin en tiedä vielä, joudunko hakemaan julkisilla kulkevia kontulaisia juuri työpajan aikaan.
 
Tiedoksi @Henane :lle ja muillekin. Mordorista olevien työvuorojen takia en pääse larppiin, ja tuskin pääsen irkkumusaa soittelemaankaan. Näillä näkymin olen paikalla vasta lauantai-iltapäivällä.
Voi kääk.. Olen juuri kirjoittanut sinulle roolin. Olisiko kukaan muu kiinnostunut tulemaan tilalle?? Yksi naispuolinen hahmo on siis kirjoitettuna, mutta tekijä puuttuu :urg:

Onko haltiakorvat hyvä pakata mukaan, @Henane ?
Siihen rooliin ei tarvitse ottaa. Laitan yksärillä ohjeistusta varmaankin huomenna kaikille larppaajille.
 
Taniquetililaiset pidetään, sen sijaan origamipajan kohtalo on vielä hiukan avoin, koska en ole ehtinyt toistaiseksi kuin vilkaista ohjetta. Todennäköisesti sekin kuitenkin järjestyy.

Jos mahdollista, pitäisin taniquetililaiset mielellään vasta lauantaina, jotta ehdin rauhassa miettiä, miten suorituspaikat olisi fiksuinta sijoittaa maastoon. Täytyy vain toivoa, ettei silloin sada.

@Henane , Mario ei ole rekisteröitynyt Käärmeeseen, eli hälle ei voi lähettää yksäriä. Voin kyllä tomia välittäjänä, koska itse larppiin osallistumattomana en varmaan spoilaannu vahingollisesti, vaikka jotain jostain hahmosta etukäteen tietäisinkin.
 
Origamipajakin realisoituu. Ryhdymme kylläkin kerettiläisiksi ja käytämme teippiä kokoamisvaiheessa, koska vaikka malli muuten on suhteellisen yksinkertainen toteuttaa, se pentele ei tahdo kootessa pysyä kasassa millään. Ohjeen mukaan osien pitäisi kyllä lukittua kauniisti, mutta siinä kehotetaankin käyttämään paperia, joka on "sturdy", kun taas minulla on vain origamipaperia, jota luonnehtisi parhaiten sana "flimsy". Siispä teippaamme.
 
Tein kirjojen kierrätyspisteelle kyltin. Laitan sen päärakennuksen oleskelusaliin jollekin pöydälle.
 
Ylös