The Miitti 2018 Keravanjärvellä 2.–5.8.

Ilmoittauduin. Tulen paikalle vasta myöhään perjantai-iltana ja mahdollisesti vien koiran ensin hoitoon, joten pääkaupunkiseudulta tulevien ei kannata laskea minun autokyytini varaan.

Sikälimikäli mahdollista niin arvostaisin huonetta/sänkypaikkaa josta voi muita häiritsemättä hipsiä aamulla järkkähommiin eli aamupalan tekoon. ;)
 
Last edited:
Pieni tarkennus tuohon telttailuumme, että jos sää on todella kylmä tai koko miitin ajan on luvattu kaatosadetta tms. mukavaa niin olisi mukava jos voisimme saada huoneen joka on mahdollisimman kaukana muista nukkujista, koska pikkuneiti heräilee edelleen öisin itkemään emmekä halua missään tapauksessa olla häiriöksi.
 
Ilmottauduin miekin Enttisen kanssa, tarkoitus olis tulla paikalle jo torstaina. Toivottavasti tällä kertaa malttaa nukkua päikkäreitä, niin olis rauhallisempi illalla. Jollei muuten niin menen kanssaan päikkäreille, jottei oo niin paljoo muuta kiinnostavaa ympärillä kokoaikaa.
 
(samalla vanhemmatkin rauhoittuvat vähän: "ethän sä kenenkään ventovieraankaan luo mene yökylään" -.-)

Kun 14-vuotiaana ensimmäistä kertaa uskaltauduin miittiin, vanhemmat olivat lievästi sanottuna epäluuloisia :grin:. Kyllä ne sitten siitä tokenivat, kun saivat soitella ihmisille ja yritin fiksusti selittää kuinka kunnollisesta porukasta on kyse. Muistan kyllä yhden tietyn hetken, jolloin tajusin, että huolehtiminen on ehkä ihan normaalia. Olin menossa toiseen miittiini, joka pidettiin jossain (insert name here) kaukana, ja olin keskellä pilkkopimeää metsää autossa neljän vieraan ihmisen kanssa eikä puhelimessanikaan ollut kenttää. Mietin silloin, että jos tämä olisi minun lapseni, saattaisin olla vähän huolissani, vaikkei mitään aihetta huoleen ollutkaan.

Haluaisin tavallaan tulla miittiin, mutta tämä on vähän kaksipiippuinen juttu, että katotaan nyt vielä. On ollut niin pitkä taukokin, että tuntuu että pitää aloittaa tutustuminen ihan alusta ja sellainen ajatus puolestaan ahdistaa. Ehkä ostan jonkun huonon teltan ja tulen sinne erakoitumaan. [22] Stressaan niin hassuja asioita miittaamisesta, että nauran niille ääneen. Apua, siellä ei ole varmaan mitään suihkua, minkä saa lukkoon. Apua, mitä jos kaikki tajuavat, että olen niin epätoivoinen kokki, että poltan vedenkin pohjaan. Apua, mitä jos en uskalla sanoa mitään tai jos puhunkin ihan liikaa. Apua, mitä jos vaikka lopettaisit. :p
 
Haluaisin tavallaan tulla miittiin, mutta tämä on vähän kaksipiippuinen juttu, että katotaan nyt vielä. On ollut niin pitkä taukokin, että tuntuu että pitää aloittaa tutustuminen ihan alusta ja sellainen ajatus puolestaan ahdistaa. Ehkä ostan jonkun huonon teltan ja tulen sinne erakoitumaan. [22] Stressaan niin hassuja asioita miittaamisesta, että nauran niille ääneen. Apua, siellä ei ole varmaan mitään suihkua, minkä saa lukkoon. Apua, mitä jos kaikki tajuavat, että olen niin epätoivoinen kokki, että poltan vedenkin pohjaan. Apua, mitä jos en uskalla sanoa mitään tai jos puhunkin ihan liikaa. Apua, mitä jos vaikka lopettaisit. :p
Luulen että se on lähinnä se että pitää vaan uskaltaa astua kynnyksen yli. Ainakin minusta on ollut aina miitissä joka tapauksessa helppoa olla tauonkin jälkeen vaikka sitä on ehkä vähän jännittänytkin. Ja poissa olleiden ihmisten kanssa on myös helppo olla kun he palaavat.
Mitä noihin muihin stressinaiheisiin tulee niin jos ahdistaa että ei saa suihkurauhaa niin askarrellaan oveen kyltti jonka voi kiinnittää kun tarvitsee yksityisyyttä. Ehkä joku muukin kaipaisi tätä jos sellainen mahdollisuus olisi, mutta ei vaan tule ilmaisseeksi tarvettaan.
Se että on surkea kokki taas ei varmasti haittaa yhtään ketään! Meitä on moneen junaan eikä tuo varmasti kiinnitä kenenkään erityishuomiota, mutta ymmärrän huolen. Tähän samaan kategoriaan menee tuo liikaa/liian vähän puhuminen. Puhut kun haluat ja kun haluat vaieta vaikene. Äläkä stressaa liikaa sitä että sinulla olisi epämukava olo. Se on vaan tunne ja jos hyväksyt että sinulla nyt vaan on vähän epävarma olo niin todennäköisesti tuo tunne menee nopeammin ohi kuin silloin jos kieltäydyt tuntemasta epämukavuutta.
Kyllä se taas lähtee rullaamaan :)
 
Ensimmäinen miittini kera molempien lapsien. Vähän jännittää, meneekö tämä siihen, että Eeveellä on tylsää, ja minun miitini kuluu sitten pääasiassa oman mukelon kanssa lautapelejä pelaillen ;)
 
Ilmoittauduin minäkin. Protuleirinvetoni alkaa vasta sunnuntaina kolmen maissa, joten siihen mennessä minun pitäisi päästä Nuuksioon. Keravanjärvelle ehdin perjantai-illaksi. Mukanani ei ole pelin peliä, vaan rinkkani on täynnä protuleirillä tarvittavia tavaroita. Sunnuntaina kerron sitten missä olen ollut ja totean, että on vaihteeksi mukavaa päästä Nuuksioon tavallisten, normaalien ihmisten pariin.
 
Miekin olen tulossa. Jeij! Saan todennäköisesti auton käyttööni, mutta älkää vielä varailko Niennakyytiä, koska en ole täysin varma että saanko koslan lainaan. Lähtö olisi Helsingistä torstaina jos auto on vapaa minulle.
 
Tulossa ollaan ja jos ei saada vaelluksella telttailuöveriä niin otetaan teltta mukaan. Lapinreissun ja miitin väliin mahtuu sopivasti palautumispäiviä niin ei olla ainakaan väsykoomassa - kuin vasta miitin jälkeen xD
 
Tulossa ollaan. Itselläni on farmariauto käytössä näillä näkymin joten torstaina ja sunnuntaina on helsinkiläisillä mahdollisuus kyytiin. Auto kuitenkin varmistuu vasta heinäkuun puolen välin jälkeen.
 
Jos kirjautuminen Melloniin ei onnistu, niin heittäkää privaviesti ja käyn vaihtamassa vanhan sähköpostiosoitteen joksikin muuksi, niin sitten voi tehdä uuden tunnuksen vanhalla sähköpostiosoitteella.

Toimitaan näin niin kauan aikaa kun minua laiskuttaa tehdä "unohditko salasanasi" -toimintoa (= en saa priorisoitua aikaani).
 
May tässä moi! Kirjauduin Käärmeeseen. Ilmoittauduin miittiin. Kirjauduin ulos. Syrena kirjautui Käärmeeseen. Ilmottautui miittiin. Ja kas! Minun ilmoittautumiseni poistui ja Syrenan tuli näkyviin.
 
... ja kun kirjaudun taas omilla tunnuksillani ja ilmoittauduin, niin tadaa... Syrena poistui.

PS. Kolmannella (vai neljännellä) kerralla onnistui...
 
Last edited:
@eowynofmay kyllä mä näen molempien ilmoittautumisen Mellonissa... ja lisäsinkin teidät jo aloitusviestin osallistujiin.

Auto varmistui, mutta en tiedä miten pääsen torstaina lähtemään jos en saa sitä vapaapäiväksi. Merri ja lindëalda ovat jo varanneet kyytipaikat. Gilan ei ole tällä kertaa tulossa, onkohan jollakulla muulla ehjää krokettisettiä?
 
Minä luulen ettei monikaan uskalla krokettia tuoda kun niitä menee se setti/kesä :D Ehkä seura voisi sponssata jokaiseen The Miittiin krokettisetin. Myöhempien kesien tuplavärityksetkään tuskin toisivat liikaa haastetta joten saisi enemmän pelaajia mukaan ;)
 
Pitääkö mukana tulevan lapsen ilmoittautua erikseen?

Toinen kysymys: pääseekö omaa ilmoittautumistaan muokkaamaan jostain? Unohdin mainita, että olen paikalla vain 2 yötä.
 
Minä ja Sensen toivoisimme kyytiä torstaina pk-seudulta. Ja uusina menisimme mieluiten samaan autoon :D. Laitoin meidät kyytitaulukkoon, mutta päätin myös ilmoittaa täällä.

Perjantain lähtö on sentään jo suunniteltu, joten paluukyytiin meitä ei tarvitse laskea.
 
Pitääkö mukana tulevan lapsen ilmoittautua erikseen?
Tuolla on keskusteltu aiheesta. Eli tällä hetkellä kanta lienee se että jos lapsi tarvitsee oman sängyn ja verottaa yhdistyksen tarjoamia miittiruokia niin olisi hyvä ilmoittautua erikseen. Vaikka lapsi asuisi teltassa niin lähtisin ajatuksesta että JOS veisi petipaikan ilman telttaa.

Sen verran muuten muille mahdollisille telttailijoille että teltassa ei luonnollisesti ole äänieristystä ja meidän nuorin telttailijamme saattaa aiheuttaa elämää yöllä. Eli ihan kylkeen ei ehkä kannata majoittua jos ei halua yllättäviä herätyksiä.
 
Ylös