Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

The Miitti 2018 Keravanjärvellä 2.–5.8.

Keskustelu huoneessa 'Yhdistyksen tapahtumat', aloittanut Olórin, 20.03.2018.

1. Jaamar

Jaamar Hyykäärme Vastuuhenkilö Kummi

Ellei Incanus ensimmäisenä paikalle tulevana napsi kuvia niin tavarattomien ja ihmisettömien kuvien saaminen voi olla vähän haastavaa. Ellei sitten viimeinen lähtijä kuvaile ennen ovien lukitsemista.

2. Incánus

Incánus Welho Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Eli minä, koska olen sekä ensimmäinen että viimeinen lähtijä. Muistutelkaa minua miitissä. En kylläkään ole mikään kummoinen valokuvaaja enkä omista kännykän kameraa kummempaa. Tai voihan joku kyytiläisistäni kuvata (@Merri @Lindëalda ?).

3. Lindëalda

Lindëalda Lupsakka tuhisija

Minä voin ottaa nakin itselleni, jos tavallinen digipokkari on riittävän järeä siihen tarkoitukseen.

Jaamar tykkää tästä.
  4. Pagba

Pagba Hyvienkin vitsien kertoja

Kiitos, se olisi hyvin ystävällistä, semminkin kun näyttää siltä, etten itse osallistukaan miittiin. Sinne pääseminen on hankalaa ja syntyvä univaje haittaisi sunnuntaisia aktiviteettejani. Siksi toisekseen meillä on kohta viikon ollut koiranpentu, jota on hyvä mahdollisimman usean hoitaa mahdollisimman kauan.

Laadin vielä useamman kohdan kysymyslistan leirikeskuksen puitteista. Sen kuvaus Protun sivuilla on puutteellinen.

Shetai, Lindëalda ja Heathertoes tykkäävät tästä.
  5. Hanna Kullanväärtti

Hanna Kullanväärtti Kontulainen

Toivottavasti siellä on kahvinkeitin.

6. Incánus

Incánus Welho Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Jos ei ole, annan tulikiven katkaista palautetta omistajataholle ja ostan sellaisen.

Hanna Kullanväärtti tykkää tästä.
  7. Círdan

Círdan Kontulainen Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Joudun valitettavasti (ainakin toistaiseksi) perumaan osallistumiseni miittiin. Työvuorojen epävarmuus on sillä tasolla, etten uskalla sitoutua tällä(kään) kertaa The Miittiin. :(

8. Pagba

Pagba Hyvienkin vitsien kertoja

Peruutan minäkin osallistumiseni. En löytänyt Mellonista toimintoa sille, joten se täytynee tehdä täällä.

9. Hanna Kullanväärtti

Jos joku on vielä kyytiä vailla, niin meidän kyytiin pääsee perjantaina Helsingistä tai matkan varrelta. Sunnuntain paluukyytiin pääsee myös.

10. Otak

Otak Kontulainen

Mua saattaisi kiinnostaa kyyti, pääsen itsekin vasta perjantaina lähtemään ja Helsingistä käy matkani! Mihin aikaan olette suunnilleen lähdössä?

11. Hanna Kullanväärtti

@Otak tavoitteena on lähteä perjantaina puolenpäivän aikaan.

Yritin laittaa tietoa tuonne yleiseen kyytitaulukkoon, mutta en ainakaan puhelimella onnistunut.

Otak tykkää tästä.

Jaa somessa