The Miitti 2018 Keravanjärvellä 2.–5.8.

Esittäisin kainon pyynnön, että minulle varattaisiin yksi alapetipaikka to ja pe yöksi. Polveni on ollut kipeänä viime viikonlopusta lähtien enkä usko, että se tykkää melkein 4h ajomatkasta miittipaikalle. Minusta ei siis ole kapuamaan yläsänkyyn. Otan ilmapatjan varalta mukaan, mutta en haluaisi metelöidä sen kanssa keskellä yötä.
 
Tuon 2kpl japsirautoi, eli niitä veitsiä jotka ovat olleet monella miitillä aiemminkin - ehkä jotain muutakin keittiökamaa joita saa käyttää vapaasti, kunhan ei laita niitä sitten tiskikoneeseen.
 
Seuralla on käsidesiä, mutta sitä voidaan ostaa myös lisää. Ja paikalla tosiaan ei ole tiskikonetta.
 
Taidan tuoda mukanani kaksi kappaletta tornituulettimia, joista isomman "yleiseen käyttöön". Pienemmästä tuskin on iloa muille kuin itselleni ja kenties ihan vieressä istuvalle, kun varmaan suomennan Civiä - olettaen että aivot pystyy toimimaan millään tasolla.

Joku muu tuokoon mukanaan pitkän jatkoroikan, jotta kaiuttimille saadaan virtaa pihalla. Otan mukaan härpäkkeen (vahvistimen) jolla kaiuttimiin saa yhteyden sekä normaalilla plugilla että bluetoothilla.

Otan myös pikkuprojektorin matkaan, jos jollakulla on tuoda kangasta niin varmaan sillekin käyttöä löytyy.
 
Taidan tuoda mukanani kaksi kappaletta tornituulettimia, joista isomman "yleiseen käyttöön". Pienemmästä tuskin on iloa muille kuin itselleni ja kenties ihan vieressä istuvalle, kun varmaan suomennan Civiä - olettaen että aivot pystyy toimimaan millään tasolla.

Unohdin kertoa, että nyt on vähän pienempi auto kuin viimeksi...mutta onneksi pakkaamassa on ainakin kaksi tetriskonkaria...
 
Saako miitissä uida alasti vai olisiko uikkarit hyvä pakata mukaan? Joku järvihän siinä taisi nimittäin olla.
 
Minun puolestani alasti mutta koska meillä on uusia miittaajia, on ehkä parempi varata uikkarit mukaan. Itse ainakin ajattelin tehdä niin että otan mukaan ja teen järkkärin ominaisuudessa kyselyn asiasta sekä to että pe tulevien keskuudessa.

Uinnin suhteen emme voi olla varmoja vielä koska emme tiedä levätilannetta.
 
Olen miettinyt ihan samaa. Tiedän paikasta aika vähän, mutta eiköhän tuo selviä kun päästään paikanpäälle. Sitten pitää tarvittaessa improvisoida jotain. Ihmisten pitää päästä pesulle.

Kun katson miten paljon meillä on matkatavaraa niin luulisi että ollaan muuttamassa miittiin pysyvästi :D Olen vuosien mittaan oppinut pakkaamaan kevyesti, mutta näköjään tällä kertaa vedän ihan överiksi toiseen suuntaan.
 
Last edited:
Tuosta levätilanteesta: mittaustulokset taitaa olla 19.7., tuolloin ei tosiaan ollut levää eikä muutakaan haitallista.

Järvi ei ole kovin suuri ja siellä näyttää olevan jonkin verran mökkejä ja etelärannalla toinen leirikeskus. Varmaan päiväsaikaan voisi hyvä olla uimapuvuissa, mutta ei varmaan tarvi iltasaunasta.
 
Jos on vielä tänään Mäntsälän juna-asemalta kyytiä tarvitsevia niin voin poimia mukaan. Olin ajatellut lähteä kahden aikoihin, mutta voin joustaa johonkin suuntaan :)
 
Keravanjärven uimaranta taitaa olla eteläpäässä, mutta pienellä järvellä se varmasti kertoo koko tilanteesta. Sieltä on otettu 19.7. virallinen näyte, joka on puhdas. Louhelasta myös kerrottiin, ettei järvellä sen mataluudesta huolimatta ole aiemminkaan esiintynyt levää. Aivan leirikeskuksen vieressä on tosiiaan muitakin yksityisiä rantoja, mutta alasti käsittääkseni voi yksityisellä rannalla uida, kunhan ei tee sitä häiritsevän julkisesti.
 
Vastustan! Jos Jumala haluaisi meidän uivan alasti, niin me syntyisimmekin alasti. Vaan kukapa minun mielipiteestäni välittää, kun en ole miittiinkään osallistumassa.
 
Ampiaisia on paljon, eräs Welho sai jo piston. Saunalla on pesä ulko-oven yläpuolella olevassa pienessä varastossa.
 
En taida päästä miittiin, koska olen yhä kipeä. Saatan tosin tulla viikonloppuna kuitenkin hetkeksi ainakin jos olo paranee.
 
Onko makuuhuoneissa kuinka kuuma?
Meillä on kotona tuulettimia useitakin kappaleita joita voin tarvittaessa napata mukaan.
 
Ylös