The Miitti 2018 - Yhdistyksen kyydit

Nova

Kontulainen
Yhdistys järjestää henkilöautolla kyytejä miitin aikana leirikeskukselle ja sieltä pois niille jotka eivät pääse muutoin miittiin tai sieltä pois. Kyytejä on tarjolla Hyvinkäältä/lle sekä Mäntsälästä/ään.

Kyyti kulkee tarpeen mukaan, mutta olisi hyvä koittaa sopia tässä topikista yhteisistä aikatauluista kyydeille, jotta auto kulkisi aina mahdollisimman täytenä. Autoon mahtuu kerrallaan 4 miittiläistä tavaroineen.

Muokaan tätä aloitusviestiä sitten kun päästään yhteisymmärrykseen siitä milloin ja mistä/mihin kyyti on tarjolla ja keitä siihen on ilmoittautunut.

Torstai - Hyvinkää - klo 18:10
- Heathertoes

Perjantai - Hyvinkää - klo 20:00
- Dracaena
- Ringlad

Sunnuntai - Hyvinkää (aikatauluja täytyy vielä sumplia, mutta ainakin yksi kyyti klo 10:15 lähtö)
- Satekai
- Enttinen
- Ringlad
- Dracaena (?)
- Micco (?)
 
Last edited:
Kuten toisessa topikissa kerroin niin tarvitsisin lapsen kanssa kyydin sunnuntaina miitistä poispäin. Ei väliä onko se Mäntsälään vai Hyvinkäälle. Mäntsälästä juna lähtee Helsingin suuntaan aina XX.45 ja Hyvinkäältä XX.19 ja XX.49
 
Olen tulossa perjantaina illalla, ja minulle paras olisi juna, joka on Hyvinkäällä klo 19.49. Sunnuntain kyydeistä potentiaalisimmat lähtevät Hyvinkäältä 12.49 tai 13.10.
 
Odotellaan vielä sunnuntaihin ja sen jälkeen rupean laittamaan aikoja kyydeille. Tällä hetkellä näyttäisi siis että perjantaina olisi yksi kyyti tulossa Hyvinkäältä klo 20 (Dracaena) ja sunnuntaina yksi kyyti lähdössä Hyvinkäälle (Satekai ja Enttinen). Jos poislähtevään ei ilmoittaudu lisää tulijoita, se voidaan hoitaa samalla kun lähdemme kotiin Jaamarin ja Spyron kanssa siten että olisimme Hyvinkäällä ennen 11:45 lähtevää junaa.
 
Ah, tietysti. Jos tehdään näin:

Sunnuntai (klo 10:15 lähtö, Hyvinkäällä noin 10:35 eli ehtii 10:49 junaan):
- Satekai
- Enttinen

Sunnuntai (klo 11:XX lähtö):
- Dracaena
 
Hm, katsoin noita Hyvinkää–Jyväskylä-yhteyksiä uudestaan. Klo 11.10 lähtee yksi juna, mutta siinä on sekä hintaa, matkustusaikaa että vaihtoja epämukavan paljon. Ts. siihen en halua. 10.10 lähtisi yksi juna ja varmaan olisi Satekainkin kannalta ihan yhtä kätevää tähdätä 10.19 kuin 10.49 junaan? Loppusiivouksen ja -halausten kannalta on toki vähän epäkäytännöllistä joutua lähtemään ennen kymmentä...

Tietysti, jos joku muu voisi heittää minut Hyvinkäälle sunnuntaina vähän myöhemmin, niin en joutuisi odottamaan ennen yhtä lähtevää junaa niin kauan siellä.

Tulokyydin ostin jo, eli perjantaina klo 19.49 Hyvinkäälle olen junalla saapuva. :)
 
Se mitä tässä pelataan on se kun yritetään sovittaa niin että omalla paluumatkallamme voidaan heittää viiminen kyyti niin että tiputetaan matkanvarrella eli se olisi mahdollisimman myöhäinen lähtö. Eli ei olla mitenkään erinomaisen ajoissa lähdössä Sunnuntaina, mutta jos paikka pitää luovuttaa jo klo 12 niin sitä ennen pitää poistua. Aikaisempi lähtö on noin aikainen siksi että ehtii ajoissa takaisin ennen kun pitää taas lähteä ;) Se miksi ollaan soviteltu teitä eri kyyteihin johtuu siitä että autossa on viisi istumapaikkaa ja Nova, Minä, Spyro, Satekai, Enttinen ja Dracaena eivät kaikki mahdu yhteen kyytiin.
 
Nova, Minä, Spyro, Satekai, Enttinen ja Dracaena eivät kaikki mahdu yhteen kyytiin.
Eivät varmaankaan, mutta esim. Nova, Satekai, Enttinen ja minä mahtuisimme, eihän teidän koko perheen tarvitse lähteä ekalle reissulle?
Mutta tosiaan saavat muutkin ehdottaa kyytejä miittipaikalta jollekin rautatieasemalliselle paikkakunnalle sopivaan suuntaan, jos lähtiessä on autossa tilaa!
 
Minunkin täytyy viedä tavaroita miittiin ja takaisin, joten yksi mahtuu myös minun kyytiini sunnuntaina n. klo 12 miittipaikalta jollekin asemalle mieluiten enemmän koillisen kuin lounaan suuntaan.
 
Eivät varmaankaan, mutta esim. Nova, Satekai, Enttinen ja minä mahtuisimme, eihän teidän koko perheen tarvitse lähteä ekalle reissulle?
Ei ei, olla lähdössäkään ekalla satsilla mukaan, mutta ajateltiin että haluat mahdollisimman myöhään lähteä ettei tule pitkää odotusta kun sinulla oli myöhäisempi juna. Mutta ihan hyvin voitte lähteä myös kaikki aikaisemmalla kyydillä eikä koukata itse miitistä lähtiessä Hyvinkään kautta jos ei tule muita jotka tahtovat mieluummin viimiseen satsiin. Tai jos jollain muulla on sopivampia kyytiratkaisuja niin sekin on kyllä ihan ok.
 
yksi mahtuu myös minun kyytiini sunnuntaina n. klo 12 miittipaikalta jollekin asemalle mieluiten enemmän koillisen kuin lounaan suuntaan.

Lahdesta menee kyllä näppäriä busseja Jyväskylän suuntaan, esim. 12.50 lähtee sieltä Onnibus. Sekin on siis yksi vaihtoehto. :)
 
Minutkin voisi torstaina hakea asemalta ja sunnuntaina viedä takaisin. Sekä Hyvinkää että Mäntsälä sopii, eikä ole mitään aikataulurajoitteita.
 
Pääsen perjantaina töistä viideltä, joten voisin olla esim. Hyvinkään asemalla 18.40, tai 19.14 Mäntsälän asemalla, jos VR suo. Myös myöhemmin Mäntsälästä/Hyvinkäältä käy. Sunnuntaina kaipaisin paluukyytiä Helsinkiin tai asemalle.
 
Last edited:
^Voin tulla Ringladin (ja Miccon?) kanssa samassa kyydissä miittipaikalle valittuun aikaan ja valitulta asemalta :) Paluukyytiä en ehkä tarvitse, tämä selvinnee.
 
AAAAA, niin olikii :D Torstaita siis meinasin, joten Miccon kanssa voisi pyrkiä samaan junaan (jos ei Micco ihan superaikaisin ole menossa)
 
Ilmeisesti pääsenkin Incánuksen kyydillä torstaina, mutta sunnuntaina tarvitsen vielä kyydin johonkin radan varteen (tai tarkemmin sanottuna mielellään jonkin aseman kohdalle), jos en onnistu löytämään paluukyytiä Helsinkiin asti.
 
^ Jes! Minut saisi hakea Hyvinkäältä torstaina klo 18.10 :) Pyrin käymään stadin päässä kaupassa etukäteen!
[jos tulee muita kyydin tarvitsijoita tms, niin voidaan sumplia kellonaikaa uudestaankin]

EDIT: Niin, ja sunnuntaina en tarvitse kyytiä asemalle! :)
 
Ylös