The Miitti 2019 Ohjelmatopikki

Milloin retki ja minne? Voit valita useita, mutta älä valitse keskenään ristiriitaisia.

  • Perjantaina

    Votes: 5 71,4%
  • Lauantaina aamupäivällä

    Votes: 2 28,6%
  • Lauantaina iltapäivällä

    Votes: 0 0,0%
  • Lappeenrantaan

    Votes: 0 0,0%
  • Imatralle

    Votes: 2 28,6%
  • Joku luontokohde sopivan matkan päässä

    Votes: 5 71,4%

  • Total voters
    7
Laitoin kyselyn retkestä. Käytetään kyselyä pohjana kun mietitään lopullista ohjelmaa, mutta pidetään oikeus perustellusta syystä tehdä päätöksiä jotka eivät välttämättä vastaa täysin äänestystuloksia. Käykää vastaamassa!!
 
Vastasin, mutta en ihan tajunnut, mitä olisivat olleet keskenään ristiriidassa olevat vastaukset, jos valitsee useaa sellaista, mikä omasta puolesta kävisi ja olisi kivaa. :)
 
Esim. se että et voi lähteä sekä Imatralle että Lappeenrantaan lauantaina sekä perjantaina. Toki jos kaikki käy niin voi niinkin vastata, mutta jos kaikki vastaavat kaiken niin olemme ihan yhtä tyhmiä tämän asian kanssa kuin ennen äänestystäkin ;)
 
Itse lämpimästi toivoisin, että larp olisi perinteisesti lauantaina, sillä liittokokous -aivoilla, pitkän työpäivän ja perjantaina klo 18 jälkeen saapuminen ainakin pakottavat minut jättämään larpin, jos järjestetään silloin. Tietenkin jos haluatte hypersuperadhdpesukarhun larppaamaan illalla, niin :22:
 
Henk.koht. mulle sopii mikä vaan ja milloin vaan. Kunhan pääsen larppaamaan. Retkikin on toki kiva juttu.
 
Meille saattaa pamahtaa miittiin muuten aika superhieno yllätysohjelma, mutta julkistan asian lopullisesti vasta kun on varmaa. Lauantai on nyt todella suosittu päivä vähän joka ohjelmalle, joten jotain on todennäköisesti pakko siirtää perjantaille, mutta katsellaan :)
Silti uusillekin ohjelmanumeroille on tilaa ;)
Ja larpissa on hei vielä runsaasti vapaita hahmoja, eli huudelkaa kiinnostustanne. Haluavatko larppiin osallitujat saada hahmojensa tiedot jo ennen miittiä esim. tupansa värejä kantavan rekvisiitan haalimista ajatellen vai haluatteko hahmot vasta miitissä?
 
@Jaamar , Krasus olisi kiinnostunut larpista. Kyselen vielä tarkemmin, onko mukelolla hahmotoiveita tai ajatuksia siitä, milloin hahmo olisi kiva saada.

Muoks: Kuulemma Luihuinen tai Korpinkynsi olisi mieluisin tupa, ja hahmon saaminen etukäteen helpottaisi eläytymistä muttei ole mitenkään välttämätöntä.
 
Last edited:
En ole ikinä osallistunut larppiin, mutta mietin, että voisin silti tulla, sen verran olen aina halunnut kokeilla. :D

Tuvalla ei erityisemmin ole väliä, mutta olisi kiva tietää hahmosta ainakin vähäsen jo ennen miittiä, niin voisi yrittää ottaa mukaan värikoodattua vaatetta ja muutenkin valmistautua.
 
Yritän saada viikonloppuna jaettua hahmot ja lähetän ne ihan viimeistään alkuviikosta. Niitä kun pitää vielä vähän säätää. Henane on auttamassa minua larpin kanssa ja hänellä on myös jotain pientä lisää hahmoihin. Kiva saada uusia pelaajia :)
 
Sen verran ilmoittelen jo nyt että retki tulee tapahtumaan perjantaina (jo ihan ohjelmallisistakin syistä, mutta se sai myös hyvin kannatusta) ja kohteeksi toivottiin jotakin luontokohdetta lähialueilla. Aikaa retkelle saadaan reilusti, joten mikään kiire ja hätä ei ole, mutta kohteen miettimisen jätän nyt ihan täysin teidän päätettäväksenne. Minulla eivät nyt rahkeet riitä siihen hommaan. Eli laittakaa google laulamaan ja heitelkää tänne ideoita. Perjantaiaamuna aamiaisella viimeistään pitää tehdä yhdessä päätös minne suunnataan, mutta tietysti kiva jos päätös saataisiin jo torstaina. Ja edelleen mahdollisuus on myös että yksi auto lähtee luontokohteeseen ja toinen vaikka johonkin kaupunkiin ja jos joku tahtoo omatoimiautoilla retkeä jonnekin niin sillekin on tuossa kohtaa täydellinen tilaisuus.

Luontopolkua ei tällä hetkellä näytä olevan tulossa. Olisiko jollakin aikaa ja halua järjestää? Kysymykset voivat olla periaatteessa mitä vaan, mutta toki kiva jos liittyisivät jotenkin Tolkieniin tai luontoon tai johonkin mitä nyt voisi toivoa tämän porukan ehkä jotenkin tietävän. Palkintoja varmaan saadaan seuran puolesta järjestettyä.
Tuolla on hienot maastot luontopolun tekemiselle. Minä voisin muuten yrittää vaikka jotain rutistaa kasaan, mutta tiedän että en jaksa todellakaan tarkistaa vastauksia, joten en nyt ota tätäkään nakkia itselleni.
 
Minua hontsittaisi päästä kävelemään Ruokolahden sykkivän metropolin keskustaan. Siellä on ainakin yksi kehuttu pikaruokapaikka, nimittäin ravintola Elfan. Haltioiden pitämä?
 
Minä haluaisin larpissa olla Cho Chang jos mahdollista :) Ainakin yksi Rohkelikko olisi meiltä tulossa myös (2 siis osallistuu minun lisäkseni, mutta en tiedä mikä se toinen haluaa olla).

Ne kalliomaalaukset voisi olla hyvä retkikohde jos sinne tai siellä on mahdollisuus kävellä.
 
Ohjelma on nyt taputeltu kasaan. Pidetään vielä oikeus viimehetken muutoksiin. Ainakin luontopolun palkintojenjako pitää vielä sunnuntaille mahduttaa, Mutta olkaatten hyvät ja tarkastelkaa miittiohelmaa joka löytyy täältä :)

Minä haluaisin larpissa olla Cho Chang jos mahdollista :) Ainakin yksi Rohkelikko olisi meiltä tulossa myös (2 siis osallistuu minun lisäkseni, mutta en tiedä mikä se toinen haluaa olla).
Tapahtumat ovat sen verran varsinaisten Potterien jälkeen että Cho Chang ei ole listalla kuten ei muitakaan tuttuja hahmoja. Sen sijaan voin hyvin muokata hahmoja niin että rohkelikkotoive toteutuu. Ja Korpinkynnen huispausjoukkueen jäsen onnistuu varmasti kun vähän pyörittelen :)
 
Larpissa on vielä kolme ylimääräistä valmista hahmoa jos joku tahtoo viimehetkenilmoittautua mukaan. Nyt viikonlopun aikana ehdin varmasti myös vähän muokkailla niitä toiveiden mukaan tai kirjoittaa jonkun uudenkin jos tarvitaan. Toki niissä puitteissa mitä jo jaetut hahmot sallivat. Otan nuo ylimääräiset hahmot mukaan miittiin joten jos niitä riittää niin miitissäkin voi vielä ilmoittautua, mutta silloin hahmojen sukupuoleen tai tupaan ei enää välttämättä voi vaikuttaa. Laitan pelaajille toivottavasti jo tänään, mutta viimeistään huomenna yksityisviestillä hahmojen tiedot ja yleisen kuvauksen lähtötilanteesta. Pitää vielä jutella Henanen kanssa parista hahmosta ja mitä hän on noiden hahmojen varalle suunnitellut (minäkään en tiedä kaikkea!).
 
LARPPIASIAA. OHITA SUJUVASTI JOS EI KIINNOSTA
Pahoittelut triplapostauksesta, mutta larppaajille on nyt läheytetty yksäreillä hahmot ja yleiset tiedot pelistä. Jos on jotain kysyttävää, ihmeteltävää tai muuta niin vastailkaa noihin yksäreihin. Saitte myös listan muista hahmoista joita on tulossa. Älkää säikähtäkö että teidän pitäisi opetella ne ulkoa. Laitoin ne teille vaan siksi että ne nyt ovat valmiina ja voitte halutessanne vähän tutustua jo etukäteen.

Meiltä puuttuu yksi melko keskeinen hahmo jolle ei ole löytynyt sopivaa pelaajaa. Koko peli ei kaadu kyseisen hahmon puuttumiseen, mutta hahmolla on oma tärkeä roolinsa pelaajien välisissä suhteissa. Jos sinua kiinnostaisi pelata hiljaista Rohkelikkopoikaa (omalla sukupuolellasi tai muillakaan ominaisuuksillasi ei ole väliä) niin ilmoittele itsestäsi :) Aiempaa pelikokemusta ei tarvita, mutta halua heittäytyä kunnolla tähän rooliin kyllä.
 
Minäkin olen larpissa mukana ja jos on yhtään innostusta tulla mukaan, niin tulkaa ihmeessä! Meillä on jälleen varahahmoja, jos joku innostuu tulemaan extempore mukaan, mutta yksi keskeinen rooli puuttuu, joka olisi mukava saada mukaan. Ja täsmennän, että Jaamar on tehnyt larpin ja itse olen tällä kertaa vain taustasormusaaveena. Larppi on ihan mahtava ja pääsee improamaan, joten kaikki kiinnostuneet mukaan ;)
 
Ylös