The Miitti 2019 Ruokolahdella 6.-9.6.

Kun sänkypaikat ovat täynnä, niin omaan ulkomajoitukseen voi tulla, eikö? Entä jos alkaa ukkostaa, saako tulla sisälle yöllä? Majoite on kiinni kahdessa puussa ja se ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta ukkosella :lol:Kuinka myöhään voi vielä ilmoittautua? Minulla on edelleen auki perjantain mahdolliset työt ja luultavasti pitäisi lähteä jo lauantaina.
 
Olen sänkypaikasta huolimatta halukas nukkumaan mieluummin ulkona. Mukavaa vaihtelua. Sain teltan lainaksi vaikka alkuperäinen suunnitelmani olisi myös onnistunut [22]. Otan varmaan myös kitaran mukaan, tiedä mitä sillä sitten keksii tehdä.

Sänkypaikka siis tältä haltialta vapaa.
 
Rakennuksessa saa majoittua 50 henkeä. Eli sisälle saa tulla nukkumaan johonkin nurkkaan :) Jos kaamea myrsky iskee niin pitää meidänkin varmaan lähteä teltasta evakkoon (kun ei tosiaan ole ihan säänkestävin teltta), mutta pidetään peukkuja ja toivotaan että ei pahoja myräköitä tulisi tuohon kohtaan.
@eowynofmay en tiedä mihin asti ilmoittautuminen on auki, mutta jos et pääse ilmoittautumaan (tai vaikka pääsisitkin) niin laita minulle viesti tulostasi ja maksat miittimaksun samantien (jos ilmoittautuminen ei toimi niin Micco osannee neuvoa millä viitenumerolla makselet, mutta jos en ihan väärin muista niin minulla ainakin saattoi olla sama viitenumero kuin viimeksikin. Ja jos saat tulostettua Micolle kuitin maksusta tai näytettyä vaikka puhelimella että on mennyt niin minun puolesta vaikka ilmoittautuisit perjantaina klo 20 ;)
Jos pääset lauantaina niin tuletko larppiin (kyselee toiveikas jolta puuttuu yhdeltä tärkeältä Rohkelikko-hahmolta pelaaja)?

Edit. ja yksi May sinne taikka tänne ei myöskään hetkauta ruokapuolta pahasti. Jos tulisitte kaikki viisi niin sitten toivoisin että se tiedettäisiin ennen kauppareissua :D
 
Meilläkin suunnitteilla telttailla, poikia erityisesti kiinnostais, mutta katsotaan vähän sään mukaan... Tai ollaan sit vaikka uitettuja rottia aamulla! :joy:
 
Ai niin! Mausteista: nuoriso-osasto tahtoo mukaan nuudeleita. Minäpä tarkistamaan, mitä sisältävät, ja mausteet mainittu useimpien tuotesisällössä ”mausteet” sen enempää erittelemättä. Onko joku tämmöiseen ehtinyt perehtyä ja osaisi vinkata turvallisen nuudelimerkin/maun, joka ei sisällä alkuviestissä mainittuja sitruuna-, viher- tai rosepippuria? Mietin mitä uskaltaudun ostamaan, lasten suosikkinuudeleissakin on mainittu vain ”pippuri”, mikä on aikamoisen ylimalkainen kommentti, kertoisivat vähän tarkemmin!
 
Olen itsekin joskus yrittänyt selvittää jonkun tuotteen pippureita niin on ollut jonkunlainen liikesalaisuus. Lopulta joutui oikein ärähtämään että jos me tarjotaan näitä niin on sairaalareissu että ei todellakaan tarvita koko reseptiä vaan pitää tietää onko näitä tiettyjä pippureita.

Jos ei muu auta niin voisiko ottaa maustamattomia ja laittaa oman mausteseoksen minigrippussiin?
 
Riittääkö huopia kaikille vai kannattaako ottaa oma varmuuden vuoksi? Toisaalta nyt on luvattu aikamoista hellettä, niin varmaan ilman sitäkin pärjäisi...
 
Huopia on vain vähän, tyynyjä paljon. Otan omat vuodevaatteet matkaan, mutta toivon löytäväni talosta tyynyn, sellaisen littanan, jonka saan tyynyliinan sisään kaksinkerroin. Minulla on taipumusta kauheisiin jysäreihin väärän korkuisen päänalusen kanssa.
 
Ääh. Kaksi päivää ilmoittautumiseni jälkeen lähipiirissäni tapahtui vakava onnettomuus ja sen vuoksi koko The Miitti unohtui täysin, kun päivät menivät jälkimainingeissa. Kaikki on nyt paremmin - tai ainakin vakaammin - ja elämä jatkuu, mutta miitti jää edelleen väliin, koska järjestelyjä uuden tilanteen vuoksi kaatuu vielä viikonlopulle. :( Voihan surkeus! #ikuisestihuonokarmamiittiensuhteen
 
Olen itsekin joskus yrittänyt selvittää jonkun tuotteen pippureita niin on ollut jonkunlainen liikesalaisuus. Lopulta joutui oikein ärähtämään että jos me tarjotaan näitä niin on sairaalareissu että ei todellakaan tarvita koko reseptiä vaan pitää tietää onko näitä tiettyjä pippureita.

Jos ei muu auta niin voisiko ottaa maustamattomia ja laittaa oman mausteseoksen minigrippussiin?
No, kun olen utelias ja tutkin aina tuoteselosteita (puolisolla keliakia), ja selvittelen niin piti ihan kysyä Mama-nuudelien maahantuojalta kananmakuisten nuudelien mausteista. Niissä on valkopippuria, sain äsken vastauksen sähköpostiin. Kysyvä ei tieltä eksy jne. ☺
 
Miitin Whatsapp-ryhmän kutsulinkki [muoks oli tässä, kunnes miitin jälkeen alkoi ryhmään tulla kaikenlaista kivaa mainostavia botteja]
 
Last edited:
Jaamarin puhelin on sikäli epäkunnossa, että hän ei pysty vastaamaan puheluihin.
 
Sen tiedän, että esim. Mama -nuudelit ovat sellaisia, mitä ei tarvitse vaihtaa. Niitä on syöty miiteissä ennenkin kyseisten allergioiden voimassaolon aikana.

Itse nukun autoni takapaksissa, joten minulta on myös sänkypaikka vapaana :grin:
 
Kyselykysely!! Tilanne on nyt se, ettei Elenë pääse tänään meidän mukana tulemaan, tullee huomenna vain yhdeksi yöksi jos onnistuu kyydin ym. kannalta. JOS poikaystävänsä, sanotaanko vaikka nimimerkiksi Räjähtävä Kylähullu (ihan itse ehdotti :D ), saa auton käyttöön ja tuo Elenën onko mahdollista hänen jäädä miittaamaan la-su-yöksi? Voivat olla teltassa tai jossain nurkassa, ihan missä vaan. Jos tämmöinen tilanne tulisi eteen toki maksettais heti nettipankissa RäKyn miittimaksu samantien, eikä hälle kuulemma tartte ruokaakaan antaa... :grin:
 
^Väittäisin, että kyllä :) Mutta virallinen vastaus tullee @Jaamar:ilta. Pingataan vaikka @Olórin kanssa, kuka siellä miittipaikalla näkeekään ensinnä.

Määkin tulen tänään @Henane:n ja kumppaneiden liesussa paikalle!
 
(kas, näköjään täggäys ei toimi, jos laittaa suoraan tägin jälkeen kaksoispisteen. No, jos ensi kerralla muistais...)
 
Ehdotan, että aloitusviestin pakkauslistaan lisätään rintamerkki, jossa lukee oma nicki (siis jos on sellaisen joskus miitissä tehnyt). Näes taas tajuan liian myöhään, että ai niin, sellainenkin mulla olis, ja kovasti väkersin siihen kanervankukkia, eikä taaskaan tullu mukaan, ah ja voihhh :D
 
Ylös