The Miitti 2020 kyydit

Ovatko @Lehtokuusama ja @Pagba tehneet päätöksiä osallistumisen suhteen?

Olen siis perjantaina töissä (Pitäjänmäki, Valimotie) noin kolmeen asti. Sen jälkeen lähden ajamaan reittiä Pitäjänmäki - Kehä 1 - Lahden moottoritie - tie 24 (Holman Prismassa kauppapysähdys) - Padasjoki - Särsjärven leirikeskus.

Sunnuntaina palaan takaisin samaa reittiä, mutta päätepiste on Koillis-Helsinki. Esim. Tapanilan/Malmin juna-asema tai vastaava.
 
Taidan jättää the Miitin väliin. Minulla olisi kyllä avoin aikaikkuna Holman Prismaan ajoissa päästäkseni, mutta se on varsin kapea ja altis odottamattomille hidasteille. Ei muutenkaan oikein ole miittifiilistä. The Miittiin on aina tylsää tulla vuorokauden myöhässä ja nyt on tuo tarttumisvaarakin.
 
Parempi taitaa olla jättää väliin. Lievää niiskutusta pariin otteeseen päivässä, tosin mulla on herkästi kaikenlaiseen reagoiva nenä. Tänä korona-aikana kiinnittää kummasti pieniinkin ilmiöihin huomiota. Pakko järjestään niistää nenänsä, kun syö lämpimän ruoan: mausteet vai lämpö tai molemmat syyllisiä. Kotioloissa on myös pölyä ilmassa runsaasti julkisivurempan takia. Valtaosa päivästä menee kyllä niistämättä. Kauankohan siitä on, kun on viimeksi jäänyt miitti väliin.
 
Ylös