The Miitti 2023, ohjelmatopikki

Ilmoittaudun mukaan larppiin! Haluan olla sellainen hahmo, jolla paljon tehtävää. Sukupuolella ei ole väliä
 
Taniquetililaisia ei tule, ainakaan minun toimestani. Niin kivaa kuin Ropeconissa onkin, tapahtuman levottomuus ja siitä nauttimisen edellyttämä sosiaalisuus imevät niin paljon energiaa, että tarvitsen alkuviikon todennäköisesti ihan vain toipumiseen.
 
Larppiin ovat nyt siis ilmoittautuneet
Krasus
Glitchy
Sidhiel
Rhosgobella
Pippin

Vielä olisi mukava saada muutama lisää, niin saataisiin tarvittavat hahmot roolitettua. Erityisesti, jos et ole ennen osallistunut miitin larppiin (tai muihinkaan), täytyy muistuttaa, ettei tätä pidä ottaa liian vakavasti. Esimerkiksi mitään roolivaatteita tms. ei tarvita. Esim. oletteko vielä @Salmiis tai @Hanna Kullanväärtti kiinnostuneita?
 
Voisin itse asiassa ilmoittautua tähänkin larppiin! Voisin olla joku, jolla on vähän pienempi rooli, esimerkiksi Helmi.
 
En taida osallistua larppiin koska olen todennut, että the Miitissä meinaa aina tulla ohjelmaähky. (hobittihäälarppi olisi ollut poikkeus).
 
Muuten olisi ihan kiva osallistua, mutta en halua jättää noita mini-hobitteja muiden vahdittaviksi siksi aikaa. :D
 
Muuten olisi ihan kiva osallistua, mutta en halua jättää noita mini-hobitteja muiden vahdittaviksi siksi aikaa. :D
Siellä on useampi lapsiperhe niin varmasti voi vuorotella lapsien vahtimisessa, että kaikille löytyy hetkiä kun pääsee rauhassa pelailemaan/saunomaan/osallistumaan ohjelmaan (hyvä lupailla kun itse olen jäämässä kotiin 😁).
 
Mä voisin kyllä tulla kanssa larppiin. :D Roolilla ei ole niin väliä, tosin pienempi olisi mieluisampi.
 
Jos vain muistan pakata paperit mukaan, niin miitissä olisi järjestymässä Neuvottomien Neuvoston kymmenes perinteinen tietokilpailu. Pyöreiden lukujen kunniaksi meillä on tällä kertaa kokeilussa hieman uudenlainen formaatti, jossa oikeista vastauksista saa samalla vihjeitä muihin kysymyksiin. Vastauslomakkeet tulevat torstaina saataville jollekin päärakennuksen pöydälle, ja halukkaat voivat tuttuun tapaan osallistua omien aikataulujensa mukaan viimeiseen yöhön asti. Osallistumista varten on myös suositeltavaa pakata kynä mukaan (mutta lainakynälläkin saa osallistua, jos sellaisen onnistuu löytämään). Oikeat vastaukset ja tulokset paljastetaan sunnuntain aamupalalla, ja hyvästä menestyksestä käsittääkseni palkitaan jälleen seuran tarjoamilla yllätyspalkinnoilla.

Etäosallistuminen palkinnottomaan sarjaan tulee myös olemaan tälläkin kertaa mahdollista. Lähetän ohjeet tähän jatkoksi heti illalla kun kilpailulomakkeet on julkaistu.
 
Ylös