The Miitti 21.7.-24.7.2022, Lapjärvi (miitissä myös seuran Vuosijuhla)

Isilmírë ja Titiuu: Circular Gallifreyan, siellä on myös miten merkataan matemaattisia yhtälöitä nuotistojen lisäksi (kirjoitusjärjestelmän kehittäjän omat sivut).

Ihanaa jos miitti auttoi stressiin! 💕

Ja kiitos! Ei tuosta mekon helmasta taida tolkkua saada, on yhtä lähellä gallifreyta kuin Mahtisormukset aitoa Tolkienia. 😄 Tuo nuotisto on kyllä jännä!
 
Kiitos Kuningattarelle kuninkaallisesta tapaamisesta! Ettehän unohda juhlakirjan sivua 26? ;)

Me merirosvolaivalla kapinaa lietsoneet ajoimme sinua kapteeniksi, sillä mihinkä kapteeni näköä tarvitsee, kapteeni käskee kaiken, myös muut katsomaan puolestaan. Saatettiin kyllä aiheuttaa @Jaamar :ille hermoromahduksen oireita kun hahmot lähtivät vähän elämään omaa elämäänsä. Ehkei ihan suunnitelmien mukaan, mutta kun ne tyypit vaan oli sellaisia! Ja kyllä joku joskus on ammattiliitot keksinyt, ainakin 1700-luvulla olisi varmasti tarvittu merirosvojen ammattiyhdistystä valvomaan oikeuksia!

Siis mikä... Sivu 26? Ai JOO, meinasin unohtaa. Sehän oli tämä...
IMG_20220723_191920.jpg
 
Saatettiin kyllä aiheuttaa @Jaamar :ille hermoromahduksen oireita kun hahmot lähtivät vähän elämään omaa elämäänsä.
Ainut mikä meinasin vähän aiheuttaa hermoromahduksia oli suunnitelma heittää aateliset laivalta, koska sitten en enää olisi tiennyt mitä tehdä pelille 😅
Minähän itse annoin teille luvan leikkiä hahmoilla ja tehdä niistä sellaisia kuin tahdotte.
 
Eihän siellä ollut loppujen lopuksi kuin yksi aatelinen, hänkin sittemmin vainaa, joten... Kaikki olisivat olleet tyytyväisiä.
Paitsi se, joka halusi aateliseksi jos ei muuten niin naimakaupan kautta! (Tai ehkä me olimmekin käväisseet jo vihillä ennen laivan ryöstämistä 🤔). Mutta @olorin siis pelasti pelin lietsomalla kapinan juuri oikeaan aikaan! Seuraava askel hahmolleni olisi kuitenkin ollut uuden kapteenin heivaaminen yli laidan tavalla tai toisella, kun tavoitteena oli kuitenkin päästä Kap Verdelle. Aina se aika loppuu kesken 😄
 
Pitäisi kyllä tulostaa näitä miittitavaroihin (krhm.. olen itse ainakin toistaiseksi tarvikevastaava, joten voi lisätä sinne muutaman paperin) niin voisi miiteissä selailla ja muistella vanhoja miittejä.
Meillä oli näitä joskus vessan seinällä 😁
 
Minä en itseasiassa ole ihan varma tarkoitetaanko tässä nyt sitä, että oli hyvä idea laittaa teidät (pääasiassa Titin hahmo) selvittämään ketä ovat naisia vai Titin tapa selvittää ketkä ovat naisia 😅

-Psst. Löysit tissit.
-Mitä?
-Löysit tissit. 😂
 
Oli hauska idea laittaa (lähinnä Titiuun hahmolle) tällainen tehtävä ja hauskinta olivat siitä seuranneet tilanteet. Omalla kohdallani huvittaa, kuinka pihalla olin koko larpin ajan tästä naisten etsinnästä. Sokea piraattini oli tässäkin kohtaa sokea. Ja kovasti viehättynyt osakseen tulleesta nuoren lääkintämiehen huomiosta. Että vanha karski merimies niin viehättää... 😆
 
Larppien suunnittelu on hervotonta, mutta se ei ole mitään verrattuna siihen miten hauskaa on seurata mitä pelaajat tekevät hahmojensa kanssa😂

Mainostan tässä samalla, että seuraava larppi on jo kirjoitettu ja se on nimeltään Samin ja Ruusan häät. Minulle esitettiin Tortugan merirosvojen jälkeen toive, että olisi enemmän ihmissuhdesutinaa, joten saamanne pitää.
Häävieraat saapuvat paikalle tuoden kaikki omat värikkäät persoonallisuutensa ja omat haasteensa mukanaan. Hahmoja on laidasta laitaan (ikähaarukka on kuitenkin pääosin nuoria aikuisia). Löytyy äreää jurnuttajaa, ylitsevuotavan hilpeää höpösöä, suhdesolmuissa kiemurtelijoita ja niitä joita parisuhdeasiat eivät lähtökohtaisesti kosketa vaan he enemmänkin pyörittelevät silmiään koko säädölle.
Yritän hahmoja jakaessa ottaa huomioon teidän toiveitanne hahmon sukupuolen ja parisuhdesäätöjen/säätämättömyyksien suhteen.
Minulla on tässä vuosi aikaa kirjoittaa vielä lisää hahmoja tai muokata olemassaolevia. Nyt voi jo huudella toiveita ja ehdotuksia ja laittaa mielikuvituksensa laukalle ilman minkäänlaista sitoutumista osallistumiseen. Poimin ideoista parhaita päältä ja ujutan niitä mukaan peliin 😁

Niin ja seuraavassa larpissa voi olla aika ainutkertainen tilaisuus päästä seuraamaan larppia läheltä olematta varsinaisesti mukana juonikuvioissa! Hääparia en nimittäin kirjoita peliin, mutta he voivat olla paikalla jos löytyy halukkaita. Heidän roolinsa on vain kävellä alttarille ja sieltä pois, pyörähdellä jotenkin (ihan sama miten) häävalssi ja sen jälkeen istua ja nauttia pelin seuraamisesta 😉 Teille, jotka tiedätte miten kivaa larppaaminen on en suosittele näitä hahmoja (tekee kipeää ajatuskin laittaa mainioiksi pelaajiksi tietämiäni miittilarppien konkareita näihin rooleihin), koska ne ovat todennäköisesti todella tylsiä pelata. En edes kirjoita heille hahmoja. He ovat vähän kuin koriste-esineitä, joille voi jutella.

Ps. Lupasin leipoa kakkua tätä larppia varten ja pidetään oikein herkuttelunyyttärit pelin lomassa😉
 
Ylös