The Miitti 31.7.-3.8.2014

Btw täten varaan itselleni sänkypaikan saunatuvalta ja syvästi paheksun jo etukäteen kaikkia jotka hautovat patjavarkauksia tahi muita ilkitöitä minua kohtaan.
 
Huaah! Meinasin unohtaa koko miitin tässä teatteritohinassa.

Uskokaa tai älkää: Mie pääsen miittiin! ;)
 
Päätin vielä ilmoittautua mukaan. Mitenkäs Nerwenden auton tilanne, ilmeisesti se koukkaa Hämeenlinnan kautta ja ottaa kyytiinsä Caelen ja Rhosgobellan, eli tulee täyteen? Muita kyytejä ei vissiin Tampereelta olekaan lähdössä? No, onneksi on vielä opiskelijakortti julkisia varten...
 
Joo toistaiseksi näyttäisi jo täydeltä, ellei Caele sitten päätäkin lähteä omalla autolla kuten aiemmin pohti. Siinä tapauksessa tilaa olisi.
 
Lähetin jo huolissani yksityisviestin sinulle, Nerwende. Hyvä tietää, että minulle on paikka varattuna. Kunhan vaan tiedän, jäänkö bussista pois Hämeenlinnassa vai Lahdessa. :)
 
Nerwende sanoi:
Joo toistaiseksi näyttäisi jo täydeltä, ellei Caele sitten päätäkin lähteä omalla autolla kuten aiemmin pohti. Siinä tapauksessa tilaa olisi.

Huomattavan epätodennäköistä, sotahuutomatkasta valaistuneena en minä (eikä kyllä kukaan muukaan) halua tehdä tällä autolla enää yhtäkään kesämatkaa :D
 
Tällä puh... kirjoituksella siis Roherynin kyydissä (Tampereelta) Nerwende, Halti, Vampire sekä (Hämeenlinnasta) Caele ja Rhosgobella.
 
Ilmottaudutaan nyt sitkun May käytti melkein 1½ tuntia mun vakuuttelemiseksi, että mun aikataulu venyy miittaamiseen. x)
Kyytiä siis vailla hämeenlinnasta tai sitten jostain juna asemalta tms.
 
Vaihdan tuota kyyditystä vielä kertaalleen. Olen siis tulossa torstaina Kouvolasta ja menossa Helsinkiin sunnuntaina. Niin jos näiten mukaan kyytiä löytyis :)
 
Henane oli käsittääkseni ajamassa Kouvolan kautta, jos kyytiläisiä vain on tulossa mukaan.
Eli Sindoria/Lilyenia voisi mennä Henanen kyytiin, jos Henane edelleen on menossa Kouvolan kautta.

Mikäs on muiden autollisten ihmisten tilanne?
Tuleeko May autolla/pääsisikö Mayn kyydissä ihmisiä Miittiin?

Mites Jas?
 
Jos kukaan muu ei ole Lappeerannan kautta ajamassa, niin minä voin torstaina kieppaista sitä kautta.
 
Jee, saadaan petipaikka. Elenën eka miitti, ja toivotaan saavamme pedit likimain läheltä toisiamme, ainakin huutoetäisyydeltä. Elenë on siis the hoppeli. Kuvitelkaa, täyttää 6.8. eli kolme päivää The Miitin jälkeen 14 vuotta, ja vasta oli vauva ja ihaili Ankan ja Hatun avatar-kuvia.

Eli kuninkaallinen comeback miittirintamalle tapahtuu hetken inspiraationa, kiitos Jasdril herättelystä Facebookissa.
 
Hiphei,

tulen sinne perjantaina Kouvolasta (julkisilla, ellei ihmeitä tapahdu) kunhan töistä pääsen. Henaneen otinkin jo yhteyttä paluukyydistä, jos se ei toteudu niin sitten kaipaisin kyytiä Kouvolan keskustaan.

Mukavaa, kun on nyt jotain mitä varten kerryttää tunteja työaikapankkiin. :)
 
Meillä torstaina reitti Imatra - Lappeenranta - Taavetti - miittipaikka, siltä reitiltä voi hypätä kyytiin muutama matkaaja, sunnuntaina sama reitti toisinpäin.

(joo ja huomasinkin vastuuvapauslomake-asian kun otin ja luin kunnolla ensimmäisen viestin...)
 
Ei tarvitse vastuuvapautuslomaketta mukaan. :)


Heitin Steelin Titin kyytiin, koska Titi oli jo
valmiiksi ajamassa Lappeenrannan kautta. :p
 
Minun kyytiini tulee ensisijaisesti tämä ohimennen mainittu Riku, jos tulee torstaina. Samoin sunnuntaina hänet laitetaan kyytiini.

douv tulee kyydissäni sunnuntaina Kouvolaan. Kuka on Lilyenia? Sindoria toki mahtuu kyytiin.

Sänkypaikka on minulla haaveena, mutta jos huonosti käy ja ei löydy petipaikkaa, niin riippumatto/auto käy minulle myös nukkumapaikaksi :)
 
Mulla on jo bussilippu Savonlinna-Pyhältö välille eli jos joku viitsisi hakea minut torstaina klo 19 jälkeen Salelta. Voisin kyllä hypätä Parikkala-Imatra-Lappeenranta-Taavetti väliltä jonkun kyytiin, jos samalla pääsisi vähän isompaan kauppaan. Sunnuntaina minulle kelpaisi Titiuun kyyti Imatralle. ☺
 
Ylös