The Miitti 31.7.-3.8.2014

Jasdril sanoi:
Miittiin mahtuu 50 miittiläistä, joista 33 ensimmäistä (eli järjestäjät huomioiden ilmoittautumislistassa numeroon 38 asti) ovat oikeutettuja leirikeskuksen sänkypaikkaan. Loput tuovat omat makuuvälineet.

Henane, ymmärsin että tällä hetkellä kaikki ilmoittautuneet ovat sänkypaikkaan oikeutettuja. Ja sellaisenkin käsityksen sain, ettei niitä tarvitse erikseen varailla (ellei sitten tunne miittipaikkaa ja halua jotain tiettyä petiä).

Kivaa, kun petejä vielä riittää, mutta harmi tuota pienehköä osallistujamäärää.
 
Jos Henanen kyyteihin vielä mahtuu, voisin ängetä mukaan Kouvolasta torstaina ja hypätä kyydistä sunnuntaina. Onko aikataulujen suhteen toiveita? VR:n kyydillä olisi tarkoitus kulkea Kouvolan ja Tampereen väliä... Liput ajattelin hommata ensi viikonloppuna.
 
Selvennettäköön vielä, että sänkypaikkoja on ilmolistan ensimmäiselle 38:lle ihmiselle.
 
HUOM!
Rakkaat hobitit, muistakaa myös että miittimaksujen eräpäivä on huomenna 21.7.!
(Jos ilmoittautumisia tulee eräpäivän jälkeen niin sitten miittimaksu on hoidettava ASAP.)
 
Saankin Titiuulta kyydin torstaina. Hän kun asuu 40 minuutin päässä Imatralla. Sunnuntaina saan kyydin äidiltä Helsinkiin.
 
Elikäs mulla menomatkalla kyydissä Elenë ja Sindoria Imatralta asti, ja Steelsheen Lappeenrannasta.

Mikä lähtöaika kävisi kyytiläisille, mihin aikaan Imatralta / Lappeenrannasta? Itse pääsen lähtemään puolenpäivän jälkeen milloin vain (aattelin jos nukkuisi tovin, lopetan yövuorot torstaiaamuna). Viestitellään!
 
Varaan Titiuun viimeisen torstain paikan Imatralta ja sunnuntaina kyytiä asemalle, joka on mahdollisimman lähellä Parikkalaa, koska en tähän hätään keksi parempaakaan ratkaisua.
 
Ok!

Kun nyt näyttää kyytiläisiä olevan, tulee meidän pikkuprutkussa ahdasta, lähden siis tila-autolla. Paikkoja on yhteensä kahdeksan, tosin takana keskellä olevalla voi olla hiukka ahdasta. Eli saa lisätä aloitusviestin kyytilistaan paikkoja. Nyt kyytiläisiä, jos oikein laskin, menomatkalla viisi ja paluumatkalla neljä.

Lasketaanpas... minä, Elenë, Sindoria/Lilyenia ja Olórini Imatralta sekä Steelsheen Lapppeenrannasta menomatkalla torstaina. Kotimatkalla minä, Elenë, Shetai ja Steelsheen. Eli sekä menomatkalle että paluumatkalle mahtuu kyytiläisiä lisää.

Jos unohdan jonkun laskuista tai jotain, huikatkaa! Mun pää on niin laho, että kirjoitan itselleni näin ylös, että muistan ottaa kaikki matkalla kyytiin...
 
Koska Titiuulla onkin nyt enemmän paikkoja sunnuntaina, nousen kernaasti kyytiin myös paluumatkalle.

Tosin matkassa on sellainen mutta, että pääsen torstaina töistä vasta neljältä, joten en olisi Imatran asemalla kuin 17.10 junalla. Eli jos olette lähdössä aiemmin, niin minä etsin muuta kyytiä.
 
Heipä hei,

saavun Pyhällölle (Pyhältöön?) perjantaina klo 17.25 Helsinki-Imatra-pikavuorobussilla. Eli kuljen julkisilla Kouvolasta Karhulan kautta. Ja jos tulkitsin oikein tähtiä ja Matkahuollon sivuja, niin Pyhältö on tosiaan lähin pysähdys tuon bussin reitillä.

Eli mitä yritän sanoa: tulisiko joku hakemaan minut perjantai-iltana puoli kuuden aikaan? On mulla hyvät kengät, mutta laiskottaa kävellä.
 
Pyhältöön minusta, mutta en voi sanoa varmaksi.
Pyhältö on lähin bussipysäkki. Siinä on ihan vieressä pieni Sale jos jotain tärkiää ruokatavaraa on unohtunut.

En ole varsinaisesti tulossa miittaamaan, mutta tämän hetkisen suunnitelman mukaan perjantaina ja lauantaina käymään. Mitään tarkkaa aikataulua minulla ei ole, mutta suhaan molempina päivinä sinne (Luumäeltä miittiin) ja takaisin(miitistä Luumäelle). Minulle helpoin matkustusajankohta on aamupäivällä tai puolenpäivän maissa (lapsi nukkuu paremmin autossa silloin) joten miitin suuntaan matka taittunee niihin aikoihin (Anteeksi douv ettei minusta ole apua tässä kohtaa). Kunhan ohjelma valmistuu ja julkistetaan niin jotkut ohjelmanumerot saattavat vähän vaikuttaa aikatauluun. Haluan esimerkiksi ehtiä larppiin ja boffoturnajaiset olisi mukava nähdä. Jos osuu edes suunnilleen jonkun matkojen kanssa yksiin niin saa hypätä kyytiin. Jos kyytiläisiä ei ole niin aikataulu elää lapsen tarpeiden mukaan ja jos olen ihan poikki niin saatan jättää ohjelmasta riippuen toisen päivän välistä. Sovituista kyydeistä pidän kuitenkin kiinni. Ja kyydintarpeesta voi huikata vaikka vielä samana aamuna puhelimitse jos en ole ehtinyt jo lähteä.
 
Komento takaisin. Ihan kymmeneksi en sentään lupaa ehtiä Pyhältöön. Jos tulee aikainen herätys ja Henanella on hahmoja takataskussa niin mieluusti pelaan.
 
Ilmoittaudun täällä minäkin larppiin, vaikka en ole mitään kehotusta siihen ilmoittautumiseen ole nähnytkään.
 
Voisin minäkin tulla taas sekoittamaan Henanen juonikuvioita, mutta en halua taas Caelen kanssa kimppaan. Kaksi kertaa on jo ihan riittävästi. :D
 
Muistelisin että Henane pyyteli jonkinlaisia ilmoittautumisia tuolla ohjelmatopikin puolella. Tai ainakin kyseli onko väki tulossa pelaamaan jos hän järjestää.
 
Ylös