The Miitti 31.7.-3.8.2014

Olin näkevinäni, että purrilla olisi yksi paikka vapaana Helsingistä lähtevässä autossa. Jos näin on, valtaisin sen mielelläni.
 
Vahvistan kiinnityksen Henanen Kouvolasta lähtevään kyytiin. Saavun Kouvolan rautatieasemalle torstaina klo 17:38, jos VR suo...

Kuvion pitäisi sopia Henanellekin (yksäröity aiheesta), vaikka hän ei välttämättä ehdikään hetkeen kommentoimaan.
 
Tulenkin linkalla Pyhältöön. Jos joku sattuu kulkemaan Pyhällöstä Lapjärvelle siinä seitsemän jälkeen torstai-iltana, voisin hypätä kyytiin.

Ps. Onko Sale auki vielä seitsemän jälkeen?
 
Pitikin heti tarkistaa Salen aukioloajat, jos tulee äkillinen jäätelöntarve kesken miitin... Jep, Sale on joka päivä tällä viikolla klo 20 asti auki!
 
Ekaan viestiin päivitetty, että tässä miitissä saa käyttää yhdistyksen ostamaa margariinia (laktoositon) myös omien leipien tjsp. voiteluun.
 
Kun purr ei ole vastannut viestiini koskien mahdollisuutta päästä kyydillä miitin suuntaan, lienee minunkin varminta hankkiutua Kointähden tavoin Kouvolaan ja turvautua Henanen jatkokyytiin, jossa käsittääkseni on vielä tilaa. Jos sitten sunnuntaina vielä saisi joltakulta kyydin takaisin Kouvolaan, niin johan olisivat asiat mallillaan.
 
Menipäs vähän viime tinkaan tämäkin asia. Minulla olisi kyllä koko päivä vapaana, mutta varmaan helpointa on, että saavun perjantaina vasta samaisella bussilla douvin kanssa yhtä aikaa, ettei tarvitse jonkun ajaa edestakaisin. Jeeee ihan kohta ihan kohta nähdään!
 
Pitäkäähän nuppuset hauska Miitti!
Multa jää tältä erää väliin, kun toipuminen leikkauksesta osoittautuikin rankemmaksi ja pidemmäksi kuin aiemmin, vaikka näillä näkymin olenkin kotiutumassa näinä päivinä. Harmittaa kuitenkin miitin ja ihanien kontulaisten tapaamisen (uusienkin - Titin Hoppeli) väliin jääminen.
 
Minun vierailuni taas on vähän vaakalaudalla. Olen sen verran väsynyt etten iltapäivisin enää muista onko joku juttu tapahtumut aamupäivällä, eilen vai edellisviikolla. Ei ehkä näillä lähtökohdilla ole hyvä lähteä ajelemaan tuota mutkaista Haminantietä edestakaisin.
Katsotaan nyt vielä miltä huomenna tuntuu.
 
Noni, parempi myöhään jne.? :D

Pääsen valitettavasti mukaan vasta perjantaina ja silloinkaan en valitettavasti ehdi tuohon douvin ja Heppulin käyttämään bussivuoroon. Olisin siis saapumassa Pyhältöön perjantai-iltana puoli kahdeksan aikaan, josko joku jaksaisi lähteä tekemään vielä yhden noutoreissun tuossa vaiheessa? (Tarjoan saman tien kuskille jäätelön mainitusta Salesta!) Sunnuntaina kaipaisin kyytiä joko Kouvolaan (kuinkahan tilavalla autolla Henane on liikkeellä, siellä on vissiin nyt kuskin lisäksi jo kolme kyyditettävää?) TAI vaihtoehtoisesti takaisin Pyhällön pysäkille, mutta jälkimmäiselle pitäisi sitten selvitä jo aamukymmeneksi.
 
Tarvitsisin torstaina kyydin kouvolasta miittipaikalle jos vaan mahdollista, mutta tarkkaa aikaa jolloin olisin kouvolassa en tiedä, todennäköisesti vasta kuuden jälkeen illalla. Sindoria mahtaisiko sinun äitisi kyytiin mahtua mukaan kun olisin itsekin matkalla helsinkiin silloin sunnuntaina.
 
Kyytiin pääsee. Olen huono vastaamaan täältä Lontoosta käsin. Torstaina 2 ihmistä ilmeisesti tulossa kyytiini. Sunnuntai myös pääsee takaisin. Riku ei ilmeisesti ollut tulossa May?
 
Minun kyytini lähtee kolmen aikoihin Helsingistä. Kyydissä myös Ragamortelar, joten auto on täynnä molempiin suuntiin.
 
Voin tuoda leffoja miittiin. Lähes täydellinen listaus DVD ja blu-ray valikoimastani löytyy iMDbstä.

Onko pelitoiveita? Mukaan lähtee ainakin Dalmut, Citadels, Hobitti korttipeli ja Jungle Speed.
 
Larppiin on tehty pikahahmoja, mutta nämä pikahahmot on mielellään täytettävä perjantaina, jotta ehdin kirjoittaa ne valmiiksi. Teen Larppia loppuun perjantaina miitissä.

Ottaisiko joku Disney trivial Pursuitin mukaan? Mieleni tekisi pelata.
 
Olen nyt luvannut tulla paikalle joten en enää voi muuttaa mieltäni (tai voin, mutta se olisi ilkeästi tehty kun kerran nyt lupasin). Yritän myös oikeasti ehtiä lauantaina siihen larppiin.
 
Minä tuon Taru Sormusten Herrasta-lautapelin, päästään taas huutamaan kun Sormus ei tuhoudu. :p
 
Ylös