The Miitti 31.7.-3.8.2014

Minäkin huutelen Henanen kyytiä Kouvolasta. Heittelen yksäriä kohta.
 
Tarkennan vielä, että olen siis hakemassa douvin ja Heppulin perjantaina 17.25 Pyhällöstä. Ja jäätelöä vastaan :D voin kyllä hakea Estelweninkin pari tuntia myöhemmin. Tosin kerran kun Estelwen oli kyydissäni, niin se pyysi harjan ennenkuin istui autooni :D :D (otin turvaistuimen irti ja sen alta löytyi vuoden ruoka/karkkijämät).

Shetaille laitoin viestiä...

PS. eli otan torstaina Taavetista kyytiini 18.50 Olorinin ja Shetain.

Jos joku ei nyt tuosta ylläolevasta täsmää, niin huikatkaa!
 
Minulta hävisi sunnuntain kyydistä yksi henki, eli paluumatkalla olisi tilaa yhdelle Hämeenlinnan kautta Tampereelle. Hintaan kuuluu, että lähdetään viimeisten joukossa eli ei sovi kiireiselle.
 
Kaupat tulee Mayn kanssa perjantaikyydistä vapaavalintaisella jäätelöllä. Pakkaanko oman harjan mukaan? ;)
 
Henanen kyydissä Gilan, Atkint, kointähti ja isilmire. Olen henk.koht. Sopinut valitettavasti. Autoon ei mahdu kuin neljä.
 
Oh damn :/ Aattelin, että jokin paikka siellä varmaan olisi vapaana, kun Gilan puhui Sindorian kyydistä.

No, mä olen Kouvolan rautatieasemalla klo 17.38 (torstaina), eeeettä jos joku tietää, miten sieltä kannattaa edetä, niin ehdotuksia otetaan vastaan.

Edit: Äh, voisin todnäk pummata kyydin iskältä Kotkasta, mutta tyhmänä menin jo ostamaan tuon junalipun Kouvolaan.
 
Sattuiskohan järkkäreiden kauppakyyti tuohon Heatherin saapuma-aikatauluun? Nerwendeltä ja Novalta saa lisätietoja.
 
Varmistaisitko vielä Gilanilta? Jos olette puhuneet keskenään, niin en tiedä kenen tiedot on nyt oikein. Itse olen hankalasti kännykän kautta Konnussa ja tämä on yhtä Mordoria kirjoittaa.

En voi siis nyt auttaa enempää.. Valitettavasti.
 
Henane sanoi:
Varmistaisitko vielä Gilanilta? Jos olette puhuneet keskenään, niin en tiedä kenen tiedot on nyt oikein.

Ei ei, Gilanin tähän ketjuun kirjoittamaan viestiin vain viittasin, kun laskin sun kyydissä olevia vapaita paikkoja, ja luulin sen perusteella, että Gilan menis Sindorian kyytiin. En siis tiedä mitään oikeeta, eli jos sä olet kerta sopinut henk koht Gilanin kanssa jtn, niin sit se on oikein!
 
Oletan että kauppareissu tehdään Haminaan kuten viime vuonnakin joten ei taida Kouvolasta poimiminen siihen oikein osua.
 
No eip hättää, minä buukkasin isäukolta kyydin Kotkasta (edit: mainittakoon, että se valvoo vähintään yhtä pitkään kuin minäkin, joten sille saattoi huoletta soittaa tähän aikaan, hehee). Saatetaan osata paikallekin, kun viime vuonnakin se heitti mut miittiin samaan paikkaan. Se voi noukkia mut sunnuntainakin, ellei jonkun autosta löydy silloin tilaa johonkin julkisten kulkuvälineiden lähettyville.

Ja nyt kukaan ei sitten enää maagisesti keksi, että Kouvolasta onkin jokin passeli kyyti, sillä minä menen ostamaan bussilippua Kotkaan (hallelujah Onnibussin halvat liput! Ja wi-fi kanssa!)
 
Tuo Sindorian kyyti josta puhuin olisi sunnuntaille jos satut lukemaan sen hieman tarkemmin. :p
 
Paluumatkalle huhuilen kyytiä Kouvolan tienoille. Tai edes kuutostielle. Hitaana hämäläisenä en oivaltanut kysellä paluukyytiä ajoissa. Mutta eiköhän tuo saada paikan päällä soviteltua.

Purria pyydän pitämään Ragamortelarin kyytiläisenä mennen tullen. Helsinki lienee hälle nyt paras kulkuväylä. Enkä olisi hössöttävä äiti aikuiselle ihmiselle muuten, mutta hänen aikataulunsa menevät tänään hieman tiukalle.

Mutta nyt: mekko päälle, reppu selkään ja menoksi! Pian nähdään, kullanmurut! :heart:
 
Ainakin tällä hetkellä purrin sunnuntainen paluukyyti on valitettavasti jo täynnä, heppulilla on ollut paikka autosta jo jonkin aikaa varattuna.
 
Jos sattumalta joku ei vielä ole ehtinyt ostaa junalippua, niin VR:llä on päällä kampanjakoodi "Sometarjous", jolla saa 22% alennuksen miltä tahansa matkalta.
 
Henane, laitoin numeroni yksärillä, kun on vähän epäselvää, mistä ja mihin aikaan oltaisiin Kouvolasta lähdössä. Bussini tulee Kouvolaan ennen Kointähden junaa, joten junan saapuessa aion kyllä olla asemalla yrittämässä matkaseuralaisen bongausta, mutta siitä eteenpäin matkasuunnitelma on vähän auki.
 
Anteeksi, laitan teille kaikille viestiä kohta aikatauluista tekstiviestitse. Gilan tulee viimeisimpänä, joten juna-asemalla joudutaan odottelemaan hetken.
 
Ylös