The Miitti 31.7.-3.8.2014

Kiitoksia miitistä, rakkaat. Oli kivaa monin tavoin, tarvitsin kovasti irtiottoa työ- ja opiskelustressistä. Vaikka itse välillä angstikoomasin, niin hyväntuulisten ihmisten seurassa on aika terapeuttista olla. Kaikille yleinen kiitos olemassaolosta. Lausuttakoon vielä erityiskiitos Maylle, joka toi vesileluja, ja niille, joita sai ampua vesipyssyllä kasvoihin. Harmi, että missasin varsinaisen vesisodan, mutta pepunläiskyttelyrinki oli lystiä sekin (Ihmepeppu on ylpeä uudesta syntyneestä raseniaanisesta koulukunnasta ja lähettää terveisiä Norpalle). Viimeisen illan Tik-spekulointikin oli hauskaa. Ja hienoa, että saatiin uusia Magadheera-faneja. Ja sitten vielä oli sunnuntaina hauskaa nähdä Eddie ja Pippin. :)

Hämmästyttävää, että vielä sunnuntaina oli ihmisiä, jotka eivät olleet kuulleet dramaattista tarinaa siitä, kuinka ampiainen pisti minua torstaina Kouvolan Prisman parkkipaikalla.

Harmi, että Titiuu ja Hoppelenë joutuivat lähtemään aikaisin, ja että sama pöpö on kellistänyt nyt muitakin miittaajia.

Ihania kuvia olette ottaneet, ja erityisen kivaa on kuunnella nyt noita lauleskeluja, joita kaikkia ei itse livenä todistanut.
Minun kameraani taltioituneet kuvat löytyvät täältä.
 
Oli taas mukava miitata kauniissa paikassa. Kesämiitin paikaksi tuollainen hyvän piha-alueen käsittävä sopii, vaikka porukka onkin varsinkin päivisin hajallaan. Olisihan tuonne mennyt vielä uudelleenkin, mutta onhan sitä välillä mukava tutustua uusiinkin paikkoihin.

Kiitokset järjestäjille hyvästä ruokahuollosta. Omaa ruokaa oli juuri sopivasti, vaikka ostaessa epäilin sen riittävyyttä. Ja Jasille kiitos herkkunyytistä. Maylle kiitos kyydeistä, Pyhällöstä olisi ollut turhan pitkä kävelymatka. Oli myös mukava harrastaa kerran vuodessa larppausta, boffausta ja origameja, kiitos myös niitä järjestäneille sekä vielä kiitokset hienoista luontopolku ja reipas Reppuli palkkinoista.
 
Ehdinpä minäkin vihdoin kirjoittelemaan.

Miitti meni liian nopeasti. Haluan viikon mittaisen miitin, kiitos. Ja ajankääntäjän. Ärsyttää, kun haluaa olla useammassa paikassa (miitin sisällä, siis) yhtä aikaa! Ei käy tämmöinen, liian paljon jännää tekemistä samanaikaisesti.

Uiminen! PALLO! :heart: En ole varmasti 15 vuoteen uinut näin paljon - tai oikeastaan koskaan, koska harvemmin on voinut hengata vedessä noin pitkiä pätkiä - ei minun lapsuudessani ollut näin lämpimiä vesiä. Plus lapsuudessa oli aina joku aikuinen häätämässä vedestä pois. Nyt aikuiset vaan maanitteli takaisin veteen, ähähä :D

Kiitos douville ja Estelille uudesta sisustusjulisteestani! Nyt tulee uudesta kämpästäni hieno, kun saan seinälle yhden sijasta KAKSI Desolation of Smaug -julistetta. Ja näin se käy, ettei tarvitse edes osallistua luontopolkuun, mutta silti saa palkintoja! Hyvä on tämä, tykkään! Estelille myös kiitos paluumatkaseurasta - vaikka vannoinkin, etten koskaan enää mene sen kanssa julkisissa kulkuvälineissä, kun aina sitä saa hävetä ;)

Oli ihqua tavata Lindëalda uudestaan :) :heart: Tuu pian taas miitiin, niin saat multa karkkia. Ehkä jopa ihan uusia karkkendaaleja, etkä noita salmiakkipanttereita, jotka pussista jäi yli, ja joita yritin maanantaina väkipakolla syöttää kämppikselleni. Ehkä pitäis yrittää koiraa, hmm... Musiikillisesti minua paljon harrastuneisempi bestiksenikin - Tolkien-fanaatikko hänkin, siis - oli muuten ihan haltioissaan [ ;) ], kun näytin sille Lindën soolokappaleen kuoron miittiesityksestä :) Ja Jasille ainakin satapata Reipas Reppuli -pistettä kun kuvasi miitissä kuoron esitykset (joita kuuntelen nyt kotona tyytyväisenä) ja laittoi paljon kuvia esille :heart: [Pikkujoulumiittikuvissa pidin erityisesti siitä, kun Shetai kaatuu keinusta - the dictator has fallen, mwhahahaha!]

Henane oli kyllä viihdyttävä Mario Kartia pelatessaan / seuratessaan :D Älä ny turhaan pelailua välttele, mä haluan nähdä tän uudestaan! Hyvä, että Merri suunnittelee taas uutta pelautusta, sillä Mario Kart on hämmentävän koukuttava myös tällaiselle hirvittävän pask... siis varsin vähäisesti pelejä pelaavalle.

Kiitos vielä kaikille, erityisesti järkkäreille, kaikesta! :heart:

PS. Mulla oli kuulemma liikaa hymiöitä, järjestelmä ei tykkää, piti vähentää. Mä niin tiesin, että tulee sanomista, öhöhöhö.
 
Perjantaina vasta idästä kotiuduimme ja nyt vasta riittävästi toipuneena (etenkin, kun omalla smialillamme oli jo eilen puuhaa) pääsen tänne jutustelemaan.

Tuhannet kiitokset Nerwendelle meno- ja Henanelle paluumatkakyydeistä! Jännitystä ja mainiota seuraa ei puuttunut kummastakaan. :)

Kiitos järkkäreille ja muille aktiiveille kaikesta hauskasta toiminnasta, mitä tänäkin vuonna sai harrastaa! Uusina aluevaltauksina uskaltauduin boffoon ja origamiin, erittäin tyytyväisenä, vaikka molemmissa omat tekniset taidot olivat selvästi riittämättömät. Vaan hauskanpitohan se tärkeintä on, mikä lienee tullut selväksi myös tavastani esittää viisuja.:grin: Tässä yhteydessä lienee asiallista kiittää ihastuttavan runsaslukuista ja osaavaa lauluryhmää! Erityiskiitos lahjakkaalle lapsellemme Lindëlle!
Iloitsen myös, että jaksoin valvoa kipurajani yli ja katsoa edes puolet kerrassaan viihdyttävästä Magadheera-elokuvasta. Ja oli hillittömän hauskaa viettää vesimiitti uiden ja palloillen.

Iso kiitos omnomnom sapuskoista! Erittäin nautinnollista lomaa hobitille.

Oli ihanaa nähdä teitä kaikkia. Sai tutustua uusiin kasvoihin,sekä hiukan tutumpiinkin kasvoihin ehkä hieman paremmin. Iso hali kaikille, etenkin Isosiskolle ja uudelle Tyttärelleni (japanilaisen supermariosieniteen testi-ilta oli varsin hillitön :D ) :heart:

Niin hyvin viihdyimme, että Jaskakin meinasi karata Masin mukaan. Onneksi Raga toi karkulaisen kotiin. Pupu sai asiaankuuluvat nuhteet. Ehkä ensi kerralla reissurusakoksi valitaan joku toinen, kun noin villiinnytään. ;)
 
Ylös