Tietokilpailu (ei googlaajille yms.)

No oho, olin sittenkin se joka ratkaisi tämän vaikka ei pitänyt vastata ollenkaan :D

Minä haen nyt henkilöä. Hän kuoli sydänkohtaukseen 90-luvun alussa Sveitsissä. Hänen äitinsä oli nimeltään Kaarina ja isänsä Tauno. Hänen ensimmäinen asuinpaikkansa oli Imatralla Vuoksenniskalla josta hän muutti Kotkaan ja rakastui mereen. Hänen työnsä tuloksilta ei ole voinut välttyä varmaan yksikään Suomalainen joka on asunut tässä maassa 60-90-luvulla. Niitä tuloksia on nimittäin yhteensä 2678 kappaletta.
 
Mikä on tai oli tämän vuoden (2019) virallisista liputuspäivistä keskimmäinen eli sitä ennen on tai oli yhtä monta virallista liputuspäivää kuin sen jälkeen. Liputuspäivän nimi, aihe tai päivämäärä kelpaavat vastaukseksi.
 
Piti vastata mutta kun luin edellisiä viestejä, huomaan päätyväni komppaamaan Jappia, jos nyt laskelmani pitävät kutinsa.
 
Japp ja Tik ovat selvästi laskeskelleet, mutta heidän tapansa on eri kuin minulla. Eli mikään näistä kesäisistä liputuspäivistä ei ole kyseessä.
 
Virallisia liputuspäiviä tänä vuonna lienee yhdeksän, joista kolmasosa on jo mainittu. Itsenäisyyspäivä ei myöskään ole kyseessä, joten vielä viisi virallista liputuspäivää jäljellä.
Päivän kesäisyyteen tai keväisyyteen en sen tarkemmin ota kantaa.
 
Hmm, kaatuneiden muistopäivä ei varmaan ole virallinen liputuspäivä, sillä muuten laskelmani eivät pidä paikkaansa. Mutta isolla riskillä veikkaan ruotsalaisuuden päivää. Tuntuu menevän liian myöhäiseksi
 
Ylös