Tietokilpailu (ei googlaajille yms.)

Hoh, liian helppo kysymys. Tietysti he räppäsivät, kun kerran oli kyse räppileffasta. 179 kisaajaa sai 15 sekuntia räppiaikaa juryn edessä ja neljä parasta pääsi finaaliin, jossa vastassa oli itse EMINEM! Tämän piti säästää ääntään itse kuvauksia varten ja vain miimeillä räppäämistään, mutta battle vei mukanaan (eivätkä yleisön ivahuudotkaan oikein hillinneet häntä) ja hän vastasi samalla mitalla takaisin. Taistelut filmattiin yhdellä otolla.

Luulen, että leffan huipentuman käsinkosketeltava tunnelma klubissa oli isolta osaltaan viihdyttävän puuhastelun tulosta. Ekstrat eivät olisi osanneet eläytyä lavan tapahtumiin niin intensiivisen voimakkaasti, jos he olisivat vain norkoilleet studiolla otosten välillä.

Ares B jatkaa jälleen.
 
Eikä jatka, nyt ei tule hyvää kysymystä mieleen. Napatkoon vuoron joku jolla sellainen on.
 
Missä lajissa kilpa-autoilija Alessandro Zanardi on moottoriurheilun lisäksi ollut lajinsa paras arvokisoissa? Kyseinen laji ei siis ole moottoriurheilua.
 
Ratsastus
En tosin tiedä harrastetaanko siinä viestiä tai joukkuejuttuja.
 
Semmoinen ensimmäinen polkupyörä, jossa on hervottoman iso etupyörä. Nohevat harrastajat pystyvät hyppäämään satulaan takaapäin pienessä vauhdissa.
 
Maantiepyöräily, se laji, jossa nautitaan mm. (koko) Gallian maisemista ja verenvaihdoista ym. vippaskonsteista.
 
Ring ring! Meillä on voittaja! Alamäki-penny-farthing ei ole kyseessä(eikä muutkaan vastauksen kirjoittamisen aloituksen jälkeiset vastaukset). Alex Zanardi on nelinkertainen Paralympioiden käsipyöräilyn voittaja ja moninkertainen maailmanmestari. Hän on myös voittanut kaksi yhdysvaltalsisen CART-sarjan mestaruutta 90-luvun lopulla ennenkuin menetti molemmat jalkansa polvien yläpuolelta 2001 sattuneessa onnettomuudessa, ja menetti suurimman osan verestään. Hän jatkoi kilpa-autoilua ja aloitti käsipyöräilyn vuonna 2007. Lisäksi hän on osallistunut Ironman-triathloniin 2014, ollen ikäluokkansa 19. 247 osallistujasta, käyttäen käsipyörää ja juoksun sijaan pyörätuolikelaten.
Aioin kysyä tämän kysymyksen jo ennemmin, mutta valitettavasti Alex Zanardi nousi uutisiin jouduttuaan pyöräkilpailussa kolariin rekan kanssa menetettyään pyöränsä hallinnan.

Ja vuoro siis Atheonille
 
Last edited:
Ylös