Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 10.5.2013)

Kysymys ennen testiä: kenen joukoissa mielestäsi seisot?

  • 1. Olen hobitti

    Votes: 28 32,9%
  • 2. Olen ihminen

    Votes: 11 12,9%
  • 3. Olen haltia

    Votes: 26 30,6%
  • 4. Olen velho tahi muu maia

    Votes: 5 5,9%
  • 5. Olen vala (Melkor pois lukien)

    Votes: 2 2,4%
  • 6. Olen örkki, lohikäärme, Sauron...

    Votes: 3 3,5%
  • 7. Olen entti

    Votes: 8 9,4%
  • 8. Olen se mikä minä olen eli Eru Ilúvatar

    Votes: 1 1,2%
  • 9. Olen joku muu (mikä?)

    Votes: 1 1,2%

  • Total voters
    85
Kolmatta kertaa tein minäkin testin ja tällä kertaa päädyin haltia Thingoliksi. Ensimmäisellä kerralla olin hobitti ja toisella kertaa kääpiö. Seuraavaksi varmaan joku örkki...
 
Olen näköjään tällä kertaa Eärwen, koska olen sinkku ja kyyninen sellainen. ?
 
No kai minäkin voisin päivitellä tilannetta. Aloitusviestin kyselyn mukaan olen päätynyt entiksi aikaisemmin. Nyt olen kuitenkin Merri. Tai ainakin joku Ankkibuk. ihan vähintään Bukinmaalainen. Mikä on ihan kiva uutinen, koska jostain syystä hobittiminääni on kiinnostaneet aina enemmän Konnun ulkopuoliset asuinalueet.
 
Olen näköjään tällä kertaa Eärwen, koska olen sinkku ja kyyninen sellainen. ?

Tämä on hiukan hämmentävää, sillä Eärwen oli naimisissa (Finarfin) ja viiden lapsen äiti (Galadriel yksi näistä). Ehkä testiä täytyy korjata. Tai ehkä et sittenkään ole oikeasti kyyninen. Harva on, tämä on niin vaikea elämänasenne, ei siihen kukaan pysty. Vaikka kuinka yrittäisi. Turhuuksien turhuus.
 
Taas on aikaa mennyt ja tadaa.
Itse Puupartaa muistutan nykyään, hmm.🙂
// Huh! Örkki en ole pahalla tahdollakaan.
 
Avatarini pitää paikkaansa. Gilraen muuttui Meriadoc Rankkibukiksi kolmannella kerralla. Nyt pitäisi varmaan löytää tiensä taisteluun varastolaatikon kanssa, johon on varastoitu enimmäkseen merkitsemättömiä vain hieman toisistaan eroavia läppäreiden osia. Luultavasti taistelu kestää kauemmin kuin Ämyrinlinnassa.
 
Olen Legolas! Siis, tuo Viherlehti. Arvelinkin itseäni haltiaksi. Elessar Telcontar on siis ehkä hätäilty nimimerkki, pitäisiköhän se olla oma sindarnimeni Gwilwilethon?
//joo, ja noldorista Maglor ja valoista Yavanna.
 
Last edited:
Olen aina sanonut olevani hobitti, mutta en ole koskaan saanut tästä testistä hobittia, vaikka hobittipiirteitä riittää. Ensimmäisellä kerralla olin vanya, toisella kerralla maia, ja nyt kuulun noldoriin ja olen Galadriel. :DPerin hämmentävää.
 
Edelleen Eärwen, tai sitten Finarfin, koska kaikissa tapauksissa veri ei ole vettä sakeampaa, edelleen kyynikko rakkauden suhteen, edelleen kyynikko sukulaisuussuhteiden suhteen. Sitä paitsi inhosin käsitöitä mutta tykkäsin kirjoittamisesta ja esseilystä, inhosin myös uskontoa, ja liikuntaakin vähän, en yleisesti mutta koulu nyt oli niin kamalaa että ei edes äikäntunnit olleet oikeastaan kivoja, yliopistossa on kyllä hauskaa mutta alemmilla asteilla vain ihan tuhottoman tylsää. Sitä paitsi en tahdo opettaa kärpäsiä puhumaan, enkä kaikissa tapauksissa edes kokeilla itse, ja kaimaani (mieluiten suokaimaani(a)) en saa mitenkään tästä testistä. Menee mystiseksi :urg:

edit: olen näköjään katsonut tuota testiä jotenkin hassusti koko ajan, nimittäin: parempi tehdä itse kuin katsoa vierestä, joo, hallitsija-ainesta, joo, ja sitten iskee dilemma: en voi sietää mitään noista biiseistä. Kerrassaan mitään niistä. Chopin menettelisi mutta surumarssi on liian ylisoitettu, joten siihenkin menee hermo.
 
Last edited:
Enpä ole tätä aiemmin tehnyt mutta kerta se on ensimmäinenkin.
Olet ihminen, tarkemmin sanottuna gondorilainen.
Olet Faramir Denethorin poika.

Jep, Ihminen ja gondorilainen sattuu aika hyvin omiin näkemyksiini. Avatariinkin se sopii aika kohdilleen. Sen sijaan en ole samaistanut itseäni Faramiriin ainakaan tietoisesti tätä ennen. Ja avatarini Aldarian olisi taas enemmänkin Boromirin kaltainen.
 
Ihminen päättää, testi säätää. Valitettavasti tulokset ovat varmoja ja lopullisia. Ellette sitten itse muutu aikain saatossa, jolloin tuloksetkin muuttuvat vääjäämättä. 😎
 
Ylös