Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 10.5.2013)

Kysymys ennen testiä: kenen joukoissa mielestäsi seisot?

  • 1. Olen hobitti

    Votes: 28 32,9%
  • 2. Olen ihminen

    Votes: 11 12,9%
  • 3. Olen haltia

    Votes: 26 30,6%
  • 4. Olen velho tahi muu maia

    Votes: 5 5,9%
  • 5. Olen vala (Melkor pois lukien)

    Votes: 2 2,4%
  • 6. Olen örkki, lohikäärme, Sauron...

    Votes: 3 3,5%
  • 7. Olen entti

    Votes: 8 9,4%
  • 8. Olen se mikä minä olen eli Eru Ilúvatar

    Votes: 1 1,2%
  • 9. Olen joku muu (mikä?)

    Votes: 1 1,2%

  • Total voters
    85
Tik sanoi:
Hobitin ja entin erottaa (tiettyjen ulkoisten piirteiden lisäksi) toisistaan myös se valitettava puute hobiteissa, että näillä ei ole aivan yhtä paljon mielikuvitusta, mitä tulee puiden kanssa kommunikointiin.
Hyvä pointti. Kyllä minä puista pidän - en tosin tiedä miten paljon mielikuvitusta minulla on niiden kanssa kommunikoimiseen, mutta kyllä minä ainakin tykkään puhua niille, ja olla vaikka puhumattakin kunhan niiden lähettyvillä voi hengata. Puiden väki on kyllä mitä oivallisinta.
 
Miljoonas kerta toden sanoo, vai sanooko sekään?:)
Tälläkertaa testi sanoo, että olen Eru Ilúvatar, valarin Yksi ja Ainoa.[7]
Tämä on, niinkuin ehkä olen jo sanonut, todella hyvä testi, ja olen kin tehnyt tämän ties kuinka monta kertaa.:wink:
 
Pitihän se minunkin tehdä päivitetty testi;
"Älä nyt ylpisty liikaa, (pois se minusta!!) mutta kuulut ilmeisesti valariin; Olet Vána."
:grin:
 
Ennen minä olin kahden testikerran mukaan Legolas,
mutta nyt sitten olen kasvanut entvaimoiksi. Humm... hyvähyvä. Luulen itsekkin, että olen alkanut enttimäistyä.
Puille on niin kiva puhua, ja nykyään pyytelen anteeksi pensailta pienimpääkin risuntaittoa. :)

Ainakaan en ole ikinä missään muodossa Sauron, mikä on todella totta! Burarúm!

Niin, olenkohan muistanut ylistää tarpeeksi tätä mainiota testiä?
No, onhan tämä todella ainutlaatuinen ja mieleenjäävä kaiken tuon tiedon ja mielikuvituksellisuuden ansiosta.
Ja kaiken tuon lisäksi tämä on tarkka kuin Robin Hoodin sihti!
En nyt parempaa vertauskuvaa tähän hätään keksinnyt, kelvatkoon nyt.

(edit. kirjoitusvirheen korjaus)
 
Taas kerran kokeilin, mitä Olentoa muistutan. Olen Pippin tai Bilbo,enemmän kuitenkin Pippin.:) Varmuuden vuoksi testasin uudelleen, ja hoo-olenkin enemmän itse Eru Ilúvatar!:shock: Voi, ihmeiden aika ei ole ohi.
Ja Kärmekieltä eli Grímaa minusta ei saa sitten ikinä, olen liian kiltti, onneksi.
 
Hienoa! Sain viimein itseni tekemään tämän mahtavan testin ja ilmeisesti olen Fëanor, Finwën poika.
Olen kyllä tyytyväinen tähän tulokseen, vaikkakin kuvittelin, tai ehkäpä toivoin, että olisin kääpiö (kaikkien yllätykseksi). Noo, eivät kai ne nyt niin kaukana toisistaan ole :wink:

Kaikki kunnia Tikille upeasta työstä.

Mouks. Olen pahoillain, jos tämä nyt oli vähän vanha ketju...
 
Enpä tiedä viestiketjun vanhuudesta, Galdurion. Itse minä, joka olen ollut Konnun asukki ja Käärmeessä kävijä ajan ja toisenkin, uskaltaudun vielä kirjoittamaan siihen.:)
 
Koska minulla ei kerrankin ole mitään tekemistä, päätin leikkimielisesti kokeilla keitä kaikkia muistuttaisin ja keitä en. Anteeksi, Tik, jos testin idea meni nyt sekaisin.:roll:
Nyt olen saanut sen tuloksen, että olen ainakin Frodo, mutta toisaalta minussa olisi myös annos entti Äkkipäätä höysteenä. Ja vielä kruununa olen Aulë, eli kuulun valariin.:o Eikun mahtavaa!:grin:
 
RE:

Tällä kertaa testattuani itseäni olisinkin eldarin Korkea Kuningas.:shock: Totisesti, minusta ei ota velhokaan selvää. Luonteeni uudet piirteet sopivat milloin kehenkin. Kirjavaa kuin Sarumanin kaapu, eikä riitä.:D
 
RE:

Amroth sanoi:
Tällä kertaa testattuani itseäni olisinkin eldarin Korkea Kuningas.:shock: Totisesti, minusta ei ota velhokaan selvää. Luonteeni uudet piirteet sopivat milloin kehenkin. Kirjavaa kuin Sarumanin kaapu, eikä riitä.:D
No niin, täällä sitä taas ollaan. Nyt muistutan hiukan entti Levähapsea, kiitos unisemman puoleni. Vaan hetki vielä. Tik huomauttakoon jos jotain huomauttamista on, mutta minä otan nyt vapauden testata useampaa ´´hyvispuolta´´ itsessäni. Silla taas on Aikaa vierähtänyt, ja minusta voi löytyä enemmän uusia luonteenpiirteitä kuin tiedänkään.;)



Amroth sanoi:
Tällä kertaa testattuani itseäni olisinkin eldarin Korkea Kuningas.:shock: Totisesti, minusta ei ota velhokaan selvää. Luonteeni uudet piirteet sopivat milloin kehenkin. Kirjavaa kuin Sarumanin kaapu, eikä riitä.:D
No niin, täällä sitä taas ollaan. Nyt muistutan hiukan entti Levähapsea, kiitos unisemman puoleni. Vaan hetki vielä. Tik huomauttakoon jos jotain huomauttamista on, mutta minä otan nyt vapauden testata useampaa ´´hyvispuolta´´ itsessäni. Silla taas on Aikaa vierähtänyt, ja minusta voi löytyä enemmän uusia luonteenpiirteitä kuin tiedänkään. Kautta Galadrielin taikavoimien! Yhä vain olen itse Eru Ilúvatar. En kyllä tunne itseäni yhtään haltiakansan Ylimmäksi, mutta minkäs teen.:)
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 21.2.2009)

Testiä saa käyttää aivan vapaasti juuri niin kuin testaajaa kulloinkin huvittaa. Se ei mene rikki kovastakaan käytöstä. Tulosten vaihtelu on erinomaisen hyvä asia eikä saa minua pelkäämään laatineeni epävarmaa testiä. Tässähän ei testata veriryhmää, vaan sellaisia piirteitä fëan ja hröan muodostamassa konglomeraatissa, jotka - kaikeksi onneksi - muuttuvat ajan mittaan, joskus nopeastikin. Näin ollen parhaimmillaan testi voi toimia itsetutkiskelun apuvälineenä. Kelan hyväksyntää sille ei kuitenkaan ole, ja kaikenlaiset testitulosten seuraukset (esim. puutarhuriksi ryhtyminen jos huomaa olevansa Sam - Testiltä on turha hakea korvauksia, jos omenien [tahi muiden puutarhatuotteiden] maailmanmarkkinahinnat laskevat) ovat testaajien omalla vastuulla. Testi sanoutuu irti kaikista epäsuotuisista seurauksista (esim. jos puutarhuriksi ryhdyttyään putoaa omenapuusta jonkun puun alla loikovan filosofin niskaan) mutta ottaa ilomielin kunnian pienimmistäkin suotuisista seurauksista (esim. uuden entisiä maukkaamman omenalajikkeen kehittämisestä [Testi on kuitenkin armollinen eikä vaadi provikkaa tuotoista, laatikollinen omenia silloin tällöin olisi toki kiva ylläri, sovitaan sitten toimituksista kaikessa hiljaisuudessa tai mitäs tässä, lahjoitetaan omenat kontulaisille ja lähetetään ne seuraavaan Miittiin miittaajien popsittaviksi]), minkä ei pidä yllättää ketään, sillä Testi on oikukas ja ainakin näennäisesti epälooginen. Niin kuin elämänjuoksu muutenkin.

PS. En ole vielä testannut itseäni, pitäisi varmaan kokeilla.


EDIT: D'oh, siinä kävi sitten niin, että olen "Hobitti, Repunpään väkeä varmaankin" tjsp., mutta koska Testi ei jatkunut tästä vastauksesta eteenpäin, jouduin laatimaan Repunpää-jatkokysymykset saman tien itse. Vastaan siihen sitten, kun olen unohtanut vastaukset. Olipa kuitenkin hyvä, että löytyi vielä paranneltavaa.
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 21.2.2009)

Tik sanoi:
Testiä saa käyttää aivan vapaasti juuri niin kuin testaajaa kulloinkin huvittaa.

No se on hauska kuulla.:D Vai että olisit, Tik, joku hobitti. Mikäpäs hobittina olisi olla, ystävällistä ja leppoista kansaa.:)
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 21.2.2009)

Tällä kertaa olenkin kääpiö, Gimli tai itse Thorin Tammikilpi. Ehkä kuitenkin enemmän Gimli.;)
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 21.2.2009)

Olen noldorin Fingolfin, Finwën poika. Jotain tuon suuntaista arvelinkin olevani. Hieno testi.
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Amroth sanoi:
Tällä kertaa olenkin kääpiö, Gimli tai itse Thorin Tammikilpi. Ehkä kuitenkin enemmän Gimli.;)

Huaah, minun luonteenihan on kirjava kuin kukkiva kesäniitty! Nyt olenkin Legolas! Heh taidan, anteeksi vain, olla Testin ahkerin käyttäjä, jos sopii sanoa.:)
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Joskus tein aiemmin kyseisen testin ja sain tulokseksi Bilbon. Tällä kertaa kuitenkin olin Fingolfin, Finwën poika.
Hieno testi kerta kaikkiaan, kyllä nostan hattua Tikille joka on nähnyt vaivaa tällaisen testin tekemiseen :)
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Luulin, että minusta tulisi joku hobitti tai ihminen, mutta minusta tulikin Elemmírë, vanyar-haltia, joka sepitti Aldudéniën, valituslaulun kahden puun muistoksi.
Mahtava testi, olet nähnyt hirveästi vaivaa. Tuosta on iloa vielä pitkäksi aikaa :)
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Eru Ilúvatar.

Hämmentävää. Tulos on päivitetyn testin myötä pikkuisen näemmä muuttunut entisestä :D
 
Ylös