Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 10.5.2013)

Kysymys ennen testiä: kenen joukoissa mielestäsi seisot?

  • 1. Olen hobitti

    Votes: 28 32,9%
  • 2. Olen ihminen

    Votes: 11 12,9%
  • 3. Olen haltia

    Votes: 26 30,6%
  • 4. Olen velho tahi muu maia

    Votes: 5 5,9%
  • 5. Olen vala (Melkor pois lukien)

    Votes: 2 2,4%
  • 6. Olen örkki, lohikäärme, Sauron...

    Votes: 3 3,5%
  • 7. Olen entti

    Votes: 8 9,4%
  • 8. Olen se mikä minä olen eli Eru Ilúvatar

    Votes: 1 1,2%
  • 9. Olen joku muu (mikä?)

    Votes: 1 1,2%

  • Total voters
    85
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Pitipä minunkin testata itseni pitkästä aikaa. Ei mitään uutta auringon alla, olen edelleen joko Äkkipää tai Legolas, vähän päivän säästä riippuen. Tuo hätäinen enttimäisyys on kyllä piirre, jonka pystyn itsessäni tunnistamaan varsin syvälle juurtuneena.

Eldar-testiä en ollut ennen tehnytkään. Se heitti minulle vastaukseksi Aredhelin, johon olenkin aina samaistunut erittäin voimakkaasti. Toisaalta minussa saattaa olla vähän myös Finarfinia, mutta ehkei kuitenkaan... Olisin minä sieltä Lännestä lähtenyt lätkimään.

Edit: Ai niin! Testasin myös ensimmäistä kertaa, kuka en ainakaan ole. En siis ainakaan ole vuorenpeikko Tom, mikä on toki huojentavaa.
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Edellisestä testauskerrasta onkin taas kulunut aikaa hyvänlaisesti, joten rohkenin tehdä testin laskujeni mukaan jo kolmannen kerran.

No, tällä kierroksella kävi ilmi, että olen Ilmarë, Vardan palvelijatar. No joo - mikä ettei. Olen ollut hamassa nuoruudessani sisäkkönä (= piikana) Wanantaan kartanossa, mutta rouva ei totisesti ollut mikään Varda, vaikka aika ylhäistä sukujuurta olikin.

Testi on hämmästyttävän pätevä, tietävä ja antaa osuvan tuloksen joka testauskertana.


EDIT: Selasin testiketjua taaksepäin ja löysin aikaisemmat testitulokseni:

6.2.2008 tulos oli Fëanor ja 19.6.2009 Finarfin.
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Tiesinhän minä olevani hobitti. Merrin tai Bilbon kaltainen.
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Taas löytyi uusi piirre luonteestani: Olen joko Melianin tai Gandalfin kaltainen. Enemmän Gandalfin, kuitenkin.:)

Ja totuus saa taas uuden ilmeen: Olen paitsi Gandalf Harmaan alias Valkoisen, niin myös Legolasin kaltainen. No sen nyt arvasin. Mihinkäs haltia nahoistaan pääsisi.:)

Örkkiä taas minusta ei tule velhon sauvallakaan!:grin:
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Jah, nyt se olisi tekemässä minusta enttiä. Äkkipäätä. Niin se mieli muuttuu.
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

No voi sun, nyt olenkin Frodo! Mieleni on monivärinen, huomaan.:)
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Haaaaaa!!! Tiesinhän minä sen koko ajan, että olen Fëanor....
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Amroth sanoi:
No voi sun, nyt olenkin Frodo! Mieleni on monivärinen, huomaan.:)

Kas kas, totuuteen tuli taas lisäys kohdallani. Nyt päädyinkin haltioiden joukkoon. Testin mukaan olen joko Gandalf tai Melian, en tiedä kumpi. Puolet minusta on Gandalfia, puolet Meliania. Ota tuosta sitten selvää.:grin:

Ja kääpiötä minusta ei tällä haavaan saisi vaikka itse Saruman Viisaan henki langettaisi jonkin taian niskaani.
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Oho, tein testin uudestaan, ja tällä kertaa olenkin Ilmarë.
Hyvin jännittävää, ja ihmettelen edelleen, kuinka Tik jaksoi / osasi valmistaa tämän testin. Tämä on mahtava!
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Peikonkokoinen helpotuksen huokaus; minusta ei saa vuorenpeikkoa vaikka omaisi entin kärsivällisyyden odottamisen ylevän taidon suhteen.:p
 
RE:

Jaamar sanoi:
No johan nyt. Viimeksi olin joko Lórien tai Merri mutta nyt
Olet Elwë Singollo alias Thingol, Doriathin kuningas.
Lähellä taisi olla etteikö olisi tullut enttiä, mutta taidan oikeastikin olla liian hätäinen siihen rooliin ;)

Tämän päivän tulos Olet velho Radagast Ruskea, ammoisessa lännessä Aiwendil
Tosin tähän vaikuttaa vähän sekin kun on tehnyt jo testin ja tietää usein vastanneensa jotain tiettyä jos vaihtoehdot ovat tasavahvat ja sitten valitseekin sen mitä ei ole ennen valinnut. Eli ttä ei voi pitää erityisen luotettavana tuloksena. Ihan mieluinen se toki on.
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Tämän testin tulokset ovat aina äärimmäisen luotettavia. Ihmiset muuttuvat, testi pysyy. Uskokaa pois.
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Amroth sanoi:
Örkkiä taas minusta ei tule velhon sauvallakaan!:grin:

Tuli ja leiumaus, haltiasta kääpiöksi! Luonteeseeni mahtuu toisaalta myös aimo annos Frodon luonnetta, eli otapa tästä keitoksesta selko! Ehkä kuulun kuitenkin paremmin hobittien heimoon kuin kääpiöiden (olen sitäpaitsi liian suuri kääpiöksi, mutta isoksi ja laihaksi hobitiksi juuri oikeankokoinen).[22]
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Olet Dáin II Rautajalka, Rautavuorten kuningas.

Hobitista kääpiöksi. Ulkonäöllisesti kyllä järkeenkäypää, sillä leikkautin hobitinpehkoni ja tällä hetkellä naamakarvoituskin kukoistaa. Ja kuten Dáin vastasi Thorinin avunhuutoon, minäkin olen kyllä viime aikoina saanut ravata milloin missäkin sukulaisten luona auttamassa siinä ja tässäkin asiassa.
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Amroth sanoi:
minusta ei saa vuorenpeikkoa

Eikä Klonkkuakaan, klunk, vaikka yrittäisi.

Olen liian ylhäinen vajotakseni niin lähelle Mordorin mustia pahuuksia.:D
 
RE:

Atheon sanoi:
Ennen testia kaavailin itseni Tom Bombadiliksi, mutta testi osoitti minut Merriksi.

Minä se en sitten muutu. Olen edelleen Meriadoc Rankkibuk.
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Nähtävästi olen hobitti Bukinmaasta, mikäli osasin vastata testiin oikein. :)
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Minä olen Rankkibuk tai vain Bukinmaan hobitti. Vastasin äänestykseen tuntevani itseni haltiaksi, mutta tulikin vähän eri tulos. No, eipä mitään, kyllä tämäkin vastaus mieluinen on. :)
 
RE: Tik testaa kenen joukoissa seisot (päiv. 20.5.2011)

Taas Fëanor.
 
RE:

Caele sanoi:
Hmm. Meriadoc Rakkibuk (alias Merri).

Nyt olinkin Fingon tai Gil-galad, en tiedä sitten kumpaa enemmän. Tai sitten joku Fëanorin poikien sekasotku.
Niin se mieli muuttuu.
 
Ylös