Tilaa Dermosilin tuotteita Vesilahtimiittiin 11.2 mennessä

Freyja

Kontulainen
Perustin tälle oman topicin kun ainakin Steel ilmoitti kiinnostustaan. Katotaan Minyan kaa miten hoidetaan tilaaminen, ilmoitan siitä sitten myöhemmin. Jos olette kiinnostuneita niin ilmoittakaa itsestänne, vielä ei tarvitse tietää mitä tilaa tarkalleen, mutta viimeinen tilauspäivä on 11.2. iltaan asti, laitan seuraavana aamuna tilauksen menemään. Tuotteita voidaan luultavasti myös diilata miitissäkävijöiden kautta.

Puhuttiin Minyan kanssa, että voisi laittaa kontulaisten yhteistilauksen Dermosilille, sillä kun yhteistilaus on yli 50e ei tule mitään lisäkuluja. Jos useita on kiinnostunut tilaamaan, tälle voisi perustaa oman topicin. Dermoshopiin voi kuulemma tehdä ryhmätilaustunnukset, jonne jokainen voi sitten käydä laittamassa tilauksensa.

Vähän hypetystä tietysti: Itse pidän Dermosilin tuotteista todella paljon ja sieltä saa myös hajusteettomia ja vain vähän hajustettuja tuotteita, joita itse hajusteherkkänä suosin. Kaksi tuottetta jotka ovat minulle aivan ylitse muiden ovat Talvi Body lotion ja Fresh Balance Anti-spot -finnivoide.

Ollaan oletettavasti tulossa Turusta autolla, joten paketti tulee siinä samalla kätevästi.

Tässä linkki Dermosilin nettikauppaan: http://www.dermoshop.com/
(Jos se ei jostain syystä toimi, googlettakaa Dermoshop)

Minuun tai Minyaan saa olla yhteyksissä asian tiimoilta, yksärillä, irkissä tai tässä ketjussa.
 
Suosittelen miesten valikoimaa, joskin tuossa on mukaan ympätty tuotteita yleisestäkin valikoimasta. Tervasaippuan kai tuumitaan vetoavan miehiin. Hammastahna on hyvää ja sen fluoripitoisuutta on nostettu. Dödöistä 3059 on neutraalein. Se pitää hienhajun hyvin kurissa, kuten haisevammat kaverinsakin. 3220 on suosikkini tällä hetkellä raikkaan tuoksunsa ansiosta.
 
Nyt on Pagba ihan pakko kommentoida tuota fluorijuttuasi offtopiccina. Eräs kaverini kertoi lukeneensa tohtori Wongin (http://www.totalityofbeing.com/) kirjan ravinto-opista. En muista mikä kirjan nimi oli tarkalleen, mutta fluoriin liittyvä väite oli seuraava: Fluori lisää ihmisen suggestio-alttiutta. Ja tätä oli kuulemma ensimmäisenä järjestelmällisesti tutkineen saksalaiset 40-luvulla. Se koko Wong vaikuttaa olevan melkoinen foliohattumies, mutta hitostako sitä tietää vaikka näin olisi.
 
Sovittiin, että tilataan Dermosilin tuotteet kauttani, kun mulla on valmiiksi sinne tunnukset. Näin säästytte turhilta rekisteröitymisiltä, ja sanalla sanoen Dermoshopin kahvipöytä-systeemi vaikutti vähän sekavalta. Laittakaa <b>haluamanne tuotteet ja kpl määrät minulle yksärinä tai irkkiprivana</b>, niin että tuotenimet ovat yksiselitteisiä, ettei tarvitse sitten tilauslomaketta täyttäessä arvailla. :) Tuotteet voi maksaa miitissä käteisellä, mutta mieluumin suoraan tilille. Laitan vahvistusviestit ja tilinumeroni tilaajille paluuyksärinä.

Tässä vielä linkki Dermosilin nettikauppaan: http://www.dermoshop.com/

Oma suosikkini tuotteista on Energie deo roll on, tuoksu on "aloevera ja vihreä tee", mutta minusta se tuoksuu ihan keväisille koivunlehdille. Ihana, pitävä ja raikas. Ja sisältää alumiinia, joka voi kuulemma olla rintasyöpäriski (Dermosililta saa myös alumiinittomia deoja).
 
Ylös