Brithil

Kääpiön kokoinen, hobitin oloinen
En löytänyt etsiessäni täältä keskustelua, joka olisi pyhitetty meidän vihreäihoisille, kilvellisille ninjasankareillemme, joten päätin korjata tämän puutteen! Onko täällä siis muita TMNT-fanaatikkoja? Täällä ruudun takana istuvalla Brithilillä on päällään TMNT t-paita, ja pöydällä lojuu kirja "Teenage Mutant Ninja Turtles: The ultimate visual history". Lempihahmoni on Leonardo, vaikka pidänkin kaikista!:D Lempiversioni turtleseista on 2003 alkanut piiretty, koska sen kautta tutustuin TMNT:n maailmaan, ja sen tarinat ovat hyviä ja uskollisia alkuperäisille sarjakuville (Jotka haluaisin lukea niin paljon!! Mutta ovat varmaan melko kalliita tänä päivänä). Haluaisin lukea myös tätä uudempaa IDW:n sarjakuvaa.
Eli, shellheadit, ilmiantakaa itsenne! Tai kertokaa, jos olette joskus ennen olleet turtlesien faneja!
 
Ei nyt voi fanaatikosta puhua mutta kyllä 80 ja 90-luvuilla tuli seurattua sitä ensimmäistä turtles TV-sarjaa (1987-1996). Kyseinen animaatio oli kyllä yksi suosikeistani siihen aikaan ja voin kai lisäksi tunnustaa, että erityisesti pidin April O'Neil:stä keltaisessa haalarissaan.;) Olen näin myöhemmin saanut kuullut, että en ollut ainoa, vaan että Aprilin hahmo oli monen pojan ihastus siihen aikaan. :grin:
Ensimmäisen turtles leffan kävin myös katsomassa mutta myöhempiä "inkarnaatioita" en ole seurannut. Netissä olen tosin joihinkin fan art kuviin törmännyt (ilmeisesti 2012-2017 sarjasta).
 
Perehdyin ninjakilpareihin suomenkielisen sarjakuvan ilmestyessä joskus aivan 90-luvun alussa. Samoihin aikoihin oli myös joku Nintendo-peli (kasibittinen?) aiheesta, ja vissiin elokuvakin. Kuitenkaan kilpikset eivät tehneet lähtemätöntä vaikutusta He-Manin tapaan, vaikka piirsinkin jopa omaa versiota sarjakuvasta jonkin aikaa. Vähän siinä kävi niin, että tarve "aikuistua" nosti päätään ja mielsin Turtlesit leluhahmoineen lasten jutuksi (jota en tietenkään itse ollut ala-asteelaisena!). Conanit tuli sitten tilalle...

Ja olihan se April hottis, sitä en kiellä!
 
Ylös