Tolkien 2019, Birmingham, 7.-11.8.2019

Ilmeisesti mitään yhteismatka- tai majoitussuunnitelmia ei ainakaan toistaiseksi ole? Voisin osallistua esimerkiksi jonkin airbnb -asunnon vuokraamiseen.

Minä voin kyllä ottaa yhteismatkan /-majoituksen suunnittelemisen hoitaakseni jos riittävän moni pystyy sitovasti ilmoittautumaan mukaan esim. Airbnbhen.
Voin yhtä hyvin varata vain itselleni hotellihuoneen jos tuntuu että ihmiset eivät vielä osaa sanoa lähtemisestään. Sanoisin että hotellihuone lienee syytä varata vielä tämän vuoden puolella jos aikeissa on saada huone hyvältä sijainnilta lähellä Burlingtonia.
Tiedän kuitenkin että kontulaisissa on pienellä budjetilla matkaavia. Airbnb on aika paljon halvempi vaihtoehto kuin hotelli, joten se säästäisi rahaa muihin tarkoituksiin. :grin:

Nopeasti selattuna esim. 4-6hengen Airbnb:ta löytyy vielä tapahtumapaikan läheltä n.200e/yö (n.30-50e/hlö).
Lupaavin Airbnd mitä löysin oli vain 111e/yö/4hlöä. Sijainti käytännössä samassa rakennuksessa kuin tapahtuma. Tämä olisi siis vain n.28e/yö/hlö.
https://www.airbnb.fi/rooms/2302084...in=2019-08-07&check_out=2019-08-11&s=Yc4lHv-K
 
Last edited:
Jos Airbnb:hen ei löydy osallistujia riittävästi niin pienemmällä budjetilla liikenteessä oleville Britannia hotel voisi olla hyvä vaihtoehto. Melkein Burlingtonin vieressä, yhden hengen huone näytti tällä hetkellä olevan n.50e/yö (ilman aamiaista, aamiaisen kanssa vähän enemmän). Jos saa kaverin matkaan mukaan niin kahden hengen huone on vieläkin halvempi per hlö.

Burlingtonissakin on tosiaan huoneita nyt näkyvillä ja vapaana. Burlington on selvästi kalliimpi, reilut 100e/yö (ilman aamiaista, aamiaisen kanssa kalliimpi). Toki tämäkin edullisempaa jos voi jakaa huoneen kaverin kanssa.
 
Vaikka kokonaistilanteeni vuoden päästä onkin täysin mysteeri, niin uskoisin voivani järjestää osallistumiseni Birminghamiin tavalla tai toisella. Joten minut voi laskea mukaan airbnb-kiinnostuneihin.
Jos se ei onnistu, niin jakaisin mieluusti hotellihuoneen jonkun kanssa.
 
Yritän selvittää asiaa ja tehdä päätöksen lähiaikoina. Matka olisi kyllä varmasti ikimuistoinen. Airbnb-majoitus "omalla porukalla" olisi kiva!
 
Näyttää hyvinkin mahdolliselta, että pääsisimme tapahtumaan mieheni kanssa KAHDESTAAN. Vielä ei ole ihan varmaa. Mutta jos pääsemme, niin ehdottomasti olemme kiinnostuneita kimppamajoituksesta.
 
Tässä linkki Youtube videoon jossa tämän vuoden Oxonmootissa nauhoitettu puhe 2019 vuoden tapahtumasta.
 
Hups! Nyt on jäsenyys minullakin. :) Onkos teillä jo airbnb-kämppä varattuna? Laitanko meille privaviestiketjun pystyyn?
 
Hups! Nyt on jäsenyys minullakin. :) Onkos teillä jo airbnb-kämppä varattuna? Laitanko meille privaviestiketjun pystyyn?

En ole ehtinyt hoitaa tätä asiaa laisinkaan työkiireiden vuoksi enkä myöskään vielä ilmoittautua mukaan.
Tosin muutkaan kiinnostuneet eivät ole vielä tainneet varmistaa tuloaan?
 
Mut saa lisätä privaviestiketjuun: Oon lähes varma, että tuun tapahtumaan, mutta majoitusvalintaa vielä arvon.
 
En ole vielä hankkinut jäsenyyttä, mutta aion kyllä osallistua (on mulla töitä tai ei tuolloin). Eli mut voi lisätä privaketjuun.
 
Minun täytyy valitettavasti todeta, että minulta taitaa jäädä väliin :( Pippinin tuleva ripari ja konfirmaatio ajoittuu hankalasti tätä tapahtumaa ajatellen.
 
Sain vihdoin ilmoittauduttua! (hinta oli näemmä noussut £5 sitten kevään, onneksi ei sen enempää!) Mulla muuten ekalla yrityksellä lomake valitti, että Konnun jäsenille ilmoitettu alennuskoodi ei olisi validi (lomake valitti myös osoitteestani, koska kaikkia rivejä ei ollut täytetty), mutta tokalla yrityksellä meni kyllä läpi. Eli jos jollakulla on samanlaista ongelmaa, niin a) kokeilkaa uudestaan, varmuuden vuoksi vaikka uusi copypastaus koodikohtaan b) ottakaa yhteyttä bookings officeriin c) valittakaa mulle, niin kyselen aiheesta :D
 
Minä ilmoittauduin myös! Minullakin herjasi osoitekenttiä alkuun, alennuskoodi meni läpi ongelmitta.
Varasin myös banquetin.
Nyt täytyy enää varata majoitus ja lennot myöhemmin keväällä.

Majoituksen suhteen päädyn todennäköisesti johonkin Burlingtonia lähellä olevaan hotelliin joka on vähän edullisempi kuin Burlington itse. Arvon vielä sellaista asiaa että tapahtuma alkaa siis keskiviikkona. Jos lähtee matkaan vasta keskiviikkona niin menettääkö ohjelmasta minkä verran kun on väkisinkin perillä vasta iltapäivällä?

Tutkailin myös vaihtoehtoja miten päästä parhaiten Heathrowlta Birminghamiin. Juna-asemahan olisi lähes suoraan tapatumapaikkaa vastapäätä mutta Heathrowlta täytyisi ensin siirtyä jollekin Lontoon juna-asemista ennenkuin pääsisi junan kyytiin.

Bussi taas kulkisi suoraan Heathrowlta Birminghamin bussiasemalle. Google mapsin mukaan siitä on vain 10min kävely Burlingtonille joten tämä vaikuttaa helpommalta ja todennäköisesti myös halvemmalta sekä nopeammalta vaihtoehdolta kuin ostaa ensin metrolippu lentokentältä keskustaan ja sitten vielä junalippu sen lisäksi... täytyy vielä tutkia asiaa tarkemmin. Sen tiedän ainakin vahingosta viisastuneena että saarivaltiossa junaliput täytyy aina ostaa etukäteen esim. netistä. Paikan päältä ostettuna hinta voi olla esim. 10-kertainen. Bussilipuissa ei ole ollut samaa ongelmaa.
 
Mä todennäköisesti rantaudun britteihin jo tiistaina. Ajattelin yöpyä Lontoossa tai jossain matkanvarrella ja siirtyä Birminghamiin ke aamupäivästä. Tapahtumaan on vielä aikaa ja suunnitelmat ovat hyvin avoimet. En edes tiedä vielä lennäkö vai menenkö maata myöten.
 
Arvon vielä sellaista asiaa että tapahtuma alkaa siis keskiviikkona. Jos lähtee matkaan vasta keskiviikkona niin menettääkö ohjelmasta minkä verran kun on väkisinkin perillä vasta iltapäivällä?

Vastaan itse omaan kysymykseeni:
Although it’s too early for the official programme, know that we are planning to have registration and dealers/artists set-up on Wednesday morning, with some of the talks in the afternoon, and we are planning to finish by Sunday lunchtime.

Most of us will be on site from Tuesday and you can expect an informal moot on Tuesday evening, in a local venue.

Näin sanottiin tapahtuman sivuilla eli ilmeisesti keskiviikkonakin perille saapuminen voisi olla ok.
 
Don't forget that prices for Tolkien 2019 rise by £25 on 1 January. Book now to avoid the price rise, and to attend the Society's 50th anniversary celebrations!

Eli muistakaa ilmoittautua vielä tämän vuoden puolella!
 
Katos, olis varmaan pitänyt lukea FAQ-sivu jo aiemmin :D Onneksi tuo eka hinnankorotus oli minimaalinen, ja nyt olin muutenkin valmis buukkaamaan.

"When are the prices of registration going up?
The Launch Price (£95) ends on the 31st of May.
Super Early Bird Price 1st of June 2018 until the 31st of December 2018. [£100]
Early Bird Price 1st of January 2019 until the 31st of May 2019. [£125]
Full Price 1st of June 2019 until the event. [ei tietoa hinnasta]"
 
Minäkin sain viimein ilmoittauduttua. Ja se osoitteen antaminen osoittautui jälleen ongelmaksi. Pirautin Heatherillekin avunpyynnön, onneksi sain kiinni :). Pirkules, kun pitää väkisin keksiä kaikkiin laatikoihin joku vastaus: State/Region - laitoinko lopulta siihen Finland.

Alennuskoodin kanssa ei ongelmia, kun menin suoraan seuran jäsenille toukokuussa tulleessa sähköpostissa olleen linkin kautta. Sitä sähköpostia saikin etsiskellä sähköpostilaatikosta, on sen verran kuukausia vierähtynyt välissä.
 
^Höh, mä just eilen aamulla laitoin jäsenille (tän kauden jäsenmaksun maksaneille) muistutusmailin alennuskoodista ja hinnannoususta. Onko jäsenmaksu unohtunut vai liekö meidän rekistereissä vikaa? :D
 
Ylös