Tolkien-elokuvan ennakkonäytös ke 17.4. Helsingissä

Kysyisinkin, olisiko mahdollista joidenkin tulijoiden kanssa tavata siinä jossain rakennuksen lähistöllä, tai pihalla, ja mennä sisään yhdessä?

Varmasti voidaan järjestää jonkinlainen leffaa edeltävä tapaaminen, ei hätää. :) Luulisin, että meidän joukosta löytyy innokkaita myös jonkinlaiseen jälkikäteen tapahtuvaan hengailuun. Tervetuloa mukaan!
 
Vastaan tännekin: Ehkä voimme kokoontua vähän etukäteen halukkaiden kanssa vaikka siinä Lasipalatsin sisäpihalla, jossa nykyään hengaa muutenkin ihmisiä? Biorexin edusta voi olla vähän tukkoinen kokoontumispaikka. Mutta siis sisään pääsee lippua näyttämällä, eli suoraankin sinne voi purjehtia. En tiedä, alkaako näytös juuri 17.30, mutta itse menisin sinne ainakin semmoiset 10 minuuttia aiemmin.
 
En ole tulossa, mutta Velmuselle isot tsempit ja sympatiat. Olen itsekin olen vähän saman tyyppinen ihminen (tosin tunnen seuran porukkaa aika paljon). Seuran väki on kyllä tosi mukavaa ja toivottavasti saat tilaisuuden tutustua heihin :)
 
Yhteistä syömistäkin voisi varmaan harkita jossain? Velmunen, myöki tullaa maalta ja matka on sen verran pitkä, että joka tapauksessa pitää syödä ennen leffaa (ja mahdollisesti myös leffan jälkeen, en ole hobitti, en).

Myö ajellaan miehen kanssa Lappeenrannasta paikalle. Kyllä pitää jossakin käydä syömässä, aikataulu on vielä epävarma. Tilaisuuden jälkeen joudumme kyllä lähtemään samantien kotimatkalle, sillä aamulla on töihin menoa. Viestitellään lähempänä, mikä olisi hyvä paikka tavata ennen leffaa. Mie oon hobitti, ruoka maistuu ja aina nälkä, joten hyvä syödä ennen leffaa, ettei pilaa muiden katselunautintoa kurnivalla mahalla. ;)
 
Onko näytökseen vielä paikkoja jäljellä? Osallistuisin mielelläni!
Hei! Vielä mahtuu, laitatko mulle yksityisviestiä, jossa on oikea nimesi, niin laitan paluupostia
 
Myö ajellaan miehen kanssa Lappeenrannasta paikalle. Kyllä pitää jossakin käydä syömässä, aikataulu on vielä epävarma. Tilaisuuden jälkeen joudumme kyllä lähtemään samantien kotimatkalle, sillä aamulla on töihin menoa. Viestitellään lähempänä, mikä olisi hyvä paikka tavata ennen leffaa. Mie oon hobitti, ruoka maistuu ja aina nälkä, joten hyvä syödä ennen leffaa, ettei pilaa muiden katselunautintoa kurnivalla mahalla. ;)

Minä olen keskustan lähellä töissä joten työpäivän ja leffan välillä kyllä hyvin ehtisi johonkin.
Mukana siis.
 
Pukeutumisesta vielä!

Pukeutuuko kukaan keski-maa teemalla? Mietin vaan että itseäni huvittaisi suunnattomasti laittaa vaikka haltiakorvat, vaikka vähän ujostelenkin tapahtumaan tuloa. :D Oikein mitään paikkaa tai tapahtumaa en ole kohdannut, johon voisin haltiakorvat laittaa, niin nyt voisi olla mahdollisuus, ja tästä "irrottelusta" riittäisi miulle huvia tapahtuman jälkeenkin muistella.
 
Pukeutumisesta vielä!

Pukeutuuko kukaan keski-maa teemalla? Mietin vaan että itseäni huvittaisi suunnattomasti laittaa vaikka haltiakorvat, vaikka vähän ujostelenkin tapahtumaan tuloa. :D Oikein mitään paikkaa tai tapahtumaa en ole kohdannut, johon voisin haltiakorvat laittaa, niin nyt voisi olla mahdollisuus, ja tästä "irrottelusta" riittäisi miulle huvia tapahtuman jälkeenkin muistella.
Siitä vaan, ei näitä tilaisuuksia liian usein tule. Varoitinkin jo järjestäjiä, että osa meistä haluaa varmaan pukeutua teeman mukaan. Itse laitan ainakin viitan, jos nyt en ihan täyttä asua. :)
 
Näytös alkaa klo 17.30 mutta jos halutaan mennä johonkin ennen näytöstä niin pitäisikö tavata esim. lasipalatsin sisäpihalla iltapäivällä.... olisiko klo 15.30 hyvä niin siinä on aikaa sekä päättää mahdollinen ruokapaikka, siirtyä sinne ja olla takaisin lasipalatsilla ennen näytöstä?
 
Ylös