Tolkien-elokuvan ennakkonäytös ke 17.4. Helsingissä

Tulen Helsinkiin luultavasti jo ennen puolta päivää, joten minulle käy syömis- ja/tai hengailukokoontuminen milloin vain ennen näytöstä. :)

Tosin arvelen, että on mahdoton tai vähintäänkin työlästä löytää kaikille mieluinen ruokapaikka...
 
Onko kukaan onnistunut saamaan tekstiviestillä lippua, jossa olisi vain yksi paikka? Minulle tuli ainakin kaksi paikkaa... En kuitenkaan muista millainen se ilmoittautumislinkki oli.
 
Onko kukaan onnistunut saamaan tekstiviestillä lippua, jossa olisi vain yksi paikka? Minulle tuli ainakin kaksi paikkaa... En kuitenkaan muista millainen se ilmoittautumislinkki oli.
Juu, mulle tuli sama juttu, vaikka olin mielestäni ilmoittanut vain yhden. Ei se ehkä ole niin tarkkaa, kun ainakaan meidän kiintiö ei käsittääkseni täyttynyt kuitenkaan.
 
Toivottavasti teillä ei sitten leffan jälkeen ole kiire lähteä koteihinne, koska bussikyytini takaisin lähtee yhdeltätoista illalla, ja sitä olisi tylsä odotella yksin. :p
 
Minä hankin junalipun, lähtö on klo 22:04. Toivottavasti elokuva ei ole viisituntinen spektaakkeli, etten myöhästy.
 
Jos kerran kaikille on tullut kahden hengen lippu, voisiko joku päästää sisään yhden "ylimääräisen"? Kaveriporukan kolmas /aveccini tyttöystävä ilmoitti nimittäin kiinnostuksestaan tulla myös mukaan, olisi ollut jopa valmis ostamaan lipun..
 
Jes, kiitos! Jos leffa ei olisi huomenna, olisin käskenyt jompaa kumpaa ystävääni luomaan tänne käyttäjän ja ilmoittautumaan itse, kun he ovat kerran alkaneet kysellä miitistäkin :grin:
 
Minuakin voi tarvittaessa nykiä hihasta, jos tarvitsee tuplanpuolikastani.
Mieluusti tulen leffan jälkeen puimaan nähtyä. Kovin myöhään en pysty jäämään torstain töiden vuoksi.
 
Mä voisin lähteä sekä ennen leffaa syömään että sen jälkeen keskustelemaan. Oliko johonkin suunniteltu treffit klo 15.30 ja mahtuuko mukaan?
 
Vaan miten ihmeessä tuonne pitää pukeutua? Kunnon haltiailtapukutällinki vai vähän hillitympi versio? Iks!
 
pitäisikö tavata esim. lasipalatsin sisäpihalla iltapäivällä
tais olla suunnitelma. Jos bussi ei myöhästele oon paikalla 15:20-???, viimeinen lähijuna lähtee 22:40.

Ite aattelin pukeutua kyllä johonkin vähän rautapaitaa kevyempään :D
 
Leffan jälkeen voisin lähteä jonnekin! Etukäteen en pääse, koska tuun viulutunnilta ja pyörähdän kodin kautta matkalla Bio Rexiin.
 
Minä joudun valitettavasti jättämään sekä etkot että jatkot väliin tällä kertaa. Leffaan olen kuitenkin tulossa. :)
 
Juu, mulle tuli sama juttu, vaikka olin mielestäni ilmoittanut vain yhden. Ei se ehkä ole niin tarkkaa, kun ainakaan meidän kiintiö ei käsittääkseni täyttynyt kuitenkaan.
Ratkaisin asian pyytämällä aiheesta kiinnostuneen kaverin mukaan. Ilmoitin alun perin vain itseni kun ajattelin että on tylsää jos kaikki eivät mahdukaan mukaan, mutta kaipa nuo ovat sitten laskeneet että tila riittää, tuskin lähettelisivät muuten "ylimääräisiä" lippuja. Onhan siellä kuitenkin 550 paikkaa...
 
Mullakin on ylimääräinen avecpaikka, jos vielä joku haluaa mukaan. Olen parhailaan matkalla kohti Helsinkiä. Tällä kertaa kääpiö ja haltia-asut jäi kotiin, koska muistan kuinka tuskallista vikan Höbötin ensi-illassa oli.

Cityn syö 10llä viikot on vielä pari päivää. Kampissa on useampikin ravintola, josta löytyy noita tarjouksia. Oma vakkari noista on Vapiano (Rautatientorilla).

https://www.city.fi/syo/helsinki
 
Älkää nyt kuitenkaan kaikki ottako ylimääräisiä ihmisiä mukaan, kun meidän osallistujamäärä on kuitenkin laskettu ilmoittautuneiden mukaan. Ehkä kaikille vain lähti sama tekstari.
 
Älkää nyt kuitenkaan kaikki ottako ylimääräisiä ihmisiä mukaan, kun meidän osallistujamäärä on kuitenkin laskettu ilmoittautuneiden mukaan. Ehkä kaikille vain lähti sama tekstari.

Mä ilmoitin kaksi, joten tämä oli ihan laskettu paikka.
 
Ylös