Tolkien-elokuvan ennakkonäytös ke 17.4. Helsingissä

Meiltä olisi peräti 4 Tolkien-seuralaista tulossa. Minun lisäkseni Eilonwy, Cimorene ja Syrena :)
Hienoa! Jos kyse on lapsista, niin huomioittehan, että elokuvan ikäraja on 12 vuotta. :)
 
Noh, sanonpa nyt minäkin, että kyllähän tuo kiinnostaisi. Jopa sen verran, että voisin kertaluontoisesti pettää pubivisajoukkueeni ja poiketa Helsinkiin juuri visan aikaan.
 
Kiinnostaa! Itse olen seuran jäsen, mieheni ei. Molemmat mieluusti kurvailtais Itä-Suomesta ennakkonäytökseen, mikäli paikkoja vielä olisi..:)
 
Tämä elämänkerrallinen leffa ja ohjaajan kertoma tulkinta kiinnostaisi ihan hurjasti nähdä ja kuulla yhdessä mieheni kanssa.
 
Kiinnostaa kovasti! Jos mukaan mahtuu niin meitä olisi tulossa 3, minä sekä tyttäreni ( molemmat yli 12 v ).
 
Hei! Hyviä uutisia. Saimme ennakkonäytökseen niin suuren kiintiön paikkoja, että kaikki täällä kiinnostuksensa tähän mennessä ilmaisseet mahtuvat mukaan. Ennakkonäytös on siis keskiviikkona 17.4. klo 17.30 Kampissa. Näytökseen lähtijät: Voitteko lähettää minulle vielä yksityisviestin, jossa vahvistatte, pääsettekö mukaan. Laittakaa siihen varmuuden vuoksi myös oikea nimenne :). Laitan sitten vastauksena varsinaisen ilmoittautumislinkin, kun se valmistuu. Ja paikkoja on vielä muutama vapaana, joku joku Tolkien-fani haluaa vielä ilmoittautua.
 
Heips! Olen nyt mielestäni välittänyt yksityisviestillä kutsun kaikille mulle viestiä laittaneille, mutta teidän pitää vielä ilmoittautua kutsussa olevan linkin kautta, jotta saatte varsinaisen lipun tekstiviestillä. Jos joku mukaan haluava ei ole saanut kutsua, niin mulle voi laittaa viestiä.
Sellainen pikku muutos oli tullut, että kutsut ovat lähtökohtaisesti kahdelle, joten mukaan voi halutessaan ottaa kaverin. Eli ilmoittautuessa valitaan, tuleeko yksin vai kaksin. Meille on varattu kiintiö lippuja, mutta määrä yllättäen tuplaantui alunperin luvatusta, eli kaikki ilmoittautuneet mahtuvat halutessaan myös kaverin kanssa. Älkää kuitenkaan jakako ilmoittautumislinkkiä eteenpäin, jotta kaikki halukkaat kontulaiset pääsevät mukaan.
 
Hei vielä!
Pukeutumisesta tuli kysymyksiä.
Kysyin järjstäjältä, että haluavatko he ihmisten pukeutuvan Tolkien-hahmoiksi, niin vastaus oli tämä: ”Koska elokuva ei pohjaudu Tolkienin kirjoihin vaan on enemmän elämänkertaelokuva, niin emme ole pyytäneet ihmisiä pukeutumaan näytökseen. Jokainen saa tulla paikalle valitsemassaan asussa”.
Itse tulkitsin rivien välistä, että kyse voi olla myös oikeuksista, eli kun tekijästudio on eri kuin Peter Jacksonin elokuvilla, eikä heillä ole oikeuksia Tolkienin kirjojen sisältöön, niin he eivät voi oikein pyytää pukeutumaan ainakaan suoraan niiden hahmoiksi.
Itse ajattelin ottaa silti viitan mukaan ja pukeutua ehkä casual Aredheliksi, jota muutenkin cossaan :). Koska nyt vain satun rakastamaanTolkienin luomaa maailmaa
 
Last edited:
Semi-erakkona ja maalaisena jännitän paikalle tuloa jonkin verran. En tunne seuran ihmisistä ketään. Eksyn helposti ja toisinaan koen tarvetta vältellä uusia paikkoja ja ihmislaumoja. Tämmöiseen tilaisuuteen saati minkäänmoisiin pääkaupungin lasipalatseihin en lähtisi, ellei kyse olisi miulle näin tärkeästä aiheesta ja juurikin tästä elokuvasta. :grin: Kysyisinkin, olisiko mahdollista joidenkin tulijoiden kanssa tavata siinä jossain rakennuksen lähistöllä, tai pihalla, ja mennä sisään yhdessä? [22] Tai jos sitten uskaltaisinkin purjehtia paikalle itsenäisesti, niin mihin aikaan paikalle, ja sisään olisi hyvä saapua? Voinkohan mie eksyä siellä? :joy:
 
Ylös