Tolkien-lukupäivä 25.3.2013

Tik

Konnavahti
Vastuuhenkilö
Konnavahti
Ihan vain uteliaisuuttani (ja siksi että ei ole vielä olemassa) aloitan keskustelun tämänvuotisesta Tolkien-lukupäivästä. Onko suunnitteilla ohjelmaa - muutakin kuin Smial Juhlapuun IRC-keskustelu (jonka aiheesta olisi kenties syytä aloittaa äänestys)?

Tolkien Societyn sivuilla ei ole näkynyt mitään tietoja kansainvälisestä teemasta, joten ilmeisesti sellaista ei ole luvassa lainkaan. Mikäs sen mukavampaa, voimme aivan itse keksiä teeman tai vaikka eri teemoja eri paikkakunnille.

Lukupäivän viikonpäivä lienee maanantai, joten kirjastot ja kirjakaupat ynnä muut mahdolliset tapahtumapaikat ovat auki.

Kertokaapa nyt, onko jotakin tekeillä?
 
Brandagamba taitaa tällä erää juhlistaa lukupäivää vain keskenämme, tällaisia päätimme tänään lukupiirissä. Liian tiukka aikataulu ohjelman rakentamiseksi lannisti meidät tällä kertaa.
 
Ehkä jonkun tiedotteen voisi joku näppärä väsätä mitä saisi itse tulostella ja viedä kirjastoille kukin tahollaan? Itse olen parina vuonna tehnyt mutta sain niin paljon korjausehdotuksia ja virheilmoituksia että itsetuntoni ei salli yrittää tänä vuonna.

Aiheäänestys tulee jahka oikeasti saan kasattua ajatuksiani. On ollut aika huono viikko enkä ole jaksanut uhrata puolta ajatusta enempää millekään mitä netissä tapahtuu. Pari ideaakin olen jo saanut muilta mutta en enää muista niitäkään :( Jos jollain on idea mistä haluaisi keskustella niin heittäkään ehdotuksia. Laitan äänestyksen juhlapuun keskusteluun toivottavasti viimeistään alkuviikosta.
 
Ylös