Tolkien-musiikkia uudelleenjulkaisuna (+kimppatilaus)

Nerwende

Kontulainen
<a href="http://www.last.fm/music/Brocelïande">Brocelïande</a>n "The Starlit Jewel" julkaistaan uudelleen 2000 kappaleen rajoitettuna painoksena. Kyseessä on alunperin vuonna 2001 julkaistu levy joka sisältää 13 Tolkienin runoihin perustuvaa laulua (tekstit ovat Tarusta ja Hobitista). Projekti on ihan virallisesti perikunnan hyväksymä, mutta ensimmäinenkin painos oli varsin rajallinen eikä levyä ole ollut saatavissa enää vuosiin muuten kuin hyvällä tuurilla käytettynä nettihuutokaupoista.

Kappaleet levyllä ovat
1. Elvish Lullabye (Hobitti)
2. Song of the Eldar in Exile (TSH)
3. Hobbit Walking Song (Hobitti)
4. Merry Old Inn (TSH)
5. Children's Song From Dale (Hobitti)
6. In Western Lands (TSH)
7. Galadriel's Lament (TSH)
8. Troll Song (TSH)
9. Lament for Boromir (TSH)
10. Bath Song (TSH)
11. In Durin's Day (TSH)
12. Lay of Nimrodel (TSH)
13. When Spring Unfolds (TSH)

Muun (englanninkielisen) informaation ohessa <a href="http://www.flowinglass.com/sjewel.html">mp3-näytteitä levyltä</a>.

Kirjoittelen tätä uutista nyt Käärmeeseen Möyremän sijasta siksi, että suunnitelmissa olisi tehdä yhteistilausta jos kontulaisia kiinnostaa - eli kaipaan kommentteja tähän alle. ;)

Levyn hinta on 16 Yhdysvaltain dollaria eli noin 11 euroa. Päälle tulevat postituskulut.

Levyjen postikulut ovat halvemmat jos tilaa useamman - siksi kimppatilaus suunnitteilla. ;) Hinnoittelu menee postikulujen osalta näin:
1 CD -- $5.00, 2 CDs -- $7.00, 3 CDs -- $9.00, 4 CDs -- $11.00, 5 CDs - $11.00 - useammalle kuin viidelle täytyy kysyä hinta erikseen. Ilmoittelethan kiinnostuksestasi PIAN. Ihanteellista olisi jos uskot voivasi noutaa oman kappaleesi jostain miitistä tai jonkun toisen miittiin osallistuvan avustuksella. Jos levyjä täytyy "jatkopostittaa" kotimaassa tulee siitä tietysti lisäkuluja. Ja kiitos vain varmoja tilauksia, ei "ehkä mua saattais kiinnostaa mut en tiedä onko rahaa".
Homma hoituu käytännössä niin, että kun nimilista on kasassa, teen tilauksen ja maksan, ja karhuan sitten rahoja kun levyt ovat saapuneet. Lopullinen hinta per levy muodostuu sen mukaan montako tilaajaa lähtee mukaan.

The Starlit Jewel-kimppatilaus, osallistujat
* Nerwende
* Ksu
* tmdoob
* Isilmírë
* Anewielh
* Centaurea x 2
* masamune
* Mic
* Sirilwen
* Miccoh
* Jaamar
* Lehtokuusama
* Shetai
* UntenMuovaaja
* Lentävä Lumi
* Vehka
* douv
* Haltiamieli
* Shacklebolt
* Henane
* Dracaena

ja vielä
* kielo
* purr
* Samooja
 
Pahoitteluni, en tajunnut huoneen ja sitä myötä topikin olevan lukittuna. Nyt ketjuun pitäisi pystyä vastaamaan.
 
Sitoudun tilaukseen. Sen verran harvinainen tilaisuus kuitenkin.
 
Minä olisin mielelläni mukana, mikäli vielä vain joukkoon pystyy ottamaan :)
 
Huh! En ihan odottanut moista innostusta. Täytynee miettiä hieman miten maksuliikenne ja muu järjestetään. Otan huomenna myyjätahoon yhteyttä kyselläkseni lopullisista postikuluista jne, mutta odottelen ensin puoleen päivään asti josko kiinnostuneita vielä ilmaantuisi.
 
Minä vielä! Onneksi en mennytkään hiihtämään vaan tulin... krhm... tekemään äidinkielen portfoliota koneelle. Muuten olisi tämä topic jäänyt huomaamatta.
 
Väliaikatiedote. :)
Flowinglassilta vastattiin ja kerrottiin että postipaketillemme tulisi hintaa $43.45 eli alle kaksi dollaria per levy. Koska teitä innokkaita tilaajia olikin noin paljon päätin kysyä rahikselta josko voisimme käyttää Kontu ryyn tiliä mammonavirtaan, eli tämän järjestelemisessä menee varmaankin nyt tovi. Pitäkää topikkia silmällä, tänne tulee ohjeet maksamisesta yms heti kun mahdollista.
 
Heihei vieläkö ehtiin mukaan? Minäkin olen ehdottomasti kiinnostunut tästä näin mietinnän jälkeen :)
 
Eisse nyt niin helppoa ollutkaan...

Kyllä minun puolestani mahtuu mukaan, mutta tajusin juuri yhden asian (olin kirjoittamassa sähköpostia myyjälle joka jäi nyt toistaiseksi lähettämättä) - tämän arvoinen EU:n ulkopuolinen lähetys joutuu varmasti tullattavaksi. Olen tässä nyt tankannut <a href="http://www.tulli.fi/fi/suomen_tulli/julkaisut_ja_esitteet/asiakasohjeet/ostaminen_ulkomailta/tiedostot/019.pdf">tullin ohjeita</a> (pdf) ja vaikuttaa siltä että alv:n 22% joudumme joka tapauksessa maksamaan. ALV lasketaan kokonaishinnasta (tavaran arvo + lähetyskulut). Lisäksi tullimaksu menee, JOS lähetyksen tavaroiden kokonaisarvo ylittää 150 euroa (postikuluja ei ilmeisesti tässä oteta lukuun). Käytännössä meidän varmaan siis kannattaisi jakaa tilaus (nyt siis jo 25 CD:tä) kahteen osaan.
(25x$16=$400 eli n. 288€ : 2 = 144€ - huom tässä summassa ei posti- eikä muita kuluja)

Tarvitaan siis minun lisäkseni toinen kontulainen vastaanottamaan toinen paketti ja hoitamaan jatkojakelua. Vapaaehtoisia? Kaikkein parasta olisi jos kyseisellä henkilöllä olisi paypal-tunnukset ja sen verran ylimääräistä rahaa käytettävissä, että pystyy maksamaan puolet tilauksesta ensin ja ja perimään rahoja muilta vasta sitten (lopullinen hinta kun nyt sitten määräytyykin tosiaan vasta kun näemme mitä lisäkuluja maahantuonnista tulee [22]).
Jos tässä vaiheessa joku päättää ettei haluakaan osallistua kun loppusumma ei ole vielä varmasti tiedossa, ilmoittakoon sen (vaikka yksärillä) heti.

Kommentteja? Ihanteellista olisi jos saisimme tilauksen/t tehtyä tällä viikolla, silloin olisi jotain toivoa saada levyjä jakeluun Vesilahdelle.
 
Ylös