Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Tulevat miitit

Keskustelu huoneessa 'Yhdistyksen tapahtumat', aloittanut Olórin, 01.07.2018.

1. Olórin

Olórin Kontulainen Suomen Tolkien-seura

Tässä topiikissa on tarkoitus ilmoittaa tulevista miiteistä ennen miittitopiikin tekemistä. Näin tulevista miiteistä olisi tieto mahdollisimman aikaisin kaikkien saatavilla. Ilmoittautuminen miitteihin alkaa yleensä n.4–6 viikkoa etukäteen.

Tulevat miitit:

The Miitti 2018
    –Keravanjärven leirikeskus
    –to 2.8.–su 5.8.2018
    miittitopiikki
    ohjelmatopiikki

Syysmiitti 2018 PÄIVÄMÄÄRÄ MUUTTUNUT!
    Mallinkaisten leirikeskus
    –pe 19.10.–su 21.10.2018

Vuosijuhlamiitti 2019
    –mahdollisesti vuodenvaihteessa

Last edited: 12.07.2018
    Heathertoes, Jaamar ja Círdan tykkäävät tästä.
  2. eowynofmay

eowynofmay Kontulainen

Oliko Mallinkaisten leirikeskus jonkun aiemman syysmiitin paikka? Isot huoneet, metallikerrossängyt (narisevat :) )

3. Olórin

Last edited: 01.07.2018
  4. Pagba

Pagba Hyvienkin vitsien kertoja

Olin siellä toukokuussa tiimikoulutuksessa. Ne neliönmuotoiset vaahtomuovipalaset, joista rakennettiin barrikadi toiseen pikkuhuoneeseen, voivat olla homeessa. Ainakin osa niistä huonontaa huoneen sisäilmaa.

5. Lehtokuusama

Lehtokuusama Lonicera xylosteum

Harmillinen takaisku tuo syysmiitin ajankohta. Jäänee väliin. Sattuu kaksikin muuta tapahtumaa samanaikaisesti: Helsingin kirjamessut ja yksi ammatillinen juttu.

6. Incánus

Incánus VisaWelho Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Miten meille on näin päässyt käymään? Kirjamessut voi hyvinkin verottaa myös muita potentiaalisia miittajia kuin vain Lehtokuusaman. Eikö me olla hallituksessa oikeasti osattu huomioida tätä vai unohtuiko meiltä kirjamessut kokonaan? Olenko itse ollut kokouksessa jossa aikataulusta päätettiin? Jos, niin hyi minua kun en ole protestoinut mutta en muista aiheesta keskustelleenikaan.

Kirjamessut tarkoittavat myös Kuvastajan jakamista, siellähän olisi aina kiva nähdä kontulaisia.

7. Olórin

Syysmiitin ajankohta saattaa vaihtua
    Koska miitti menee päällekäin Helsingin kirjamessujen kanssa, joille ilmeisen monet seuralaiset saattavat osallistua, yritämme vaihtaa viikonlopun lokakuun alkuun. Leirikeskuksen vastaava on lomalla tämän kuun, joten mahdollinen päivämäärän muutos tapahtuu elokuun alussa. On tosin aivan mahdolista, ettei Mallinkaisten leirikeskuksessa enää ole vapaita aikoja, jolloin miitin ajankohtaa ei muuteta.

8. Incánus

Incánus VisaWelho Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Syysmiitti Mallinkaisissa varmistui tänään ja saimme sen pois Helsingin kirjamessujen päältä. Miitti on siis 19.-21.10.2018 ja tieto päivitetty ensimmäiseen viestiin.

//Muoks. Itse miittitopikki perustettaneen lähiaikoina, vai mitä @Jaamar ?

Hanna Kullanväärtti, Heathertoes, Samooja ja joku muu tykkäävät tästä.
  9. Jaamar

Jaamar Hyykäärme Vastuuhenkilö Kummi

Perustan sen ihan lähipäivinä kun olen saanut tarkistettua pari juttua.

Jaa somessa