Tulevat miitit

The Miitti 2024
8.-11.8.2024
Särsjärven leirikeskus
Hämeenlinnantie 357
17500 Padasjoki

Olemme tuumineet tässä. Jonkin verran aikaa kyseiseen tapahtumaan toki on, mutta kyseiseen ajankohtaan katsoen on erittäin realistista, että suunnitelma toteutuisi.

Minä ja puolisoni @Gedwimor olisimme arvatenkin kiinnostuneita osallistumaan The Miittiin. Suunnitelmissa on myös käydä katsomassa TSH:n teatterisovitusta, mutta omalla ajallamme. Olisi mukava nähdä ihmisiä IRL ja keskustella.

Ja joo. Tällainen hössöttäminen voi olla ehkä joidenkin mukaan tosi epäkohteliasta jo ennen The Miittiä tapahtuvia kokoontumisia, mutta kun joskus se on tehtävä suunnitelmia pidemmän ajan päähän sekä varautua. Lisäksi mietin, että onko näin uusina käyttäjinä sallittua tai mahdollistua osallistua moiseen päätapahtumaan?
 
Todellakin tervetuloa miittiin ja on ihan okei suunnitella ja hehkuttaa pidemmänkin ajan päässä tapahtuvaa miittiä! Minäkin olen jo pohtinut kyseistä tapahtumaa ja sinne järjestettävää ohjelmaa ja muratissa (Konnun Whatsapp) oli aikamoinen hehkutus kun tuosta teatteriesityksestä tuli tieto.
 
YLEllä on tänään juttu siitä, miten alkava vuosi on "arkivapaiden supervuosi", ja jutun kalenterikuvat yltävät vuoden 2025 loppiaiseen asti. Loppiainen sijoittuu silloin näköjään maanantaille, ja nytpä me täällä mietiskeletään, onko silloin siis ehkä luvassa vaihteeksi aikavälille pe - ma sijoittuva vuosijuhlamiitti.
 
Luulen, että seuraavaa Vuosijuhlamiittiä varataan vasta kevätmiitin jälkeen. Hämeenkoskella on nimittäin rantasauna käytössä talvisin. Jos paikka on hyvässä kunnossa, niin sitä kannattaa yrittää talvimiitteihin. Paikan tämän hetken kunnon taas näkee sitten keväällä.
 
Ensimmäiseen viestiin päivitetty hallituksen kokouksen perusteella alustava suunnitelma jatkoon.
Paikkoja ei ole vielä varattu, joten kyseessä siis todellakin alustava suunnitelma.
 
Kevätmiitti on siis ainutlaatuinen ja ainokainen tilaisuus verestää Hämeenkoski-muistoja. Pitää varmaan alkaa syödä valkosipulia, C-vitamiinia ja sinkkiä jo nyt, ettei vahingossakaan ole miitin aikaan kevätflunssassa.
 
Seuran pitäisi nyt saada joku iso lahjoitus ja ostaa Hämeenkoski pois 🤔 Pitää vaan riittää varoja myös ylläpitoon. Jotain hommia voi talkoilla mutta ylläpitoon menee myös rahaa. Toki paikkaa voi vuokrata muille niinä aikoina kun itse ei sitä käytä.
 
Protu voisi olla oiva kumppani moisessa yrityksessä. Kesällä siellä järjestettäisiin sitten protuleirejä joka viikolla paitsi The Miitin aikana, jolloin loppusiivouksessa tulisi auttamaan seuraavan viikon leirin noheva seitsenhenkinen tiimi.
 
Jännittävä uusi leirikeskus. Sinänsä kiva, että tuolla on sekä puusauna, että avantomahdollisuus myös talvella. Sauna on myös kuvien perusteella melko iso, joten hyvin pitäisi mahtua kontulaisten sinne. Hyvä muutenkin olla vaihtoehtoja tuttujen paikkojen lisäksi, niitä kun ei aina välttämättä saa varattua.
 
Ylös