Tulevat miitit

Olórin

Kontulainen
Suomen Tolkien-seura
Tässä topiikissa on tarkoitus ilmoittaa tulevista miiteistä ennen miittitopiikin tekemistä. Näin tulevista miiteistä olisi tieto mahdollisimman aikaisin kaikkien saatavilla. Ilmoittautuminen miitteihin alkaa yleensä n.4–6 viikkoa etukäteen.

Tulevat miitit

Kevätmiitti 2024

19.-21.4.2024
Hämeenkosken leirimaja
Pyyhtiäntie 150
16800 Hämeenkoski


The Miitti 2024
8.-11.8.2024
Särsjärven leirikeskus
Hämeenlinnantie 357
17500 Padasjoki


Syysmiitti 2024
4.-6.10.2024
Mallinkaisten leirikeskus
Mallinkaisten rantatie 210,
14140 Jokimaa


Vuosijuhlamiitti 2025
3.-6.1.2025 (pe-ma)
Särsjärven leirikeskus
Hämeenlinnantie 357
17500 Padasjoki
 
Viimeksi muokannut ylläpidon käyttäjä:
Harmillinen takaisku tuo syysmiitin ajankohta. Jäänee väliin. Sattuu kaksikin muuta tapahtumaa samanaikaisesti: Helsingin kirjamessut ja yksi ammatillinen juttu.
 
Harmillinen takaisku tuo syysmiitin ajankohta. Jäänee väliin. Sattuu kaksikin muuta tapahtumaa samanaikaisesti: Helsingin kirjamessut ja yksi ammatillinen juttu.

Miten meille on näin päässyt käymään? Kirjamessut voi hyvinkin verottaa myös muita potentiaalisia miittajia kuin vain Lehtokuusaman. Eikö me olla hallituksessa oikeasti osattu huomioida tätä vai unohtuiko meiltä kirjamessut kokonaan? Olenko itse ollut kokouksessa jossa aikataulusta päätettiin? Jos, niin hyi minua kun en ole protestoinut mutta en muista aiheesta keskustelleenikaan.

Kirjamessut tarkoittavat myös Kuvastajan jakamista, siellähän olisi aina kiva nähdä kontulaisia.
 
Syysmiitin ajankohta saattaa vaihtua
Koska miitti menee päällekäin Helsingin kirjamessujen kanssa, joille ilmeisen monet seuralaiset saattavat osallistua, yritämme vaihtaa viikonlopun lokakuun alkuun. Leirikeskuksen vastaava on lomalla tämän kuun, joten mahdollinen päivämäärän muutos tapahtuu elokuun alussa. On tosin aivan mahdolista, ettei Mallinkaisten leirikeskuksessa enää ole vapaita aikoja, jolloin miitin ajankohtaa ei muuteta.
 
Perustan sen ihan lähipäivinä kun olen saanut tarkistettua pari juttua.
 
Olin toissaviikonloppuna Mallinkaisissa tiimikoulutuksessa. Saunan lauteet on uusittu tarkoituksenmukaisemmiksi, vaikkei niille silti kauheasti väkeä mahdukaan. Turvallisuuspuolella on muistettava avata myös toisen päädyn ovi. Jos sen unohtaa ylälukkoon, sitä ei saa sisäpuolelta auki. Harmillisempi juttu evakuoidessa.
 
Kiitos muistutuksesta että pitää laitella tässä lähipäivinä syysmiitin topikkia pystyyn ja naputella miitti Melloniin :)
 
Ja minä puolestaan muistin vasta nyt laittaa huoltokatkon jäljiltä Mellonin takaisin käyntiin :D
 
Hallitus päätti viime sunnuntain kokouksessa että yhdistys kustantaa tuleviin miitteihin aamupuurohiutaleet yhteispuuroa varten. Järjestäjä ei kuitenkaan ole velvoitettu puuronkeittäjä vaan jos puuroa tahdotaan niin nakitetaan tämä homma jollekin miittiläiselle.

Vuosijuhlamiitin ja syysmiitin ajankohdat ja paikat vahvistunevat toivottavasti lähiaikoina ja alan jo pohtia tulevan The miitin mahdollista pitopaikkaa.
 
Ylös