Tulostin temppuilee

Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.

aiwë

Hobitti
Juu ei suostu tulostamaan, tulee vain: "Virhe kirjoittaessa kohteeseen USB001 (kirjoitin hp LasetJet 1000) Määritettyyn laitteeseen ei voi kirjoittaa" johdot on paikallaan ja kaikki. En tiedä voiko tässä asiassa kukaan minua neuvoa, mutta kokeillaan :roll:
 
Onko tulostin asennettu? Ehkä se tarvitsee ajureita. Kokeilepa hakea uudemmat ajurit, ja tarkistaa että käyttöjärjestelmä on tunnistanut laitteen.

Onko paperia?
 
Jos ei lähde niin että sammuttaa laitteen ja bottaa koneen, nii sitten kannattaa asentaa tulostimenajuri uudelleen. Sen pitäisi viimeistään auttaa.
 
Kokeileppa semmoista temppua, että irroitat koneen takamuksesta kaapelin ja laitat sen toiseen USB-paikkaan. Yleensähän koneissa on ainakin kaksi USB-liitintä. Muistaakseni tällä tavoin Windows asentaa ajurit uudelleen (ainakin jos kyseessä on XP).
 
No niin. Toimihan se. Nyt vaan ei toimi netti. Tai siis, mun piti ottaa se yks johto pois ja laittaa toinen tilalle et netti toimii ja nyt taas tulostin ei x) mutta saimpahan ainakin tulostettavani tulostettua :) kiitos.
 
Hmm... olisikohan käynyt niin harvinainen tapaus että toinen USB-portti olisi hajonnut? Ja ilmeisesti netti toimii sitten vielä USB:n kautta, kaikenlaisia ratkaisuja sitä saa nähdä kun vanhaksi elää ;)
 
En nyt ymmärrä koneista mitään mutta sanon sanottavani. Eli mulle ainakin joskus käy sellanen moka että kkune koneessa on jostain syystä monta erivaihtoehtoa millä tulostimella printtaa. Siis asiani on se että ehkä olet valinnut väärän printterin. En oikeesti yhtään tiedä. Hmm.
 
Ei, kyse ei ollut siitä tällä kertaa. Tulostin kun oli aiemmin toiminut ongelmitta, eikä toisesta/aiemmasta tulostimesta ollut puhetta. Lisäksi kaapelin vaihtaminen hetkeksi portista toiseen auttoi, joten ongelma on tavallaan ratkaistu. Joskin tulostimen käyttäminen kaapelin paikkoja vaihtelemalla on sitten vähän vaikeampaa pidemmän päälle. Yksi ratkaisu olisi tietysti hankkia USB-jakaja, ne ovat tosin yleensä turhankin hinnakkaita (ainakin minusta... eiväthän ne tee muuta kuin jakavat).
 
No niin, nyt toimii molemmat yhtäaikaa, en oikein tiedä mitä sille tein, mutta pääasia että toimii :lol:
 
Profiiliviesti
Keskustelu on suljettu.
Ylös