Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Turku-miitti?

Keskustelu huoneessa 'Kohtauspaikka', aloittanut Ereine, 30.09.2014.

1. Rhosgobella

Rhosgobella karvajalka

Erittäin iso ehkä: EHKÄ saattaisin tuossa toukokuun alussa päästä mukaan?

2. Dracaena

Dracaena Raseena

Tämä on ehkä väärähkö paikka kysyä, mutta topikki kiinnittää ehkä turkulaisten huomion paremmin: saatan olla tulossa Turkuun orkesterileirille ensi vuonna viikoilla 8 (pe-su 26.–28.2.) ja 10 (pe-la 11.3.–12.3.). Onko Turussa tai Turun lähiseuduilla (ts. kohtuullisen hintainen ja mittainen julkinen yhteys Turun konservatioon myös viikonloppuisin) kontulaista, joka voi tarjota yösijaa lohikäärmeelle? Yritän tässä punnita, onko minulla varaa osallistua ilmaiselle leirille... [22] Leirin puutteissa ei ehkä hirveästi ole miittausaikaa, mutta jos se samaan yhteyteen järjestyy, niin iloahan siitä toki syntyisi.

3. Kointähti

Kointähti Parannuksen tehnyt trolli

Kun nyt ketjua aktivoidaan, ehdotan itsekin turkumiittiä 16. tai 17.7.2016, koska silloin Turun linnan luona järjestetään kunnon turnajaiset! :1420:

4. Hirmuinen

Hirmuinen Rivikontulainen

Kyseisenä ajankohtana olen luultavasti viettämässä vapaita Turun lähiseudulla, perheenjäsenteni nurkissa majoittuen.
    Samoihin nurkkiin saattasi mahtua yksi lohikäärmekin.
    Tämä ei ole kovin kätevä järjestely, joten sitä pitäisi käyttää vain viimeisenä vaihtoehtona.

Voisitko laittaa linkin mainitsemasi turnajaistapahtuman sivuille?

Kyseisenä ajankohtana olen vapailla ja lähtökohtaisesti valmis osallistumaan miitteihin.

5. Kointähti

6. Laichalaf

Laichalaf ben enyd

Muita Konnussa olevia turkulaisia en tunne kuin 'Jykke'n joka asuu oikeastaan ihan vieressä mutta joka ei ole ollut aktiivi Konnussa pitkään aikaan. Hätämajoitus avattavalla sohvalla saattaisi olla mahdollinen täälläkin, mikäli jatkuva piippukessun käry ei haittaa. Tämä on kyllä toisella puolen keskustaa kuin konservatoorio, että lähempääkin tai paremmilla yhteyksillä varustettu paikka saattaa löytyä. Omat krempat estää liikkumista ajoittain varsin rankasti ("en ole kovin, hmm... taipuisa", lainatakseni.) , lisäksi heräilen öisin särkyihin, esim. saatan aloittaa keittämään kahvia 3:30 yöllä, ja käsittääkseni myös kuorsaan rankasti, että suosittelen jatkamaan yöpaikan etsimistä.

Miittaamisesta en niin tiedä, en ainakaan voi olla vaivojen takia järjestämässä mitään fyysistä toimintaa, mutta saattaisin tulla tervehtimään mikäli moista tänne päin on tulossa.

7. Dracaena

Dracaena Raseena

Kasiviikolle todennäköisesti löysin yösijan, joten enää olisin petipaikkaa vailla 11.–12.3.

Tupakkatuotteiden kärystä en tykkää, joten lienen Laichalafin kanssa samaa mieltä, että hänen kotikolonsa sijasta jokin muu paikka voisi olla parempi.

8. Laichalaf

Laichalaf ben enyd

Jep juu. Täällä ei siltä käryltä voi välttyä. Nyt kun tutkailin tätä ketjua, niin kyllähän täälläkin päin Suomea Kontulaisia on useampiakin kuin minä ja Ares B.

9. Ares B

Ares B Antifilatelisti

Kivikennossa pesivänä lapsiperheellisenä minun on huono luvata yösijaa kulkijoille, mutta katsotaan miten hallitusneuvotteluissa käy miittiin osallistumisen suhteen.

10. Kointähti

Turun Keskiaikamarkkinat alkaa ensi viikolla (30.6-3.7.2016), olisiko vaikka tuona viikonloppuna ideaa kokoontumisajoissa?

11. Husky

Husky Ilmaanhaukkuja

Mua alkoi nyt kiinnostaa toi koalan sata vuotta sitten postaama 16.-17.7. taisteluviikonloppu. En kyl tiedä että onko rahaa lähteä tahi minne päänsä kallistais (kun on pää mitä kallistaa, toisin kuin Johannes Kastajalla) mutta periaatetasolla harkintaan. Voishan toki lähteä vain päiväreissullekin. Mietitään.

12. Satekai

Satekai pelikisälli

Oon keskiaikamarkkinoilla tänä vuonna vain torstaina ja perjantaina. Tuo taisteluviikonloppu osuu juuri Unkarin matkan kohdalle.

13. Ares B

Ares B Antifilatelisti

Keskiaikamarkkinat sattuu ikävästi päällekkäin Finnconin kanssa, mutta sen jälkeen voi harkita osallistumista.
    Ja jos satutte Finnconissa näkemään vanhempaa herrasmiestä Tähtilaivaston vormussa, moikatkaa. ☺

14. Laichalaf

Laichalaf ben enyd

Turun Linnalla myös tänä vuonna turnajaiset ensi viikonloppuna perjantaista sunnuntaihin. Saatan itse poiketa sään ja kunnon salliessa paikalle jonain päivänä. Keskiaikamarkkinoilla tuli yhtenä päivänä pyörähdettyä, mutten jaksanut ees kävellä koko aluetta läpi. Ylempänä mainittu kämpän piippukessun haju on hieman haihtunut kun on koettanut olla polttamatta sisällä vuoden, sen sijaan täällä haisee pöly ja muut ns. Normaalit Tuoksut. Veikkaan silti että nyt on terveellisempi kolo.

Last edited: 12.07.2017

Jaa somessa