Usvajaisten kylä II: Miccohin paluu: Ilmoittautuminen

Hmm, Miccoh on löytänyt selvästi valokuvan itsestään Rascar Capacista. Näin offina offina mainitakseni.

EDIT: Oh, MacKenzie on mennyt. Pahoitteluni poismenosi johdosta ja kiitos hainmetsästyksestä. Olisi tuo voinut jatkua vielä kauemminkin...
 
Tämä alkaa olla hiljalleen hämmentävää. Juuri kun ostan Talvikuninkaan ja soitan sitä läpi niin monta kertaa, että se soi jatkuvasti päässä, Pikku Myy vaihtaa allekirjoituksekseen pätkän Vallan haamuja ja kuolee pelissä pois. :o
 
Rascar Capacissa on kyllä joo samaa näköä. On kovin nostalgista pelata taas pitkästä aikaa ensimmäisellä fopehahmollani. ^__^
 
Itse asiassa Talvikuningas alkaa minulla vasta hiljalleen päätyä normaaliin tahtiin soitettavaksi. Kului varmaan kuukausi kun kuuntelin vain sitä ympäri ja ympäri. Ja Vallan haamut <3

Usko pois, MacKenzien kuolema hämmentää minua vielä enemmän! :)
 
Voisikohan tämän pelin vetää loppuun jollain nopeutetulla aikataululla? Se voisi lisätä peli-intoa, ja saataisiin tämä peli vihdoin pois käsistä. Esim. 1 irl päivä = 1 pelipäivä, ja seuraava irl päivä olisi sitten peliyö? Ei jaksa oikeen enää pelata, kun tuntuu, että tämä ei lopu koskaan... :/

R.I.P. Myy.
 
Myyllä oli ylivoimaisesti tyylikkäin hahmo tähän mennessä.

Kohtalon ivaa. Näppiksestäni on yksi näppäin mennyt osittain jumiin. Saatatte mahdollisesti arvata, mikä. :D
 
Ääh, minulta on jäänyt pelaaminen ihan vähille, osittain oman laiskuutenikin puolesta. Kaitpa vielä voi tehdä parannuksen ja yrittää kirjoittaa edes jotain mielenkiintoista. [22]

Kannatan suuresti tuota aikataulun nopeuttamista. Muuten joudun viettämään uudelleensyntymispäiväni fopeavalla, ja alan muutenkin kaivata polleani takaisin..
 
Pikku Myy sanoi:
Ja juuri kun keksin, kuka Sysisydän olisi!

Tuttu tunne. Minullekin on vasta kuolemani jälkeen tullut hyvin vahvoja aavistuksia sysisydämmien henkilöllisyyksistä.
 
Hiljaista. Milloin synkkenee yö uus? Tosin yhdellä äänellä lynkkaaminen on melkoisen typerää, mutta jos näin käy niin käykööt. Kunhan itse vielä äänestäisi.. [22]
 
Mitäs nyt? Onko kenties kylään levinnyt armelias rutto, joka on tappanut niin hyvät kuin pahatkin?
 
Siinäpä se! Kylässä on kirkas päivä ja kaikki sen kun nukkuvat. Kuolonunta, veikkaan ma. Peli ei enää etene. Olisiko siis syytä lopettaa se?
 
(En tiedä. Minä en uskalla tehdä nyt mitään ennen kuin yleinen päätös on julistettu. Ehkä viisainta olisi lopettaa kun intoa ei löydy, ei minulta eikä muiltakaan. Joten?)
 
Eli siis jos joku entisistä pelaajista haluaisi Benjaminin kaivertavan jotain erityistä hahmonsa hautaan niin nyt olisi hyvä hetki ilmoittaa (esim Benjamin löytäisi jonkun viimeisen viestin).
Jos joku haluaa välttämättä kirjoittaa itse niin Benjaminin hahmoa saa käyttää ihan vapaasti.
 
Jos meinaamme lopettaa, lienee useammalla kuin yhdellä pelaajalla kuitenkin takataskussa lopetuskuvio. Ei siis ainakaan kannata jättää asioita kesken. Jonkinlainen <i>deus ex machina</i> ratkaisemaan asia suuntaan tai toiseen, ja sitten loppuvedot ja homma pakettiin?
 
Phaaaaahh... Lopetusviestistäni tuleekin niin pitkä etten pysty millään kirjoittamaan sitä yhdessä erässä. :urg:

Tuota lopettamista kesken voisi ihan vakavasti harkitakin. Jos kiinnostusta ja aikaa asiaan uupuu suurimmalta osalta pelaajista ja pelinjohtajalta, niin tuskin on mitään mieltä jatkaakaan. Kuitenkin Hathaldir on mielestäni oikeassa siinä, että jokaiselle kannattaisi antaa mahdollisuus lopetuskuvioihinsa ennen lopettamista.
 
Joo, eiköhän nyt ole ihan hyvä aika lopettaa. Tämä on junnannut tosi kauan paikallaan ja juonen punainen lanka on kadonnut. Omakin peli meni ihan mönkään.

Ehkä ensi kerralla paremmin, kiitos ja kumarrus. :beer:
//muoks. Btw, saako oman roolinsa paljastaa nyt jos kerran peli päättyy?
 
Ylös