Uudelleensyntymispäiväonnittelut!

oi, kiitos. En tajunnutkaan että tänään oli se päivä. On jännää ajatella, että vuosi ja jokunen tunti sitten istuin tässä pöydän ääressä vanhalla koneellani, harkiten kiivaasti uskaltaako rekisteröityä... :)

Kiitoksia.
 
Monelle unohtuneelle hyvää uudelleensyntymispäivää ja paljon tulevia aktiivisia vuosia ;)
 
Hömhömhöm. On näköjään jäänyt hieman vähemmälle tuon listan seuraileminen. Siitä huolimatta myöhästyneet onnittelut CAPSille, Isilmírëlle, Rikulle, Temppikselle, Lachesikselle, Arawnille ja Gargantualle! [32]
 
OFF

Nyt vasta älysin miten tämä homma oikein toimii! Lisäsin oman päivän, ja samalla ensimmäistä kertaa tein muutoksen KontuWikiin. :)

//muoks. Ja niin muuten, onnea kaikille uudelleensyntyneille joita minä en tänä vuonna ole älynnyt onnitella! :)
 
Ja heti perään onnittelut Vinyagorwenille!

(Arvelen että kaksi eri onnittelua vaatii kaksi eri viestiä. Tiedä sitten olenko oikeassa. [22])
 
No periaatteessa mieluummin yksi viesti kun kaksi lyhyttä peräkkäin, mutta olkoon nyt tämän kerran :)
 
Vehkalle pari päivää myöhästyneet uudelleensyntymäpäiväonnittelut! Neljä vuotta Kontulaisena!

(Minun piti onnitella oikeana päivänä mutta unohdin. :p)
 
Heii, minäkin haluan uudelleensyntymispäivän!
Miten sen saa tuonne laitettua? Nyt taas joku kädestä pitäen neuvomaan, kun minenosaa!!! Kiitooos!
 
1. Menet KontuWikiin (Wiki-linkki sivun ylälaidassa), kirjaudut sisään Käärmeen tunnuksilla vasemmasta ylälaidasta, jos et ole jo kirjautunut.

2. Menet tänne.

3. Etsit Marraskuun ja painat muokkaa-linkkiä sen oikealla puolella.

4. Laitat viidennen päivän (merkattu wikissä *'''5.''' ) kohdalle seuraavan tekstin:
[http://keskustelu.kontu.info/profile.php?mode=viewprofile&u=5604 *Elanor*] (2008)

5. Alareunasta "tallenna sivu". Jos et ole varma menikö oikein, voit vielä katsoa esikatselusta.

6. Ding! Sinulla on uudelleensyntymispäivä, eli sama päivä, jolloin kirjauduit Käärmeeseen ensi kerran :)
 
Ohoh. Minun uudelleensyntymispäiväni on jo näköjään merkattu. En ole koskaan edes asiaa tullut ajatelleeksi ja kun sinne olin menossa muokkailemaan, huomasin, että hei, tuohon on jo tuolla. Erikoista. (Ja sehän on jo tiistaina, muistakaakin onnitella minua, tai suutun. :D

Noin. Mutta myöhästyneet onnittelut mm. Nerwenille.
 
Onpa hämmentävää - minusta on hiljattain tullut eskari-ikäinen, ja olin onnistunut unohtamaan koko asian! Kävin vaivihkaisesti näpertelemässä itseni wikin listaan, ja sitten juoksin nopeasti kauppaan ja ostin pullapitkon onnitellakseni itseäni ja tarjotakseni muille. :1420:

Etukäteisonnittelut Sinilakille ja myöhästyneet Nerwolle ^_^
 
Ylös