Uudelleensyntymispäiväonnittelut!

Hupsista, minunkin päiväni vilahtanut ihan huomaamatta ohi. Minäkin jo kahden vanha. Hui kauhistus. Tuntuu että olisin ainakin tuplaten sen ikäinen. Onneksi olkoon minä [32] (Ei, en ole yhtään itsekäs).
 
[off]

Mitämitämitä? Minä olen aina luullut, että Jaamar on yksi "niistä", eli niistä jotka ovat olleet mukana lähes alusta asti. Mutta Jasdrilhan~ on melkein saman ikäinen! Tämä menisi melkein arjen nyrjäyttämisten puoleen. :)
 
Oho. Tajusin juuri profiilini olevan jo yli puolitoistavuotinen. Hassua miten aika joskus kuluu.
 
Lisää offia!
Círdan sanoi:
Mitämitämitä? Minä olen aina luullut, että Jaamar on yksi "niistä", eli niistä jotka ovat olleet mukana lähes alusta asti. Mutta Jasdrilhan~ on melkein saman ikäinen! Tämä menisi melkein arjen nyrjäyttämisten puoleen. :)

Juuripa niin! Outoa todellakin! Ei mitenkään olettaisi Jaamarin olevan vasta niin uori!
 
No, nyt minäkin lisäsin liittymispäiväni tonne, vaikken kovin aktiivinen kirjoittelija täällä olekaan.
Mutta ei kai se haittaa. :p

ohhoh ja hups! :o Onko Jaamar tosiaankin vasta kontuvuosimallia 2006! :urg:
Minäkin olen aina jotenkin luullut jaamaria "vanhaksi" käyttäjäksi. Johtuisikohan suuresta viestimäärästä? Ja joku tossa avassakin tekee sen...
 
Puolikas vuosikymmen Konnussa, jei! :beer: Viikonlopun miitissäkin tuli taas huomattua, että on tämä vaan mukava yhteisö. Onnittelen ihan itse itseäni, kyllä olet hyvän paikan löytänyt.
 
Olen vanhentunut aikaisin ja rupsahdan nopeasti.
Tai sitten olen täällä niin kotonani että näyttääkin jo siltä kuin olisin asunut täällä iänkaiken.
 
Herttileijaa, minähän täytän tänään viisi! Onnea minä! Kylläpäs aika kuluu nopeasti (teidänlaistenne hienojen ja kunnioitettavien hobittien parissa) mutta minkäs teet. Uutta aastaikaa putkeen ja menoksi!

Onnittelut myös minua kolme päivää vanhemmalle Ringladille. Olen samaa mieltä, hyvä paikka on löytynyt, kun täällä aina vain viihtyy.
 
Onnea Tikille ja Ringladille! Viisi vuotta, melkoisen hyvä saavutus. Ei muuta kuin jatkoa vaan. :)
 
Ruokaisat onnittelut kaksivuotiaalle Jasdrilille~! Jatka vain samaan malliin, onko isotkin bileet tulossa? :beer:
 
Kiitos kiitos. Tuntuu hassulta että siitä on jo vuosi. Aika on lentänyt kuin siivillä! :)

Ja hyvää uutta vuotta koko Konnun väelle tietysti!
 
((Voi kökkänän käkkänä! En osaa edelleenkään laittaa tuota u.s.pvääni tuonne mihin se nyt piti laittaa ja olen siis vailla sitä aina vaan... Miten se nyt menikään? Neuvoja?))
 
Muokkaat sivua marraskuun kohdalta ja lisäät oikeaan kohtaan: "[http://keskustelu.kontu.info/profile.php?mode=viewprofile&u=5604 *Elanor*] (2008), ". Ensin on siis linkki profiiliisi, sitten käyttäjänimi ja lopuksi vuosiluku, jolloin on liittynyt.
Eli tuolla wikissä saa tehtyä linkkejä niin, että "[http://osoitetähän.com/ Linkin teksti]".
 
Suuronnittelut Círdanille uudelleensyntymispäivän johdosta (vaikkakin pari tuntia myöhässä). :D
 
Ziisys! Päätin vasta nyt tarkistaa mikä ihme on uudelleensyntymispäivä ja tajusin että olen vanhempi kuin Tik!! o.O'
 
2.1 tuli 7 vuotta täyteen Konnussa. Näin se aika rientää, ennenkuin huomaankaan saan jo juhlia täyttä kymmentä vuotta. :D
 
Ylös