Uudelleensyntymispäiväonnittelut!

Oho, olen jo eskari-iässä.

Itse laskisin Kontu-ikäni alkavan kuitenkin vasta vuoden 2005 paikkeilla kun aloin TheMiitin myötä innostua foorumista vähän enemmän. :p
(silloin alkoi olla jo ikääkin sen verran, että äiti huolehti vain hyvin paljon ennen miitteihin menoa...)
 
Mutta ethän sinä todennäköisesti muista IRL:isikään (taipuuko tuo muuten noin vai miten?) ekasta kahdesta ja puolesta vuodesta juuri mitään, joten eikö tuo ole hyvin realistinen ikä?
(Oma kontuelämänkaareni ei sitävastoin tältä pohjalta ole realistista nähnytkään, ensin sellainen vuosi suhteellisen aktiivista Tolkien-keskustelua, sitten käytännössä täysin vaiti armeijavuoden jonka jälkeen puolitoista vuotta hiljaiseloa ennenkuin innostuin ekan fopen jälkeen aktivoitumaan kunnommalla.)
 
Tik (21.11.2007) sanoi:
Tämä on sellainen juhlapäivä, että onnitteluja voisivat esittää synttärisankarit itselleenkin.

Niinpä ylpeänä onnittelee itseään 7-vuotias Kontu/Käärme-Tik! Kiitos kun olette kestäneet minua kaikki nämä vuodet.
 
Kappas vain - olipa jäädä kokonaan huomaamatta näin tärkeä tapahtuma, mutta onneksi arvon rotta huomasi itse muistuttaa juhlapäivästä, koska kukas muu se rotan hännän nostaisi, ellei rotta itse...

Hyvää uudelleensyntymäpäivää Tikille!:D
 
Törmäsin vanhoihin papereihin ja tulin muistaneeksi tämän topicin ja sen että miulla on tuolla aloitusviestin listassa eri päivämäärä kuin milloin rekisteröidyin wanhaan Käärmeeseen 17.5.2003, siitä on tänään 14 vuotta. Olin toki melkein vuoden ennen sitä lukenut keskusteluja uskaltamatta rekisteröityä.

Jotta en täysin lipsu aiheesta, niin onnea etukäteen Ereinionille ja Incánukselle :)
 
What year is this?

Hei hoo ja juhhei! Kuulkaa, kuullkaa! Tik täyttää tänään neljätoista vee eli laskujeni mukaan 5114 vuorokautta Konnussa, ei paha. Ei olleskaan paha.

Sanonpa vielä, että kyllä on minulla hauskaa piisannut, kiitos siitä teille kaikille! Ja jos en banneja saa, aion jatkaa samalla linjalla, mikä se sitten onkaan, en tiedä. Armoton spämmäys?

Kiitän vielä uudemman kerran ja nöyrimmästi kaikkia kontulaisia hyvästä seurasta tähän asti ja pyydän vielä nöyremmin teitä sietämään meitä myös viidennellätoista tuotantokaudellamme. To Boldly Go...
 
Ylös