Kontu Se on hyvä paikka elää ja olla!

Uudelleensyntymispäiväonnittelut!

Keskustelu huoneessa 'Pöytä', aloittanut Micco, 18.11.2007.

1. Cirindë

Cirindë Hobitti

Onnea 6 vuotta täyttävälle douville! :)

2. Fuinur

Fuinur Kontulainen

Onnea douville minunkin puolestani!

3. Pepui

Pepui Hobitti

Onnea douville.. ja yksivuotiaalle minulle :)

4. douv

douv Kontulainen Vastuuhenkilö Suomen Tolkien-seura

Oho, olen jo eskari-iässä.

Itse laskisin Kontu-ikäni alkavan kuitenkin vasta vuoden 2005 paikkeilla kun aloin TheMiitin myötä innostua foorumista vähän enemmän. :p
    (silloin alkoi olla jo ikääkin sen verran, että äiti huolehti vain hyvin paljon ennen miitteihin menoa...)

5. Ereinion

Ereinion Kontulainen

Mutta ethän sinä todennäköisesti muista IRL:isikään (taipuuko tuo muuten noin vai miten?) ekasta kahdesta ja puolesta vuodesta juuri mitään, joten eikö tuo ole hyvin realistinen ikä?
    (Oma kontuelämänkaareni ei sitävastoin tältä pohjalta ole realistista nähnytkään, ensin sellainen vuosi suhteellisen aktiivista Tolkien-keskustelua, sitten käytännössä täysin vaiti armeijavuoden jonka jälkeen puolitoista vuotta hiljaiseloa ennenkuin innostuin ekan fopen jälkeen aktivoitumaan kunnommalla.)

6. *Elanor*

*Elanor* Hobitti

Myöhästyneet onnentoivotukset uudelleen synttäreiden johdosta 2.3. Miccohille ja 5.3. Eowyn of Maylle!!!

7. *Elanor*

*Elanor* Hobitti

Eilisen uudelleensyntymäpäivän johdosta
    ONNEA CthulhuBardille!

8. *Elanor*

*Elanor* Hobitti

Oikein onnekasta uudelleensynttäriä Lehtokuusamalle ja Novalle!

9. *Elanor*

*Elanor* Hobitti

Riemukasta uudelleensyntymäpäivää Vohobitille!

10. Tik

Tik Konnavahti Vastuuhenkilö Konnavahti

Niinpä ylpeänä onnittelee itseään 7-vuotias Kontu/Käärme-Tik! Kiitos kun olette kestäneet minua kaikki nämä vuodet.

11. Centaurea

Centaurea Montana

Kappas vain - olipa jäädä kokonaan huomaamatta näin tärkeä tapahtuma, mutta onneksi arvon rotta huomasi itse muistuttaa juhlapäivästä, koska kukas muu se rotan hännän nostaisi, ellei rotta itse...

Hyvää uudelleensyntymäpäivää Tikille!:D

12. Satekai

Satekai pelikisälli

Törmäsin vanhoihin papereihin ja tulin muistaneeksi tämän topicin ja sen että miulla on tuolla aloitusviestin listassa eri päivämäärä kuin milloin rekisteröidyin wanhaan Käärmeeseen 17.5.2003, siitä on tänään 14 vuotta. Olin toki melkein vuoden ennen sitä lukenut keskusteluja uskaltamatta rekisteröityä.

Jotta en täysin lipsu aiheesta, niin onnea etukäteen Ereinionille ja Incánukselle :)

Sidhiel tykkää tästä.

Jaa somessa