Uudistettu Käärme on täällä ja nyt!

Niin, onko se kolmen viikon systeemi siis kuitenkin käytössä? Minä luulin, että siitä oltaisiin luovuttu jossain vaiheessa.

Edti: Ahaa, minä kun luulin, että poistetut viestit ovat aina hävinneet viestimäärästä :D .
 
Ei, kun viestimääristä puuttuu tästä lähtien kaikkien poistettujen viestien määrä. Elikkä nyt lasketaan vain ne viestit jotka ovat oikeasti luettavissa.
 
Kuulostaa hyvältä! Minulla tämä toimii ihan uskomattoman nopeasti, kun joskus aikoinaan latauksessa silloin tällöin kesti.
Ja kaikki loputkin jutut kuulostaa hyvältä.
Empä voi muuta sanoa.
 
Hyvä että optimoinnit näkyvät ja tuntuvat :)

Suosikkeihin on nyt tehty muutokset. Olen ilmeisesti ensimmäinen joka on ylipäätään saanut suosikkien kuvakkeista näkemään onko uusia viestejä tullut. Ja tämä vaikka en oikeasti edes osaa mySQL:ää ja PHP:ta. Eli tehdessä opin. Onneksi aivot löytyvät muualtakin kuin narikasta.

Ai niin, suosikit on nyt järjestetty aakkokselliseen järjestykseen.
 
Jep, on se hienoa, että Merri ja Duna ovat pistäneet oikein tuulemaan uudistuksillaan. Käärmehän on kuin uudestisyntynyt. Ulkoasu alkaa olla kohdallaan, ja tilastot ovat todella mukava ja tervetullut kuriositeetti. Viikko- ja kuukausikohtaisten tilastojen sekä käyttäjien viestimäärän "todelliselle" tasolleen tippumisen myötä kaikkien himopostaajien lisäksi myös muut ovat huomanneet viestiensä vaikutusmahdollisuudet. Uusia viestejä pukkaa niin, ettei ehdi edes lukemaan. Kun vielä ne kaikkein turhimmat viestit ymmärrettäisiin pitää vastaisuudessakin siellä näppäimistön tuolla puolen.

Mutta eihän tältä Käärmeeltä oikein edes osaa toivoa enää mitään lisäuudistuksia, kaikki tuntuu olevan kohdallaan (mitä nyt niihin ikätilastoihin voisi pistää näkyviin vielä sen, että kuinka monta kunkin sukupuolen edustajaa kussakin ikäryhmässä on, kuten myös näyttää sukupuolikohtaiset keski-iät ja ikänsä ilmoittaneiden määrät). :)

MUOKS: No Duna, eipäs nyt heittäydytä vaatimattomaksi. Ihan varmasti olet jotain päässyt tekemään! :)
 
Täytyy korjata hieman tuota Sillanrakentajan kommenttia, sillä minähän täällä en juuri mitään ole tämän uudistuksen eteen tehnyt. Merrin tekosia kaikki. :)
 
Onko tässä kontumordorissa pakko olla valkoinen tuo keskustelun tarkistus kun kirjoittaa jatkoa jollekkin topickii?
Vähän sekavaa,mutta kuitenkin...
 
Voisi luulla, että tämä ei rappidin Kontu olisi olut pystyssä vähemmän aikaa, kun niin paljon on topiceja poistunut.Uudetkin käyttäjät voivat tuntea tätä menoa Konnun sopivan kokoiseksi, ei liian suureksi.Minun pitäisi tutustua paremmin noihin uudistuksiin, kun niistä niin hehkutetaan :D
 
Ylös