Uusi Käärme, uudet kuje...käytännöt

Mutta vähän vakavammin, tehän vissiin olette niitä #1 yhteyshenkilöitä maailmalle mitä Seuraan tulee, niin mikäs tässä lätkiä lätkiessä :)
 
Oho. Tarkoitin siis vain kannattaa kummijärjestelmää. :) En tiedä, kuinka hyvin nykyään olen näkynyt, mutta jos aktiivisempia löytyy, minut voi kummeista sitten poistaa. Toisaalta, mikä loistava syy aktivoitua...
 
No, minusta tuntuu että foorumisoftan vaihto on vienyt vähän itsekultakin tukoksia pois, eli aktiivisuutta on hieman aiempaa enemmän kun on helpompaa ottaa osaa. Viestien määrä on kasvanut ihan kivasti tässä parin päivän ajan, vaikkei meillä mitään hirmuista hurjastelua vielä olekaan. (Huomatkaa paino sanalla vielä. Kyllä tänne saadaan kunnon pöhinä päälle tulevina vuosina.)

@Jaamar hoitanee jopa mielellään Ilmoitustaulun puolella noita esittelypuolia kuntoon? Ainakin ehdit huomioida Uusi täällä? -topikin päivittämistarpeen. Jos jostakin on epäselvää, niin kysyy pois.
 
O-ho, onpas Käärme muuttunut, hyvältä näyttää.:)
Vielä kun totun toimimaan uudella foorumipohjalla, niin hyvä.[22]
(Pahoittelut, jos viesti kukkuluuraa väärässä paikassa.)
 
@Jaamar hoitanee jopa mielellään Ilmoitustaulun puolella noita esittelypuolia kuntoon? Ainakin ehdit huomioida Uusi täällä? -topikin päivittämistarpeen. Jos jostakin on epäselvää, niin kysyy pois.
Hoidanhan minä mielellään. En toki pahastu jos joku muukin viestiä päivittää ja minulle saa ja pitää sanoa jos tulee mieleen asioita tai muutoksia mitä sinne pitää kirjata (mieluiten topikkiin viestillä). Teen parhaani noiden esittelyjen suhteen :)
 
Korkeintaan maksullisena ominaisuutena. Tämä kun tukee semmoistakin, joskin en vielä tiedä miten maksut näin Suomessa hoituisi.
 
Ylös