Uusi kontulainen, tarvitsetko tueksesi kummia?

Hei vaan täältäkin suunnalta!

Olen noin 15-vuotias koululainen Kajaanista, Kontuun rekisteröidyin 2007 vuoden loppupuolella. Siitä asti olen ollut (ainakin omasta mielestäni) aktiivinen käyttäjä, ja nyt olen valmis auttamaan niitä joilla on ongelmia täällä virtuaalisessa Tolkien-yhteisössämme.

Harrastan koneen käytön lisäksi myös pianon soittoa ja tanssia. Olen luonteeltani tietääkseni ihan mukava ja suvaitsevainen heppu. Miitteihin en ole vielä kerennyt, mutta sekin on suunnitelmissa. Minut voi tavata yleensä Kulmikkaasta Pöydästä tai Keski-Maa ja Tolkien -huoneesta, myös #konnusta minut voi löytää irkkailemassa. Joten jos tulee kysymistä niin minun puoleen voi kääntyä ihan kuka vain, aiheeseen katsomatta! :)

Lämpimästi tervetuloa jo etukäteen!
 
Moi.

Oon 17-vuotias poika täältä Kuopiosta, ja opiskelen hotelli -ja ravintola-alalla. Minut kastettiin Janiksi joten nimeä saa käyttää ihan huoletta foorumin tahi irkin puolella, en suinkaan pahastu. Tykkään siitä että ihmiset sanoo suoraan mitä ajattelee, sillä niin minäkin sanon.

Konenurkkauksen puolella pyöriskelen varmaan eniten, sillä aika monet käyttöjärjestelmät nykyään hallitsen - enkä verkkopuolellakaan mikään tumpelo oo.

Apua saa rohkeesti pyytää, pystyn auttamaan foorumin toimintojen kanssa, tietokoneiden, hieman roolipelien ja työlain kanssa. Kaikesta pystyn keskustelemaan mutta varmaan aika selvää että ydinfysiikan kohdalla pysyn aika hiljaa. :grin:

Irkissä pyörin nimimerkillä Innocentius
 
"..no pitää kai mun kun toikin.."

Olen pyörinyt konnussa kohtapuolin puolisentoista vuotta. Toimin myös konnavahtina eli valvojana Musahuoneessa ja Konenurkkauksessa, joista erityisesti jälkimmäisessä tapaan pyöriä. Irkissä olen päivittäin samalla nickillä millä täälläkin.

Jos tulee ujo tai jokin muu olo, "porukkaan" mukaan pääseminen tuntuu vaikealta, et tiedä kuinka tulisi toimia, foorumin, irkin tai ihan yleensä vain jonkin asian käytössä on ongelmia tai kaipaat vain juttuseuraa, ota rohkeasti yhteyttä. Osaan auttaa myös monenlaisissa tietokoneongelmissa, tai jos en niin kysyn viisaammilta ihmisiltä. Voisin sanoa että mikä vain ongelma Käärmeen kanssa ratkeaa kyllä. ;)

Messengeriin saa lisätä, yksityisviestin tai mailia voi laittaa - mikä vain tuntuu luontevalta. :)
 
Tervehdys :)

Olen kissapojan kanssa elämänsä jakava parikymppinen naisenalku. Täällä Konnussa olen pyörinyt virallisesti vuodesta 2007 lähtien, mutta moni asia on vienyt välillä mukanaan. Nykyään minut löytää täältä kuitenkin lähestulkoon joka päivä.
The Miittiin en ole vielä kertaakaan ehtinyt, mutta Kuopion seudulla koetamme kuitenkin miittailla pienemmässä mittakaavassa, joten jonkinnäköiset mahdollisuudet törmätä minuun Konnun ulkopuolellakin ovat olemassa.

Olen kevään -08 ylioppilas, sen jälkeen on ollut paljon muuta puuhaa, mutta sosiaaliala ja psykologia kiehtovat minua ainakin toistaiseksi mahdollisena tulevaisuudennäkymänä.
Kissojen ohessa kiinnostuksiini lukeutuvat mm. lukeminen, elokuvat, käsityöt, tähtitiede, kirjoittaminen, kokkailu, sisustaminen ja jonkimoiset taiteilut. Eikä lista loppuisi noin lyhyeen, ajattelen vain säästäväni silmäparkojanne ;) Helpoimmiten voisin kuvailla itseäni ihmiseksi joka tasapainottelee menneen ajan lumon ja nykypäivän välimaastossa!

Osaan neuvoa yleispätevästi foorumin kanssa, ja irkkiä käytän myös satunnaisesti. Ja mitä en tiedä, niin selvitän sen sinulle!
Kuten muidenkin, niin myös minunkin kanssani saa tulla jutustelemaan muutenkin vain, ei ole pakko olla edes erityistä kyseltävää :)

Tällä samaisella nickillä pyörin myös muuallakin netissä, ja profiilistani löydät myös messenger-osoitteeni, mikäli haluat lisätä minut messengeriin.

Nähdään,
Anewielh
 
Ylös