Uusi ulkoasu käytettävissä!

Kiitos! :)

Juuri tuota olen kaivannut kovasti!


yksi huomio lisää: ainakin minulla lähetä napista näkyy Firebirdillä vain ihan pikkuinen kaistale, ja vain kokeilemalla sain lähetyetyksi tuon edellisen viestin. ja just kun pääsin huomauttamaan niin se näkyykin..
 
Osaka sanoi:
Symbolia voin harkita, täytyy katsoa miten sellaisen saisi järkevästi tuonne sekaan tungettua.

Ainakin e-mailissa ja messangereissa voisi kyseisen symboli/logo olla ihan paikallaan. Siis tyyliin AIM-ukko, ICQ-kukkanen, Kotisivussa vaikka talo jne.

Jos ei oteta huomioon avatarien liikaa määrää (,tai oikeastaan vain huoneiden pääsivuilta tarvitsisi poistaa) ja höhnän näköisä nappuloita, oikein hieno ulkoasu. Jaksan tuskin odottaa Kontu Classicia (tietenkin Classic, olenhan itsekin melkein...)

"Merkitse keskustelut luetuiksi" Pääsivulla on oikein miellyttävä uudistus, samoin kuin viestin kirjoittamisen jälkeinen automaattinen uudelleenohjaus.
 
En vieläkään tiedä miksi uudelleenohjaus ei toimi WhiteBlueDragonissa. Jotain outoa siinäkin [22]

Saisi vielä voimia tehdä nuo nappulat uusiksi ja muutenkin hoitaa ulkoasu loppuun kunnialla. Pidemmät projektit ovat kauhean vaikeita olleet aina, kun kiinnostus heittelee helposti asiasta toiseen. Vakautta sano, vakautta. Sitä mie kaipaisin joskus.
 
Lempi nappini Näytä uudet viestit ja keskustelut antoi ilmoituksen:

Template->make_filename(): Error - file ./templates/Kontu/search_results_topics.tpl does not exist
 
Ei hätää, työstän paraikaa tuota sivua kuntoon. Itseasiassa viestien hakeminen ja selaaminen onnistuu jo, nyt puuttuu vain tuo jonka Roark juuri mainitsit :) Mutta ei hätää, luulen että se toimii jo seuraavan kerran kun tänne eksyt ;)


Muoksis Niin, kaikki hakutoiminnot toimivat! Ja myös "Etsi käyttäjätunnus" -nappula toimii yksityisviestin kirjoitussivulla :)
 
Hmmm, ensimmäiseksi tarkistan että kai se uusi ulkoasu on juuri Kontu-niminen?

Nyt kun lempinappini toimii pääsin vähän koittamaan tätä systeemiä.

Risuja: Kapea, jotenkin tuntuu hirveästi siltä että monitorini olisi kauhian leveä ja itse sivut hirveän kapeat. Sitten tämä loota jolla vastaan tuntuu esteettisesti inhottavassa kohdassa olevan. Yksärit? Särähtää tosi pahasti sekä lausuttuna että kirjoitettuna. Selkeä tyylirikko tuolla sivussa olevissa napeissa: muut ovat "kirjakieltä" mutta yksi on niiqu puhekieltä. Ymmärrän täysin miksi siihen on päädytty (ei mahdu sanahirviö: yksityisviestit tuohon lootaan), mutta se on silti risu.

Ruusuja: rauhallisen värinen, ei hyppää naamalle. Avatarien näkyvyys on myös minusta aika kiva, myös nappien ulkonäkö (yksäreitä lukuunottamatta)ja koko on miellyttävä.

Ihan ookoo, mutta jotenkin kokoajan tekee mieli vaihtaa takaisin se vanha. Varmaan uutuuden pelosta johtuvaa, käytän tätä vaikka kiukulla viikon ja sitten mietin vaihdanko vai en.

EDIT:// No, mutta nyt näyttää hyvältä. :)
 
Mikä massiivinen resoluutio sinulla on käytössä? Tosin kapea se kyllä on, silloin kun resoluutio on reippaasti yli 1024 x 768:n. Ongelmana on vaan se, että pitäisi toimia 800 x 600 resoluutiollakin, jossa nämä taas tuntuu massiivisilta...


Muoksis Kahtoppas, löysinpäs helpon paikan josta korjata ongelma. Nyt kaikki sivut pysyvät samanlevyisinä resoluutiosta riippumatta. Olenpas itsekin tyytyväinen :)
 
Ja taas hieman kitinää... Eli voisiko paikallaolijat listata etusivun yläreunaan? Vaikkapa noiden huoneiden otsikkolinkkien viereen, siinähän tuntuisi olevan tilaa ainakin Kontu-ulkoasussa. Kun siihen ehti niin tottua, että heti ensi vilkaisulla näki, ketkä ovat paikalla.

(Eikä mitään selityksiä siitä, että voihan sitä scrollata tai paina End-nappia. Tämä on ihan tottumiskysymys. ;) )

Niin ja kiitos terävämmästä avasta. Ai että mitkä silmämeikit minulla onkaan! :D
 
Noniin, yhdet nappulat olen nyt "korjannut", eli nuo mitkä tuolta sivusta löytyy. Ensimmäistä kertaa tein sitten oikein yliefektoidut nappulat ja toivon etteivät nuo ole liian räikeät :)


Thali: Ai, heh, ne silmämeikit tuli siitä kun tummensin kuvan viivoja pienennystä varten, oli vissiin aavistuksen liian voimakas tempaus? :D
 
Minä alan nähdä tämän uuden ulkoasun hyvinkin toimivanan kokonaisuutena. Suorastaan loistavana. Yksärit ovat poistuneet, sivusto on yhtä leveä ja nätti riippumatta kummalta koneelta tulen sisään, tämä vastausloota on siirtynyt mukavampaan kohtaan. Hitsi, minä en löydä enää ruikuttamista.

Minä jätän tämän ulkoasun itselleni.
 
Thali sanoi:
Mutta mites tuo avatarten koko, nyt ainakin kun niitä näkyi entistä enemmän huoneiden etusivuilla niin olivat kovin massiivisen näköisiä. Vielä vanhassa pienemmässä koossa olleet näyttivät jotenkin sopusuhtaisimmilta.

Juu minä huomasin tuon saman :D Oli oikein ihmetys kuinka suurilta avatarit näyttivät huoneen etusivulla. Keskustelua selatessa ne ovat kyllä ihan hyvänkokoiset :)

Mutta ehkä tähän tottuu.. Tuntuu vain vähän hassulta vielä :lol:
 
Ahaa, huoneiden etusivulla on koodista näköjään vahingossa jäänyt leveys ja korkeus määrittelyt pois.

PS. leveys ja korkeus -määrittelyt on nyt korjattu, joten huoneen etusivun avatarit ovat juuri sen kokoisia, kuin on suunniteltukin.
 
Ylös