Uusi ulkoasu käytettävissä!

En tiedä onko tämä ulkoasuun liittyvä ongelma, yleinen ongelma vai onko taas kyse siitä etten vain tajua. Huomasin tänään että minulla on liikaa yksityisviestejä. Kun rupesin niitä poistamaan huomasin etten pääse mitenkään aiemmille sivuille. Se kyllä sanoi että sivu 1/3 mutta ei ollut mitään linkkiä missään aiemmille sivuille. Mieluummin poistaisin vanhimpia viestejä.

Ja nuo haku/käyttäjät/ym. -napit ovat rumia. Se johtuu osittain niiden pyöreästä muodosta, ne poikkeavat liikaa kaikesta muusta. Toisaalta syy voi olla siinäkin etten ikinä ole ollut liukuvärjäyksen ystävä.
 
Todellakin, sivupainikkeet puuttuvat. Korjaan tämän. Toinen asia on se, että WhiteBlueDragonista on nyt kokonaan luovuttu, laitoin ulkoasun siihen malliin että sitä voi käyttää. Korjaan ulkoasullisesti virheelliset sivut heti kun siihen löytyy aikaa.
 
Höh, minä niin tykkäsin siitä dragon-ulkoasusta :(
Ja olihan minulla asiaakin, minusta nuo etusivun 'uusia viestejä' ja ei 'uusia viestejä' nappien värit menee väärin päin.
Jos se tummempi olisi mieluummin 'ei uusia' ja kirkkaampi 'uusia' kun kirkkaampaan kiinnittä enemmän huomiota kuin tummempaan :p
 
Noita kaikenlaisia nappuloita (tyyliin yksityisviestit, lainaa ja muut vastaavat viestien yläkulmissa) voisi minun mielestäni pienentää. Muuten pidän oikein paljon. Tällaisena minä tämän paikan mieluumin näen, kuin sillä entisellä ulkoasulla.
 
Ensivaikutelma parempi kuin koskaan. ^^

Pidän tästä. Vähän aikaa vie ehkä totuttautua, niinkuin inhimillisesti voi olettaakin..

Hillityt ja yhteen sopivat värit, ja kivan näköistä. ainoastaan minäkin kiinnitin noihin "jatka, vastaa yms" nappuloihin huomiota.. Ne häiritsevät jotenkin, vaikka ovatkin tyylitellyt.. :]

Kätevää ovat nuo sivussa olevat nappulat. Ainakin heti sen jälkeen kun tajuaa että ne ovat siellä. ;) (Joskus se mitä etsit on liian helpossa paikassa, että löytäisit sen)
 
Minä olen tyytyväinen uuteen ulkoasuun. Se on ollut käytössä jo jonkun aikaa, joten olen jo tottunut siihen. Ja kun nuo kaikki vasemman reunan napit ovat nyt toimivia. Hiphei! :)

Paljon on uudistuksia nyt tullut, vie vähän aikaa muutenvaan tottua nuihin Möyremän juttuihinkin.
 
Voi jukupliut.Ei saisi valitta enkä sinänsä valitakkaan mutta tämä ulkoasun muuttuminen saa pään pyörälle.Ensimmäinen virhe uuden systeemin kanssa kävi nyt näköjään kirjatossa.Enhän minä huomannut sitä pientä pränttiä josta sai vaihdettua sivua.Luulin että ne mitä ensimmäisellä sivulla on olivat ainoat aiheet.
Ja pieni toinen miinus on tässä minkä näen juuri kirjoittaessani.Tausta on vaalea ja jotensakin aneeminen.Minä kun niin tykkäsin siitä vihreästä.Myönnän että kaikki vanhat herkut löytyy mutta silti.Kyllä tähän kestää totutteleminen :roll: .
 
Ylös