Uusi virallinen aamutopikki

Erynduin

Kontulainen
Vielä on sääntöjen puitteissa luvallista vastata aamutopikkiin, joten vastataas. Tänään on aika verkkainen aamu. Kävin nukkumaan joskus puoli neljä ja heräsin ennen yhtätoista. Näin siinä käy kun "kesätyöt" loppuu. Kahvimaito on lopussa mutta jääkaapista löytyi light colaa ja löysin myös pari syömäkelpoista luumua. Laitoin jazzit soimaan ja katsotaan mitä päivä tuo tullessaan.

Erynduin

Kontulainen
Kerrankin heräsin omalla mittapuullani aikaisin ilman herätystä, eli joskus kahdeksan jälkeen. Aamukahvit juotu ja nyt alkaa treenit.

Kointähti

Parannuksen tehnyt trolli
Minä heräsin jo seitsemältä. Oli vähän tunnetta, että pesänrakennus ja talviunet olisivat paikallaan, mutta murskasin heikkouteni suihkun avulla. Seuraavaksi terapiaan, sitä ei auta jättää väliin, tai tulee 90 euron lasku. :-/

Sidhiel

Rajatapaus
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Taidan tulla kipeäksi kun heräsin aivastelemaan. Sinänsä ärsyttävää, koska en saanut unta möykkäävien naapurien takia ennen neljää. Valitusta on pistetty menemään, totta kai. Ehkä sitä voisi joko juoda aamuteen tai ryömiä suoraan takaisin petiin.

Sidhiel

Rajatapaus
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Heräsin johonkin möyryämiseen. Ehkä on joku harjoitus ja hornetit lentelevät pitkin taivaita, tai sitten viereisen talon työmaalla metelöidään. Joka tapauksessa olen nyt hereillä ja tuijotan sadetta vallan harmistuksissani. Illalla satoi vielä kivasti lunta. Kyllä näillä leveyksillä pitäisi vähitellen tulla pysyvä lumi, Keski- Suomen sää, yrittäisit edes!!

Erynduin

Kontulainen
Istun tässä nyt vajaan viiden tunnin yöunien jälkeen, erittäin ison kahvikupin ääressä. Sitä on huomannut, että herääminen on vaikeaa ainoastaan ne ensimmäiset muutamat minuutit, kunhan nousee heti herätyksen soidessa eikä jää torkuttamaan.

Sidhiel

Rajatapaus
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Huomenia. Päivärytmi on vihdoinkin alkanut normalisoitua kaiken joululoman valvotaan ja nukutaan miten sattuu -sähläyksen jälkeen. Mukava olla pirteä tähän aikaan, kun viikko sitten ysiltä herääminen ilman pakkoa ja kelloa oli täysin turha yritys.

Kointähti

Huomenta, toiset aamukahvit keitossa. Ensimmäiset join varhain, koska en onnistunut nukkumaan enää aamuyöllä tapahtuneen heräämisen jälkeen. Silti on kirves kädessäni rauhaton. Saisinpa rivin örkinkauloja ja huoneen jossa mellastaa, niin kaikkoaisi minusta uupumus!

Lindëalda

Hobiittinen
Huomenta täältäkin! Olen ollut pystyssä jo kuudesta lähtien. Hobittimies on ollut kipeä viimeiset pari päivää, ja omat päivät ovat sen takia venyneet niin aamusta kuin illasta.
Luonnollisesti väsyttää, mutta olen iloinen kun olen saanut niinkin paljon aikaiseksi koulutöiden saralla, ja samalla pystynyt pyörittämään kotia. Tänään tanssitunnin jälkeen on ohjelmassa yläkerran imurointi ja loppuviikon syömisten miettiminen.

Sidhiel

Rajatapaus
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Heräsin omalla mittapuullani aikaisin, tunti sitten seiskalta, ja nyt sainkin viestin että verikoe on peruttu. Jassoo. Saanpahan syödä aamupalaa.

Kointähti

Sain ihan kelvollisesti nukuttua n. klo 22:30 - 05:00 välillä, ja sen jälkeenkin jaksoin melkein tunnin vielä pyöriä sängyssä. Unia saattoi lyhentää eilinen runsas lepäily: torjuin aluillaan olevaa flunssaa makoilemalla ja sinkkiasetaattia syömällä. Paha sanoa, olisiko tauti hyökännyt muuten täydellä teholla päälle, mutta nyt ei ainakaan ole enää mitään oireita. :)

Steamin kautta käytetty Mount & Balde: With Fire and Sword kaatuu nykyään kesken latauksen, mikähän lie syy siihenkin. Onneksi se ei ole ainoa pelini.

Muoks. Kappas, nukahdin vielä, vaikka olin juuri juonut kaksi mukia kahvia, valot ynnä tietokone olivat päällä ja itse makasin peiton päällä täysissä pukeissa. Näitä ei varmaan yleensä tuputeta avuksi nukahtamiseen.

Last edited:

Sidhiel

Rajatapaus
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Tämä on ainoa aamu viikosta kun pitää herätä aikaisin, ja enköhän joka viikko sitten nuku kyseistä yötä todella huonosti. Väsyttää :(