Uusia huoneita

Repunpää voittaa minun mielessäni Hobitinkolon koska Repunpää on rytmikkäämpi ja siinä on vain kolme tavua eli ei tunnu ollenkaan pitkältä. Hyvä idea äänestää.
 
Mainittakoon nyt tähän topikkiin, että olen tehnyt/tekemässä muutosta Käärmeeseen, joka säilyttää viestit lukemattomina jos niitä ei ole lukenut. Koska Käärmeessä on ominaisuuksia joita ei ole phpBB2:n perusasennuksessa, eivät kaikki asiat toimi vielä kuten pitää, esim. etusivun viestit eivät näy vielä uudistuneen järjestelmän pohjalta ja siksi ainutkaan viesti ei näyttäisi olevan uusi.

Huoneissa ja huonelistauksessa on jo ajantasaiset tiedot.
 
Merri sanoi:
Mainittakoon nyt tähän topikkiin, että olen tehnyt/tekemässä muutosta Käärmeeseen, joka säilyttää viestit lukemattomina jos niitä ei ole lukenut. Koska Käärmeessä on ominaisuuksia joita ei ole phpBB2:n perusasennuksessa, eivät kaikki asiat toimi vielä kuten pitää, esim. etusivun viestit eivät näy vielä uudistuneen järjestelmän pohjalta ja siksi ainutkaan viesti ei näyttäisi olevan uusi

Ai jai... Minulla KAIKKI viestit näyttävät päin vastoin olevan uusia?

Repunpäätä kannatan minäkin. Kuulostaa mukavalta ja omat mielikuvat Repunpäästä ovat varsin positiivisia! :)
 
Kysely olikin jo sulkeutunut tänään aamukymmeneltä, Repunpää voitti ylivoimaisesti. Vaihdan nimen ja muutan ensimmäistä viestiä.
 
Ylös