Vaihtoehtoinen ohjelma jolla piirtää

Merri

Ylläpitäjä
Vastuuhenkilö
Ylläpitäjä
Löysin sellaisen kuin Pixian, jolla saa aikaan varsin nättiäkin jälkeä tarvittaessa. Sen logiikka poikkeaa huomattavan paljon nykyisista valtaohjelmista, mutta se mitä olen sitä nyt testannut, se on sille jopa eduksi. Sillä on mukava piirtää pienen tutustumisen jälkeen. Ohjelma on kaiken lisäksi täysin ilmainen ja hyvässä lykyssä suomenkielinen versio saattaa ilmaantua joskus... [22]

Laitan ylös tähän sitten jotakin jos jotain näppärää saan aikaiseksi.


Edit Harmi, Pixia tukee myös tablettia, mutta se on siskolla... olisi hienoa saada tietää kuinka hyvin tabletti toimii.
 
jeps.. Tosiaan latasin koneelle ja heti kokeilemaan :) ja ihan mukava sillä oli touhuta, vaikka piti vähän aikaa ettiä ennen kuin löysin kaikki tarvittavat napit.. Tosi hyvä piirtää tapletilla ja taidan piirellä tällä Pixialla joskus lisääkin! jeesjees :p
 
Itse olen käyttänyt Pixiaa jo vähän aikaa, koska kunnon hyvä piirrustusohjelmani katosi jonnekkin.. Onhan meillä Adobe Photoshoppi, mutta en ole ikinä jaksanut perehtyä siihen. Mutta kyllä Pixialla saa ihan hyvää jälkeä, varsinkin jos kärsivällisyys riittää.
 
Itse löysin Pixian vasta jonkun aikaa sitten enkä jaksanut opetella käyttämään sitä kunnolla joten poistin sen. :|
Pitää asentaa kyllä heti uudestaan.
 
Ylös