Valkjärvimiitti 16.9.-18.9.2011

Maksettu on, 2.9. Kai sen kohta pitäisi jo näkyäkin.

edit. Verkkopankin kuittitiedostomalli ei näköjään kelpaa liitteeksi, pöh.
 
Joo no nuo päivitykset viipyvät koska rahiksella ei edelleenkään taida olla pankkitunnuksia tiettyjen kärttyisten pankkitätien takia. Jos olette maksaneet niin olkaa huoleti :)
 
Koska perjantai on määrätty lomapäiväksi, pääsen lähtemään ajoissa. Juna on lahdessa 16.00 ja Oitissa 16.35. Kenältä saisi kyydin asemalta Valkjärvelle?
 
Itse olen tuolloin jo miittipaikalla, mutta jos joku sattuisi kulkemaan ohi ja noukkisi niin olisi varmasti helpoin. Muuten joku (varmaan minä) hakee.
Oitti ei tosiaan ole ihan matkanvarrella varmasti kenellekään, mutta koukkaus tieltä 54 ei ole paha. Kääntyy Oitin suuntaan niin aseman pitäisi olla siinä ihan pian. Ei mene hirmuisen montaa minuuttia jos vaan löytää paikan. Olen ohi ajanut, mutta en koskaan pysähtynyt.
 
Olen tulossa Lappeenrannan suunnasta, voin jäädä pois jo Kouvolassakin.

Jaamar, voisin minä tulla aikaisemmallakin junalla, mutta se on Oitissa jo 13.35, joten joutuisi odottamaan varmaan melko kauan.
 
Tuskin. En ihan tarkkaan ole katsonut työvuorojani, mutta uskoisin että viimeistään 14:30 pääsen töistä ja ajan sinne ehkä vartin. Todennäköisesti pääsen jo aikaisemmin, mutta tarkistan vuoron maanantaina. Toki jos pääset Mayn kyydillä lähempää niin se on varmaan aina parempi?
 
Ilmoittaudunko vain enkö? Olen kyllä tulossa Valkjärvelle, autolla eli Helsingistä pääsee kyydilläni, mutta olen järjestänyt itselleni yösijan molemmiksi öiksi Riihimäeltä.
 
Mielenkiintoinen kysymys. Jollet yövy, oletko pelkkä päivävieras, jonka ei tarvitse maksaa osallistumismaksua? Minusta sinua ei voi verrata hätäiseen päivävieraaseen, joka tulee miittipaikalle vain muutamaksi tunniksi. Lauantainakin olet varmaan aika intensiivisesti paikalla. Niinpä tuomitsisin sinut osallistujaksi, jos se olisi vallassani.
 
Moi! Voisinko saada kyydin 19.24 Oitin asemalta? Onko Oitin aseman vieressä kauppaa? Jos on niin voisin kyllä vaihtoehtoisesti käydä siellä ja pyytää kyytiä noukkimaan minua vasta 20.00. Maksan tietty bensarahat jne.

Kyyti kuuden aikaan Helsingistä käy toki myös, mutta veikkaan, että sellaista ei järjesty. :)
 
Kauppaan en uskalla kyllä sanoa mitään. Tiedän sen varmaan kun käyn hakemassa avaimia perjantaina. Jos tieto noinkin myöhään riittää niin voin laittaa vaikka tekstaria sitten. Järkätään joku hakemaan.
 
Viestini katosi yllättäen bittiavaruuteen. Oitin S-market sijaitsee 800 metrin päässä rautatieasemalta osoitteessa Tammitie 5. Keskustien Valintataloon ja apteekkiin (tämä ei ole mikään vihje Krummitukselle, totean vain, jos jollekin tulee tarvetta käydä) on enemmän matkaa samaan suuntaan.
 
Noista roolipeleistä oli puhetta, joten öö niin. Jos kiinnostuneita löytyy, olen kyllä valmis vetämään n. kahden - kolmen tunnin pelisession Call of Cthulhua valmiilla hahmoilla, koska tykkään siitä ja koska mulla on sopiva lyhytskenaario valmiina. :) KERPpiä en suostu vetämään vaikka sitä olen aika lailla pelannut, koska se pelisysteemi on vain niin kankea että pääni hajoaisi moiseen. :p
 
Pagba sanoi:
Mielenkiintoinen kysymys. Jollet yövy, oletko pelkkä päivävieras, jonka ei tarvitse maksaa osallistumismaksua? Minusta sinua ei voi verrata hätäiseen päivävieraaseen, joka tulee miittipaikalle vain muutamaksi tunniksi. Lauantainakin olet varmaan aika intensiivisesti paikalla. Niinpä tuomitsisin sinut osallistujaksi, jos se olisi vallassani.

Minusta (ja tämä on vain henk. koht. mielipide ei yhdistyksen virallinen kanta) jos paikalle tulee useampana päivänä, niin sitten pitäisi maksaa. Päivävieras on seillainen joka vain poikkeaa paikalle tai kokoukseen :)
 
Lehtokuusama-sama teki saman johtopäätöksen, koska ilmoittautui. Näin sinusta Mic muuten viime yönä unta, jossa totesin sinun sopivan vartalosi puolesta malliksi, ellei sinulla olisi niin iloiset ja ystävälliset kasvot.

Cthulhu-peliin tulen mielelläni mukaan. Olenkin kaivannut Sanity Check -heittoja. Minulle saa valita hahmon, joka tuntuisi sopivan minulle.

Mukanani miitissä on kannettava radio, joka toimii myös kaiuttimena. 3,5 mm plugilla varustetun johdon saa kytkettyä kaikenlaisiin soittimiin. Voitaisiin pitää vaikka Tolkien-aiheinen levyraati. Minun panokseni raatiin on Enyan tunnelmallinen Lothlorien-biisi.

Näillä näkymin perjantaina satelee yhä, mutta viikonloppuna pitäisi olla poutaa ja noin 15 lämpöastetta päivällä. Öisin lämpötila voi laskea hyvinkin alas. Villasukat tai sisäkengät kannattaa ottaa mukaan.
 
Olórini sanoi:
Olen tulossa Lappeenrannan suunnasta, voin jäädä pois jo Kouvolassakin.
Huomioitko että May tulee tosiaan Taavetista asti? Eli julkisilla matkusteluun ei kovin pitkää matkaa jäisi jos Lappeenrannasta tulet.

Olórini sanoi:
Jaamar, voisin minä tulla aikaisemmallakin junalla, mutta se on Oitissa jo 13.35, joten joutuisi odottamaan varmaan melko kauan.
Pääsen perjantaina lähtemään 13:20 töistä ja mapsin mukaan matka-aika on noin 15 minuuttia Oittiin. Ajan aseman ohi hakiessani avaimet SEOlta. Eli jos päädyt tähän ratkaisuun niin pääset paikalle oikein hyvissä ajoin ja ajoitukset sattuvat vielä aika hienosti yhteen.

Siinä sitten punnitset ratkaisuja; vähemmän julkisia ja suurempi matkamukavuus ja paikalla ehkä jo väkeä kun tulet
vai
aikaisin paikalle paikkoja katselemaan ja hyvää sänkypaikkaa varaamaan, mutta muita miittiläisiä saadaankin varmasti odotella hyvä tovi.
 
Kysely: Onko joku tulossa miittipaikalle perjantaina ennen klo 16:00? Pohdin käynkö kotona välissä vai ajanko suoraan miittipaikalle. Mikäli Olórini tulee Mayn kyydillä (?) eikä kukaan ole tulossa tuota aikaisemmin niin minun ei ole järkeä mennä sinne kökkimään. Olen paikalla siis 14:30 tienoilla tai 16:00 tienoilla. Jos joku on tulossa aikaisin niin tarvitsen tiedon viimeistään torstaina iltapäivällä, koska se vaikuttaa hiukan pakkaamisiin.
 
Krummitus: kävelymatkassa säästät runsaat sata metriä, jos menet asemalta portaita pitkin alas Oitintielle. Google Maps ei osannut neuvoa oikotietä, mutta satelliittikuva paljasti rakennelman. Otin puhelimitse selvää S-marketin aukioloajoista siltä varalta, että siellä onkin jokin remppa menossa, eikä koko kauppa ole auki. Perjantaina se on auki 7-21, lauantaina 7-18 ja sunnuntaina 12-18.

Mökkien makuupaikat kannattaa varata pelkillä makuualustoilla ja pitää makuupusseja lämmitetyissä sisätiloissa siihen asti, että niitä tarvitaan. Mukavampaa on kömpiä lämpimään kuin kylmään makuupussiin. Lämmittämisessä ei kuitenkaan pidä liioitella, eli ripustaa makuupussia kiukaan yläpuolelle. Mukavampaa on saunoa ehjässä kuin palaneessa saunassa.

Filantrilooppina lahjoitin paikalliselle kaupunginkirjastolle Hobbin Dragon Keeperin. Yritin lahjoittaa sen jatko-osankin, Dragon Havenin, mutta kehnosti kävi: ensimmäistä kirjaa oli luettu niin paljon, että kirjasto itse oli ostanut jatko-osan. Niinpä minulla on vaivoinani yksi kertaalleen luettu Hobbin pokkari. Lahjoitan sen ensimmäiselle halukkaalle. Luovutus tässä miitissä asianomaiselle tai hänen agentilleen. Muiden kirjojen suhteen voi tällä lukutahdilla käydä niin, että douv joutuu roudaamaan miitistä kotiinsa erään toisen, huomattavasti paksumman opuksen.
 
Ylös