Valkjärvimiitti 16.9.-18.9.2011

Helsingin kyyti lähtee kolmelta. Olemme siis perillä joskus neljän jälkeen, kun käymme Riihimäellä kaupassa.
Paluumatkalla voidaan katsoa saataisiinko Krummituskin mahtumaan autoon, varsinkin kun itselläni ei onneksi ole tällä kertaa ihan mahdottomasti tavaraa mukanani (nukkumakamojen puuttuessa).

Muistakaa muuten vielä vilkaista Kirppis, jos sieltä löytyisi jotain haluttavaa, sillä olen aikeissa roudata loput divariin ihan pian.
 
Tietäisin Dragon Havenille hyvän (entisen kontulaisen) kodin, jonne sen voisin välittää.
 
Pagba, minäminäminä, jos ei kukaan muu ole vielä ilmoittautunut!

PS: Oho, en huomannut Rinkulan viestiä, etusija tietysti ensimmäiselle!
 
Tulen Mayn kyydillä Kouvolasta.
Kuinka ilmoittautuneet lista muuten päivittyy? Olen mielestäni maksanut maksun, vaikka nimi onkin listassa punaisena.
 
Päivitetään käsin kun rahis saa tiedon/pääsee katsomaan tilejä.
 
Jos May ja Rinkula vaikka unohtaisivat intonsa Dragon Havenia kohtana, olen jonossa kolmantena. :p
 
Savon kyydin arvioitu laskeutumisaika Valkjärvelle on n. klo 19. Tiedoksi vain että osaatte odottaa. :p
 
Jaiks, alle kymmenen astetta yöllä. Flunssasta edelleen hissukseen toipuvana (nykyään keho näyttäisi pöpönpäihityksessä nopean kuumeen sijaan suosivan vähintään viikon hiillosta 37 asteessa, ärrinmurrin...) taidan sittenkin jättää paksumman peiton lainaamatta ja viettää yöni oleskelutilan lattialla...
 
Muistakaa niitä taskulamppuja!!! Ja lämmintä vaatetta.
Tähtäämme Novan kanssa siis klo 16:00 Valkkiin.

Krummitus, käymme Novan kanssa kaupassa vasta erikseen joten voimme tulla noukkimaan sinut Oitin kaupalta klo 20:00. Nyt jos joku mattimyöhäinen vielä huomaa tarvitsevansa kyytiä oitista niin voi änkeä samaan kyytiin.

Lisättäköön vielä että yhdistyksellä tosiaan jätesäkki joka sisältää ainakin kahvia, teetä, sokeria, varrasleipää. Ja me EMME haluaisi millään raahata sitä enää uudestaan tänne ainakaan noin täytenä. Eli velvoitan teidät syömään sen sisällöstä mahdollisimman paljon pois ;)
 
Lähden ajelemaan Jyväskylän hujakkeilta heti kunhan töiltä kerkiän, eli joskus neljän - viiden aikaan viimeistään toivottavasti olen liikenteessä.
 
Moi,

en tuukaan, koska oon kipeä ja sataa ja on kylmä eikä siellä oo ees kunnollisia nukkumasijoja. Eikä oo taskulamppua. (Tää ei varmaan oo kovin suuri ongelma, koska eihän minulla oo ees kyytiä.) Pitäkää kuitenkin hauskaa. <3
 
Suljen nyt koneen. Jos jotain härdelliä niin soittakaa. Yritämme ehtiä viimeistään neljäksi ovia aukomaan. Nähdään illalla :)
 
Kiitokset kaikille miitistä :) Delvor pitkästä aikaa :)
Kiitokset Maylle ja muille jotka jaksoivat kuunnella avautumistani ja hajoiluani viimeviikoista... (okei, en kauheasti hajoillut oon tehny sitä ihan tarpeeks jo viimeaikoina.)
Pelasin niin paljon etten saunaan kerinnyt. Nyt on päästävä suihkuun. Mut pelaaminen :)
Luulin ottaneeni vihreitä linssejä, mutta huomasin ottaneeni mungpapuja. Piti vähän liottaa ja 8 tuntia venyi 16 tuntiin.
En kauheasti liikkunut ulkona päärakennuksesta, joten miulla ei ole kauheasti havaintoa miittialueesta. Kävin mie padon rakennusta vilkaisemassa.
*hali kaikille :)
 
Kiitokset ihan jokaiselle paikalla olleelle jälleen kerran todella hyvästä miitistä. Minulla oli mukavaa. Olen löytänyt miittailun innon uudestaan parin hiljaisemman vuoden jälkeen. Erityiskiitos peliseuralle. Oli hauskaa tehdä kauppaa. Uudestaan seuraavassa miitissä, eikös niin? Toivottavasti Vampire ei saa keuhkokuumetta eikä Eilonwy liian huonoja vaikutteita ;)

Paikasta sen verran että mökit tosiaan vähän kökömmällä makuupussilla aika vilpoisia aamuyöstä. Jos Valkkiin vielä palataan niin ostan sellaisen. Sali näytti aika täydeltä ja saunalla ei nukkunutkaan ketään, mutta mökkeihinkin yllättävän hyvin meni porukkaa. Kommentoikaa toki tiloja. Voitte vaikuttaa siihen palataanko tänne joskus. Ehkä jos miitin saisi vaikka syyskuun alkuun niin sää voisi olla hiukan lämpöisempi. Minusta tuonne voidaan kyllä tulla uudestaankin.

Niin ja tämähän oli tosiaan ainakin toistaiseksi viimeinen miitti jota olen järjestämässä. Kiitokset siis siitä että olette järjestäjille ystävällisiä :) Olkaa myös Jasdrilille yhtä kilttejä. Tästä eteenpäin miittijutuissa siis yhteys häneen.
 
Minunkin puolestani kiitoksia sympaattisesta miitistä, reilun vuoden tauon jälkeen oli ihan kivaa osallistua tällaiseenkin ihan kunnolla. :) Näin viimeinkin joitain legendaarisia TSH-meemejä (trolololollollolloloo) ja sen Madagheeramagareenaminkälien ja joen vapauttaminen oli toki myös eeppistä. Lisäksi oli mahtavaa päästä saunomaan ja yöllinen tähtitaivas oli myös uskomattoman nätti. :)

Ritaripeli ja Roborally olivat molemmat hauskoja, seuraavassa miitissä varmaan pitäisi taas ehtiä pelailla enemmän sen sijaan, että katsoisi esim. jotain tsekkiläistä lihansyöjäkasvielokuvaa ja koomailisi (mikä oli tosin sekin tavallaan ihan kivaa). Lettujakin oli hauska paistaa. Erityisen isot plussat Eilonwylle, josta on ainakin kirjallisuusmaun perusteella kehkeytymässä hieno kontulainen, wohoo.

Kiitoksia kaikille vielä kertaalleen, täytyy varmaan taas yrittää eksyä miitteihin useamminkin. :)
 
Oli kivaa!

Ensin miittitiloista: mikään ei ollut imho ylitsevuotavan vaikeaa, vaikka paljon viileämmällä säällä tuonne ei mieli teekään. Nukuin kahdella tavallisella makuupussilla enkä palellut, mutta hyvän makuualustan tärkeys korostui. Minua pidemmille laverit mökeissä olivat jo ahtaita. Veden haku saunalta ei ollut hirveän kätevää, mutta hakijoita tuntui löytyvän.

Mökeissä oli kyllä se plussa, että oli helppoa mennä nukkumaan - tai siis, vaikka saisikin äänentason puolesta nukuttua, minulle on ainakin vaikeaa olla kuuntelematta toisten hupsuja juttuja ja niihin keskittyminen vaikeuttaa nukahtamista. :p

Löhöilin suuren osan lauantaista jääkaappihuoneessa diskoilemassa ja muulloinkin elokuvakoomailemassa. Madagheeran tanssiliikkeet! Meemit jee! Kiitokset Krummille juustoista, omnom. Toivottavasti mökkeilijät eivät lyö päätänsä pohjaan hypätessään laiturilta nyt kun vedenpinta on järvessä laskenut.
Uusia naamoja mulle oli ainakin Krummitus, Delvor, haloopahvi ja Eilonwy, kaikki mukavia tuttavuuksia.

Nyt väsyttää, valvoin enemmän kuin mitä yleensä jaksan miiteissä. Osoittaako se kehityskelpoisuutta?
 
Oli kiva eka miitti yritän tullla myös seuraaviin ja Vehka muista lähettää se kirja, odotan sitä innolla.Trolololollollolloloo=D
 
Miitti oli kiva, vaikka ääni menikin. Paikka oli tosi kaunis, ja muutenkin päärakennus ja sauna olivat kivan lähekkäin,
niin ei vedenkään kantaminen tuottanut ongelmia.
Oli mukava nähdä uusia ihmisiä, Delvor, Eilonwy ja haloopahvi olivat kaikki mukavia tuttavuuksia. :p

Kiitos Saattueelle Sormuksen tuhoamisesta. Frodon uhraus tullaan muistamaan aina.
Ja kiitokset purrrrille ja Eilonwylle ym. Aliasseurasta. Ihan hyvin pystyin selittämään,
vaikka ääntä ei kauheasti tullutkaan.
 
Ylös